Lekerstraat 15
5741SM Beek en Donk

+31492703511

8,8

Marleen Jannes zei op 2017-05-22

Ik ben zeer tevreden over het product

Angelique Taal zei op 2017-05-22

Snelle reactie's op mijn vragen. Perfecte sticker op maat geleverd. Levering duurde echter ruim 2 weken.

Ronald Jongbloed zei op 2017-05-22

Geleverd zoals verwacht. Tevreden.

Karin Siemes zei op 2017-05-20

Erg snelle service, fijn!

Thera Strietman zei op 2017-05-19

Mooie koffertjes en super snel geleverd!

Ingeborg zei op 2017-05-19

Super mooie kleur en de letters staan er strak op

Elles Hessing zei op 2017-05-16

Ik mis een feedback wanneer je het product kan verwachten. Twee keer besteld en twee keer moet ik er zelf achteraan gaan. Eerdaags wil ik weer een koffertje bestellen en hoop dat de communicatie dan beter is.

Mvg Elles Hessing

Djl Van aken zei op 2017-05-12

Heel mooi en snel geleverd!

Eddy Plug zei op 2017-05-11

Tevreden

Corinne Stuve zei op 2017-05-01

Mooi doek, nette afwerking

Sofie De Clerck zei op 2017-05-01

supersnelle service! In 4 dagen heb ik mijn bestelling ontvangen!
super mooi aan de muur!!

C. Pijnenburg zei op 2017-05-01

Makkelijk te bestellen en een vlugge reactie op alle vragen en een snelle levering. Helemaal top!

Vera Hoekstra zei op 2017-04-28

Zeer tevreden. Fantastisch mooie muursticker.
Binnen een week in huis. Zeker een aanrader!

TG zei op 2017-04-28

Lange levertijd. Vorige week gebeld en de sticker zou de volgende dag verzonden worden. Echter bleek dit pas 5 dagen later te zijn.

Lynn Baert zei op 2017-04-27

Sticker zoals op het voorbeeld, heb er wel 3 weken op moeten wachten...

Tess zei op 2017-04-26

Lange levertijd, donderdag 6 april besteld en vrijdag 21 april de stickers ontvangen. Bij beide muurstickers heeft de maan zowel boven als onder dubbele punten. Is op het voorbeeld op de site niet zichtbaar... Daarbij zijn 2 sterren niet strak uitgesneden.

Marian Stam zei op 2017-04-26

Heel tevreden. Binnen 2 dagen binnen

Bell Spronk zei op 2017-04-25

Op zich vond service goed had email gestuurt kreeg gelijk antwoord terug had alleen fijn gevonden als ik bericht had gekregen wij sturen hem nu op.

Martijn zei op 2017-04-25

Wij zijn erg blij met het eindresultaat.

Monique Bels zei op 2017-04-24

We hebben er iets langer op moeten wachten, maar staat prachtig, gemakkelijk te bevestigen.