Charles frehenstraat 67

Trustpilot 1 7,4

Steven De Clerck beoordeelde op 2018-11-16

Correct

Edwin beoordeelde op 2018-11-15

Op zondag besteld en dinsdag al binnen.
Pads passen perfect.
Nog niet mee gefietst.

Eric L beoordeelde op 2018-11-15

Snelle levering, goede kwaliteit aan scherpe prijs

H.C.J.J. van Lieshout beoordeelde op 2018-11-15

Herman van de Voorde beoordeelde op 2018-11-15

Snelle bezorging.

Koen beoordeelde op 2018-11-14

Vlotte bestelling en levering. Gemakkelijk want past on de brievenbus. Het aankoopbedrag voor gratis levering is zeer schappelijk.
Ik heb de remblokjes nog niet gemonteerd. Dus nog geen beoordeling van de productkwaliteit.

Kees riedijk beoordeelde op 2018-11-13

Goed tevreden, vrijdagavond laat besteld en vervolgens op dinsdag geleverd. Staat ook vermeld op de site.
Alleen de remblokken zijn perfect passend, snel te monteren maar tijdens remmen een enorme pieptoon en dat is dan jammer van internet bestelling je kan nergens navragen naar oorzaak cq hoe te verhelpen, denk volgende levering toch maar gewoon bij fietsen winkel halen.!

Evert van Dooijeweert beoordeelde op 2018-11-12

goed product voor een lage prijs, snelle levering

Bart Grevink beoordeelde op 2018-11-12

ging prima, snel in huis.

HBTA Geurts beoordeelde op 2018-11-11

De geleverde remblokken passen niet in combinatie met grotere schijven. Afmeting van de vervangende blokjes komen niet overeen met het origineel. Gaat om Hope EVO Tech V2 schijfremmen

J. A. Sonneveld beoordeelde op 2018-11-11

Zeer tevreden. snelle levering maar ook een snelle restitutie na het retourneren.

Antoine Schuivens beoordeelde op 2018-11-11

Snelle prompte levering. Prima.

R.M. Kampschoer beoordeelde op 2018-11-11

Ik zocht remblokken voor mijn e-bike. Op de site kon ik deze makkelijk vinden. De prijs is echt een aanrader voor een beetje handige man/vrouw. De levering is correct en snel geweest.

windsor stroet beoordeelde op 2018-11-10

Er Was in de verzending iets fout gegaan maar we werden goed op de hoogte gehouden en zijn blij met de afhandeling.

Ron beoordeelde op 2018-11-10

Goed spul, snel geleverd

Karel beoordeelde op 2018-11-10

Ik ben heel tevreden. bestelling snel in huis. Remblokken van prima kwaliteit. Had ergens anders al blokken besteld (ook: niet-Shimano), Maar die blokken knarsen en piepen. Heb ik met de bij Mtb-brakepads bestelde blokken niet.

Juuntje beoordeelde op 2018-11-10

Snelle levering.
Producten voldoen prima aan de verwachting.

Berend Wever beoordeelde op 2018-11-10

Goede en snelle service en bestelling

roy van westering beoordeelde op 2018-11-10

Snelle Levering