Lekerstraat 15
5741SM Beek en Donk
+31492703511

8,3

Simone beoordeelde op 2019-07-15

Ik had Margareth via Messenger benaderd voor een "maatwerk" vraag. Mijn vragen werden zeer snel beantwoord, ondanks de vakantie van de kinderen. Ik kreeg een hele handige link in de webwinkel voor mijn maatwerk bestelling, zodat ik deze makkelijk kon betalen.
Na het betalen van de bestelling werd mijn prachtige canvas van 70x100 - tot mijn grote verrassing - al na een dag bezorgd!!!

Callista beoordeelde op 2019-07-14

Superblij met de service!
De stickers zelf waren ook erg mooi geworden.

Simons beoordeelde op 2019-07-13

Mooie tuinposter besteld van goede kwaliteit. Enige minpunt is het oprollen van de poster. Op deze manier blijft de poster erg gekreukeld. Erg jammer voor veel geld.

Tamara Ettouti beoordeelde op 2019-06-25

2 juni een muursticker besteld nu pas binnen na meer dan 3 weken wachten. En ook nog gekreukt binnen gekregen jammer eerst zo lang wachten en nu nog gekreukt ook t geld njet waard

Laura Doornhein beoordeelde op 2019-06-14

Super snelle levering!! Top service.....

Terry Jurrius beoordeelde op 2019-06-14

Prachtig tuinstoel.
Mooie volle kleuren.

Wim. Hulshof beoordeelde op 2019-05-09

Na bestelling duurde het 2 weken voor ik het product kreeg.
Op de vragen werd snel geantwoord, echter er werd niet op voorhand gemeldt dat de bestelling vertraagd was.

Reactie van Topmuurstickers.nl:
Beste Wim Hulshof,

Hartelijk dank voor de geplaatste beoording. We zullen de vertragingen ook beter gaan vermelden. Wel wil ik aangeven dat de bestelling alsnog binnen de max van onze aangegeven 10 werkdagen is verzonden. Maar nogmaals excuses van het ongemak.

Ik wens u erg veel plezier met uw bestelling.

Margareth

Diana van Dam beoordeelde op 2019-05-04

Mooie kwaliteit tuinposter, stevig materiaal en snelle levering

Kimo kluft beoordeelde op 2019-03-18

Super service en super snel geleverd voor een product op maat gemaakt

E. Basten beoordeelde op 2019-03-13

Gepersonaliseerd koffertje besteld. Goede hulp en advies qua kleur en ontwerp na toesturen geboortekaartje. Heel blij met de goede service en het uiteindelijke resultaat! Zeker een aanrader!

Chantal beoordeelde op 2019-02-20

Via Facebook had ik een poster gewonnen. Deze had ik snel in huis en hij ziet er echt top uit! Ook het contact via de chatfunctie van Facebook verliep super, op mijn vragen kreeg ik heel snel antwoord!
Mocht ik ooit nog eens op zoek zijn naar een poster, dan zal ik zeker hier bestellen!

Natasja Keuter beoordeelde op 2019-01-17

Een tijdje terug had ik een enorm gave poster gewonnen bij Topmuustickers.nl
wauwww wat was ik er blij mee, maar toen ik hun de foto v de poster liet zien, vonden hun dat er vouwen id poster zaten en boden me gelijk een nieuwe aan. Zelf vond ik de vouwen niet storend,maar ze gaven aan dat ze alleen perfect nette posters willen leveren. Ik mocht zelfs een andere poster evt kiezen en formaat naar keuze.. ongeacht hoe groot. Mijn hemel, deze service heb ik nog nooit ergens meegemaakt.. ik kan alleen maar zeggen : wat een topbedrijf, wat een klasse, wat een klantvriendelijkheid.. kwaliteit staat bij hun voor alles.

h. molleman beoordeelde op 2018-12-24

Wij hebben stickers besteld en betaald op 19 november j.l. , maar niet ontvangen. Op 10 december een mail gestuurd, maar geen reactie op gekregen. Op 14 december telefonisch contact gehad. Er was het een en ander misgegaan met het systeem. Dezelfde dag is de bestelling verstuurd en de volgende dag ontvangen.

Lucia Kamp beoordeelde op 2018-12-21

Heel tevreden. Netjes verstuurd en nog een leuk briefje erbij. Toppie

Kristien Heleven beoordeelde op 2018-12-16

Heel tevreden. Had een sjabloon besteld, was moeilijk aan te brengen (plakte nogal sterk) maar het resultaat is prachtig !!

Judith Polak beoordeelde op 2018-12-16

Prachtige sticker!

Nicolette beoordeelde op 2018-12-12

Heel erg lang op bestelde poster moeten wachten.
Toen hij er eenmaal was was hij ook nog gekreukt

Reactie van Topmuurstickers.nl:
Beste Nicolette,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Onze producten worden pas geproduceerd nadat er een bestelling is geplaatst. Dit omdat wij zo de beste kwaliteit willen leveren. Daarom hanteren wij een maximale verzending van 10 werkdagen. Uw bestelling is binnen die 10 werkdagen verzonden.
Wel vervelend te lezen dat de poster bij u gekreukt is aangekomen. Helaas is dat tijdens transport gebeurd, wat natuurlijk buiten ons toedoen is.
Had dit graag meteen na ontvangst via email van u gehoord zodat er een nieuwe poster verzonden kan worden en het probleem meteen opgelost kon worden en wij u meteen de juiste service konden bieden.

Wanneer u een email stuurt naar ons zullen wij u nog een nieuwe poster toesturen.

Met vriendelijke groet

Margareth

Marloes beoordeelde op 2018-12-05

De raamstickers voor Sinterklaas/Kerst zijn ontzettend mooi en makkelijk in het gebruik. Veel variatie mogelijk door de vele stickers. Super leuk! Ze worden geleverd in een doos waar de stickers ook weer in terug kunnen zodat ze makkelijk en goed bewaard kunnen worden voor volgend jaar.

L beoordeelde op 2018-12-01

J P beoordeelde op 2018-11-29

De sinterklaaskalender 😁 ons zoontje vind hem geweldig en wat een service👍