Prins Hendrikstraat 183A

9,1

Carlo Dekkers beoordeelde op 2019-08-13

Perfect

Martijn Steggr beoordeelde op 2019-07-31

Snelle levering heldere teksten en mooi product

Mira Sinnaghel beoordeelde op 2019-07-25

Ik heb vooral besteld bij jullie voor de service “voor 15u besteld morgen thuis” en het duurde toch enkele dagen.

Berry Wels beoordeelde op 2019-07-22

Correct en snel.

Martijn La Grouw beoordeelde op 2019-07-08

Snelle service, goed product! Niks te klagen!

Vincent beoordeelde op 2019-07-04

Mooie producten, overzichtelijke website en perfecte prijs kwaliteit verhouding

Mark Wijngaarde beoordeelde op 2019-06-23

BIJZONDERE SNELLE LEVERING !
Binnen 48 uur na bestelling lag het product in de brievenbus.
De armband ziet er goed uit,mag ook wel voor die prijs. Hopelijk is de kwaliteit van dien aard dat ik er lang plezier van mag hebben Mr. Pefe !

Sander Bouman beoordeelde op 2019-06-13

Besteld op maandag nu nog niet binnen en als er dan staat er wel vandaag besteld morgen in huis

Dennis Dirkzwager beoordeelde op 2019-05-20

fantastische klantenservice!

Simone Stadegaart beoordeelde op 2019-05-18

Jessy Tejero Loijens beoordeelde op 2019-05-17

Top levering! Levertijd was zeer snel en er zat zelfs nog een extra verrassinkje bij.

Floor van Steenbergen beoordeelde op 2019-05-03

Ik had helaas een verkeerd product geleverd en deze bleek later niet leverbaar meer. Uitstekend behandeld door de klantenservice en kreeg mijn geld en verzendkosten weer netjes terug.

Michiel beoordeelde op 2019-05-02

Top winkel!

Feike Bruyns beoordeelde op 2019-04-07

Fantastische service en snelle levering !

David Claessen beoordeelde op 2019-03-23

Fantastisch product, prijs en snel geleverd ! Helemaal top.

Jan Coppens beoordeelde op 2019-03-17

Snelle levering van het bestelde product, dat volkomen in overeenstemming wad met de aanbieding.

Pascal Quijs beoordeelde op 2019-03-10

Top top

Arjo Osinga beoordeelde op 2019-02-25

Ik had een gele stropdas besteld en ik krijg een zalmkleurige toegestuurd
Hoe moeten we dat herstellen?
m.vr.gr. A. J. Osinga, Franeker

Rob beoordeelde op 2019-02-23

Leuke producten en snelle verzending!

hoot beoordeelde op 2019-02-23

Mooie riemen, snelle levering en hele goed service!