Klompenmakerstraat 135

7,6

Peter-Paul Kramer beoordeelde op 2019-07-02

snelle levering,goede communicatie

Cor Wijker beoordeelde op 2019-07-01

Kan niets anders zeggen , bestelling ging heel makkelijk, bevestiging, meldingen van verzending, via track and trace te volgen en correct tussen de aangeven tijden bezorgd.

Eric Bulters beoordeelde op 2019-06-30

Was heel hoopvol maar werkte niet bij mij😩 jammer maar was fijn om het te proberen 😀

Frits Rikkerink beoordeelde op 2019-06-29

Bij mij werkt het niet

Ilona beoordeelde op 2019-06-29

Bestelling heel snel geleverd en het resultaat is erg goed. Je moet er wel even aan wennen maar na een aantal nachten gaat het prima. Absoluut het proberen waard!!!!!

Ingrid Simons beoordeelde op 2019-06-28

Helpt zeer goed tegen het snurken. Heel af en toe heb ik er nog last van.

H.j. Vat beoordeelde op 2019-06-28

Het product kwam een dag later dan op de bezorgemail stondt , vervelend omdat ik voor niks thuis gebleven was

Mark Zwart beoordeelde op 2019-06-28

Makkelijk aan te passen aan de vorm van je gebit.

Esther Koffeman beoordeelde op 2019-06-27

Werkt goed

Paul de Haas beoordeelde op 2019-06-26

snel geleverd - werkt prima

J Sanders beoordeelde op 2019-06-22

Geen verbetering

Sebastiaan Kannekens beoordeelde op 2019-06-22

Werkt helaas voor geen meter

Lidia Verweij beoordeelde op 2019-06-19

Helpt echt
Valt soms uit mond

Adri Flohil beoordeelde op 2019-06-18

Snelle levering, goed product. Klasse verpakt.

Rob beoordeelde op 2019-06-16

Na ruim 6 jaar met een Z-Quiet te hebben geslapen is dit echt een verademing. Ik gebruik de Mr. Anti Snurk nu een maand, maar na de eerste nacht wist ik het al. Deze is echt goed.

De pasvorm is perfect naar je eigen gebit te vormen.
Met de Z-Quiet had ik iedere ochtend zere tanden, dat is nu voorbij.

Ik ben blij dat ik de Mr. Anti Snurk heb gekocht. Ik heb maar van één ding spijt, en dat is dat ik hem niet eerder heb uitgeprobeerd.

Van mij krijgt hij de volle vijf sterren, alleen maar omdat ik er niet meer kan geven.
Dit is een blijvertje.

John Janssen beoordeelde op 2019-06-15

Ben tevreden want na 1 nacht gebruik was mijn partner al tevreden, snurken was al voor de helft minder 👍

Mabel Jonker beoordeelde op 2019-06-15

Snelle levering maar het werkt bij mij niet, jammer.

Johan de Boer beoordeelde op 2019-06-14

Dhl heeft hem niet afgeleverd
Onbegrijpelijk we waren gewoon thuis geen briefje in de bus
2e keer ook geen briefje in de bus en ook niet bij de bure.n afgegeven
Het produkt is teruggestuurd
Zit nu zonder klantenservice paar keer gebeld ingesproken maar terugbellen ho maar wel betaald etc

Tim van Eerd beoordeelde op 2019-06-14

Werkt goed.

Merel Dunning beoordeelde op 2019-06-13

Snel geleverd en ik kon heel makkelijk het bezorgmoment aanpassen. Top!