Vriesdongen 46

Dennis Dirkzwager beoordeelde op 2019-05-20

fantastische klantenservice!

Simone Stadegaart beoordeelde op 2019-05-18

Jessy Tejero Loijens beoordeelde op 2019-05-17

Top levering! Levertijd was zeer snel en er zat zelfs nog een extra verrassinkje bij.

Floor van Steenbergen beoordeelde op 2019-05-03

Ik had helaas een verkeerd product geleverd en deze bleek later niet leverbaar meer. Uitstekend behandeld door de klantenservice en kreeg mijn geld en verzendkosten weer netjes terug.

Michiel beoordeelde op 2019-05-02

Top winkel!

Feike Bruyns beoordeelde op 2019-04-07

Fantastische service en snelle levering !

David Claessen beoordeelde op 2019-03-23

Fantastisch product, prijs en snel geleverd ! Helemaal top.

Jan Coppens beoordeelde op 2019-03-17

Snelle levering van het bestelde product, dat volkomen in overeenstemming wad met de aanbieding.

Pascal Quijs beoordeelde op 2019-03-10

Top top

Arjo Osinga beoordeelde op 2019-02-25

Ik had een gele stropdas besteld en ik krijg een zalmkleurige toegestuurd
Hoe moeten we dat herstellen?
m.vr.gr. A. J. Osinga, Franeker

Rob beoordeelde op 2019-02-23

Leuke producten en snelle verzending!

hoot beoordeelde op 2019-02-23

Mooie riemen, snelle levering en hele goed service!

Luuk beoordeelde op 2019-02-23

Leuke producten! Veel keuze voor mannen.

Onno Claessen beoordeelde op 2019-02-22

Leuk verpakte bestelling en op tijd in huis

Onno beoordeelde op 2019-01-29

Fijne website, vriendelijk personeel en leuke producten! Ben benieuwd naar de nieuwe collectie armbanden!