Lekerstraat 15
5741SM Beek en Donk
+31492703511

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

8,8

Suzy beoordeelde op 2017-08-20

Toppie, sticker is zeer mooi en hangt prachtig in onze slaapkamer.

Enig minpunt, de levering naar Belgie gebeurde door GLS. Eerst werd er op maandag geleverd, daarna op dinsdag en vervolgens op woensdag. Ik heb de bestelling woensdagavond om 17u30 gekregen. Hierdoor moest ik 3 dagen vakantie vragen aan mijn werkgever of iemand voorzien in mijn huis. Mijn advies, ik heb al verscheidene bestellingen gedaan in Nederland en deze werden meestal door PostNL of door Bpost geleverd. Deze hebben zich bij ons altijd aan de afspraken gehouden. Meer nog, zij komen meestal in de voormiddag en dan kan je daarna nog van huis.

Jeannette Sala beoordeelde op 2017-08-19

Goede kwaliteit tuinposter. Zier er echt top uit.

Roy Zitter beoordeelde op 2017-08-19

Service is perfect. Het aanbrengen lijkt in de instructiefilm wel makkelijk, maar dat valt tegen. Uiteindelijk is het resultaat erg goed. De prijs is een beetje aan de hoge kant.

Marleen Gilis beoordeelde op 2017-07-29

Ik ben zeer tevreden over het resultaat: de muur met de gekozen tekst ziet er prachtig uit. Het heeft wel het maximum aantal dagen dat was opgegeven geduurd voor de sticker aankwam en het bleek heel wat moeilijker dan verwacht om de sticker op de muur te krijgen. Maar het is wel gelukt en het resultaat mag er zijn !

Miranda van den Heuvel beoordeelde op 2017-07-13

Zoals omschreven. Ziet er erg mooi uit in mijn tuin.

Bram Boeve beoordeelde op 2017-06-27

Ik heb verschillende keren contact proberen te zoeken 3x gebeld en gemaild. Maar tot op heden nog niks gehoord. Mijn vraag was wanneer ik mn sticker kon verwachten. Maar na 2 weken was die er

A. den Boer beoordeelde op 2017-06-18

Heel mooi koffertje besteld met naam, prachtig resultaat!

Elly van der Burg beoordeelde op 2017-06-18

Mijn geleverde produkt werd op alle fronten naar wens geleverd.
Ik ben er erg tevreden over en heb mede door hen een fantastisch cadeau voor iemand.

marjolijn Meekel beoordeelde op 2017-06-14

Mooie tuinposter ontvangen, zover nu te zien prima kwaliteit, hopelijk kunnen we er lang van genieten.

Saskia Missler beoordeelde op 2017-06-11

Doordat ik een koffer met naam iets te laat had besteld, zou ik het kado niet op tijd voor een verjaardag ontvangen. Na een mailtje waarop ik gelijk reactie heb gekregen, werd de koffer toch nog op tijd verstuurd. Super service en de koffer zag er top uit!

Henk beoordeelde op 2017-06-11

bij aflevering bleek het een andere tekst te zijn dan besteld. Contact duurde wel wat lang maar uiteindelijk de juiste toegezonden gekregen en een verzendlabel om de verkeerde terug te sturen.

J.G Picauly beoordeelde op 2017-06-05

Ziet er geweldig uit, zoals beschreven.

Niki Schoofs beoordeelde op 2017-06-02

Lange leveringsduur, maar dit wordt wel correct aangegeven op de site. Alleen ben je dit niet meer gewoon in een tijd waar alles snel geleverd wordt.
Sticker op koffer was niet helemaal egaal geplakt. Kleine dubbele plooitjes en luchtbelletjes erin. Voor derest wel een leuk gepersonaliseerd cadeau.

AL beoordeelde op 2017-05-24

Het koffertje dat ik had besteld is van goede kwaliteit en de opdruk is erg mooi geworden. Nadeel is wel de bezorging van DHL, die niet op de afgesproken dag hebben bezorgd waardoor het te laat was om cadeau te doen op de feestdag zelf. Maar met het product van Topmuurstickers ben ik erg tevreden.

Marleen Jannes beoordeelde op 2017-05-22

Ik ben zeer tevreden over het product

Angelique Taal beoordeelde op 2017-05-22

Snelle reactie's op mijn vragen. Perfecte sticker op maat geleverd. Levering duurde echter ruim 2 weken.

Ronald Jongbloed beoordeelde op 2017-05-22

Geleverd zoals verwacht. Tevreden.

Karin Siemes beoordeelde op 2017-05-20

Erg snelle service, fijn!

Thera Strietman beoordeelde op 2017-05-19

Mooie koffertjes en super snel geleverd!

Ingeborg beoordeelde op 2017-05-19

Super mooie kleur en de letters staan er strak op