Lekerstraat 15
5741SM Beek en Donk
+31492703511

8,2

Angelique beoordeelde op 2019-09-05

19-08-2019 muursticker besteld en nog niks binnen. Geen reacties op mijn mails en telefoon nemen ze niet op. Echt slecht dit.

Melanie beoordeelde op 2019-09-05

Op 19 Augustus een tuinposter besteld, helaas tot op de heden niks ontvangen wel betaald!! Meerdere keren gebeld en gemaild maar geen reactie...

Verheyen beoordeelde op 2019-08-26

Op 5-8-2019 sticker besteld en uiteraard betaald. Laten niets meer van zich horen, per telefoon niet te bereiken. Nooit meegemaakt zoiets, een echte schande.

Inge Voorbraak beoordeelde op 2019-08-20

Twee weken geleden heb ik een tuinposter besteld, maar nog niks ontvangen. De 10 werkdagen zijn inmiddels verstreken. Ik heb meerdere keren gebeld en gemaild, maar geen reactie.
Beste mensen van Topmuurstickers.nl, wanneer krijg ik mijn tuinposter??????

Corien beoordeelde op 2019-08-20

Ik heb op 6 augustus een bestelling gedaan. Ik heb tot op heden mijn tuinposter niet ontvangen. Er wordt niet gereageerd op belletjes, mails of instagram.
Na deze review ontving ik direct een mail. De bestelling zou tien dagen duren. Ik heb uiteindelijk mijn poster ontvangen. Goede kwaliteit een mooie aanvulling voor mijn tuin!

Pieter beoordeelde op 2019-08-07

Heel erg tevreden over de service! Op maandag gebeld omdat ik met enige spoed een muursticker nodig had, ze beloofde het binnen 5 dgn te leveren. De bestelling was na 2 dgn al binnen!

Tamara beoordeelde op 2019-08-01

Goeie service.
Persoonlijk contact.
Mooi product.

Simone beoordeelde op 2019-07-15

Ik had Margareth via Messenger benaderd voor een "maatwerk" vraag. Mijn vragen werden zeer snel beantwoord, ondanks de vakantie van de kinderen. Ik kreeg een hele handige link in de webwinkel voor mijn maatwerk bestelling, zodat ik deze makkelijk kon betalen.
Na het betalen van de bestelling werd mijn prachtige canvas van 70x100 - tot mijn grote verrassing - al na een dag bezorgd!!!

Callista beoordeelde op 2019-07-14

Superblij met de service!
De stickers zelf waren ook erg mooi geworden.

Simons beoordeelde op 2019-07-13

Mooie tuinposter besteld van goede kwaliteit. Enige minpunt is het oprollen van de poster. Op deze manier blijft de poster erg gekreukeld. Erg jammer voor veel geld.

Paul beoordeelde op 2019-07-09

Na bestelling heb ik geen track&trace-code gekregen, het pakketje kwam pas na meer dan een week en ik kreeg geen reactie op mijn e-mails.

Reactie van Topmuurstickers.nl:
Beste Paul,

Hartelijk dank voor de geplaatste beoordeling. Jammer dat u helaas de pagina niet heeft gelezen over onze verzending.

De producten worden pas geproduceerd nadat er een bestelling is gedaan, dit omdat wij zo de beste kwaliteit willen leveren. Dit betekent ook dat wij een maximale verzending hanteren van 10 werkdagen, dit staat ook op onze website vermeld. Gelukkig ligt dit gemiddeld tussen de 1 en 5 werkdagen.

U heeft uw bestelling geplaatst op 25 juni. Op maandag 1 juli is het tuindoek verzonden. Dat betekend dat de verzending is gedaan op de 4e dag na plaatsing bestelling. Dat is binnen de gemiddelde periode van 5 werkdagen.

Wat betreft uw email, ik zie inderdaad dat daar geen reactie op is gekomen. Daarvoor wel mijn gemeende excuses. De track en trace link is inderdaad niet verstuurd zie ik om dat er destijds een storing was bij ons verzendsysteem.

Margareth

Tamara Ettouti beoordeelde op 2019-06-25

2 juni een muursticker besteld nu pas binnen na meer dan 3 weken wachten. En ook nog gekreukt binnen gekregen jammer eerst zo lang wachten en nu nog gekreukt ook t geld njet waard

Laura Doornhein beoordeelde op 2019-06-14

Super snelle levering!! Top service.....

Terry Jurrius beoordeelde op 2019-06-14

Prachtig tuinstoel.
Mooie volle kleuren.

Wim. Hulshof beoordeelde op 2019-05-09

Na bestelling duurde het 2 weken voor ik het product kreeg.
Op de vragen werd snel geantwoord, echter er werd niet op voorhand gemeldt dat de bestelling vertraagd was.

Reactie van Topmuurstickers.nl:
Beste Wim Hulshof,

Hartelijk dank voor de geplaatste beoording. We zullen de vertragingen ook beter gaan vermelden. Wel wil ik aangeven dat de bestelling alsnog binnen de max van onze aangegeven 10 werkdagen is verzonden. Maar nogmaals excuses van het ongemak.

Ik wens u erg veel plezier met uw bestelling.

Margareth

Diana van Dam beoordeelde op 2019-05-04

Mooie kwaliteit tuinposter, stevig materiaal en snelle levering

Kimo kluft beoordeelde op 2019-03-18

Super service en super snel geleverd voor een product op maat gemaakt

E. Basten beoordeelde op 2019-03-13

Gepersonaliseerd koffertje besteld. Goede hulp en advies qua kleur en ontwerp na toesturen geboortekaartje. Heel blij met de goede service en het uiteindelijke resultaat! Zeker een aanrader!

Chantal beoordeelde op 2019-02-20

Via Facebook had ik een poster gewonnen. Deze had ik snel in huis en hij ziet er echt top uit! Ook het contact via de chatfunctie van Facebook verliep super, op mijn vragen kreeg ik heel snel antwoord!
Mocht ik ooit nog eens op zoek zijn naar een poster, dan zal ik zeker hier bestellen!

Natasja Keuter beoordeelde op 2019-01-17

Een tijdje terug had ik een enorm gave poster gewonnen bij Topmuustickers.nl
wauwww wat was ik er blij mee, maar toen ik hun de foto v de poster liet zien, vonden hun dat er vouwen id poster zaten en boden me gelijk een nieuwe aan. Zelf vond ik de vouwen niet storend,maar ze gaven aan dat ze alleen perfect nette posters willen leveren. Ik mocht zelfs een andere poster evt kiezen en formaat naar keuze.. ongeacht hoe groot. Mijn hemel, deze service heb ik nog nooit ergens meegemaakt.. ik kan alleen maar zeggen : wat een topbedrijf, wat een klasse, wat een klantvriendelijkheid.. kwaliteit staat bij hun voor alles.