Lekerstraat 15
5741SM Beek en Donk
+31492703511

8,3

Wim. Hulshof beoordeelde op 2019-05-09

Na bestelling duurde het 2 weken voor ik het product kreeg.
Op de vragen werd snel geantwoord, echter er werd niet op voorhand gemeldt dat de bestelling vertraagd was.

Beste Wim Hulshof,

Hartelijk dank voor de geplaatste beoording. We zullen de vertragingen ook beter gaan vermelden. Wel wil ik aangeven dat de bestelling alsnog binnen de max van onze aangegeven 10 werkdagen is verzonden. Maar nogmaals excuses van het ongemak.

Ik wens u erg veel plezier met uw bestelling.

Diana van Dam beoordeelde op 2019-05-04

Mooie kwaliteit tuinposter, stevig materiaal en snelle levering

Kimo kluft beoordeelde op 2019-03-18

Super service en super snel geleverd voor een product op maat gemaakt

E. Basten beoordeelde op 2019-03-13

Gepersonaliseerd koffertje besteld. Goede hulp en advies qua kleur en ontwerp na toesturen geboortekaartje. Heel blij met de goede service en het uiteindelijke resultaat! Zeker een aanrader!

Chantal beoordeelde op 2019-02-20

Via Facebook had ik een poster gewonnen. Deze had ik snel in huis en hij ziet er echt top uit! Ook het contact via de chatfunctie van Facebook verliep super, op mijn vragen kreeg ik heel snel antwoord!
Mocht ik ooit nog eens op zoek zijn naar een poster, dan zal ik zeker hier bestellen!

Natasja Keuter beoordeelde op 2019-01-17

Een tijdje terug had ik een enorm gave poster gewonnen bij Topmuustickers.nl
wauwww wat was ik er blij mee, maar toen ik hun de foto v de poster liet zien, vonden hun dat er vouwen id poster zaten en boden me gelijk een nieuwe aan. Zelf vond ik de vouwen niet storend,maar ze gaven aan dat ze alleen perfect nette posters willen leveren. Ik mocht zelfs een andere poster evt kiezen en formaat naar keuze.. ongeacht hoe groot. Mijn hemel, deze service heb ik nog nooit ergens meegemaakt.. ik kan alleen maar zeggen : wat een topbedrijf, wat een klasse, wat een klantvriendelijkheid.. kwaliteit staat bij hun voor alles.

h. molleman beoordeelde op 2018-12-24

Wij hebben stickers besteld en betaald op 19 november j.l. , maar niet ontvangen. Op 10 december een mail gestuurd, maar geen reactie op gekregen. Op 14 december telefonisch contact gehad. Er was het een en ander misgegaan met het systeem. Dezelfde dag is de bestelling verstuurd en de volgende dag ontvangen.

Lucia Kamp beoordeelde op 2018-12-21

Heel tevreden. Netjes verstuurd en nog een leuk briefje erbij. Toppie

Kristien Heleven beoordeelde op 2018-12-16

Heel tevreden. Had een sjabloon besteld, was moeilijk aan te brengen (plakte nogal sterk) maar het resultaat is prachtig !!

Judith Polak beoordeelde op 2018-12-16

Prachtige sticker!

Nicolette beoordeelde op 2018-12-12

Heel erg lang op bestelde poster moeten wachten.
Toen hij er eenmaal was was hij ook nog gekreukt

Beste Nicolette,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Onze producten worden pas geproduceerd nadat er een bestelling is geplaatst. Dit omdat wij zo de beste kwaliteit willen leveren. Daarom hanteren wij een maximale verzending van 10 werkdagen. Uw bestelling is binnen die 10 werkdagen verzonden.
Wel vervelend te lezen dat de poster bij u gekreukt is aangekomen. Helaas is dat tijdens transport gebeurd, wat natuurlijk buiten ons toedoen is.
Had dit graag meteen na ontvangst via email van u gehoord zodat er een nieuwe poster verzonden kan worden en het probleem meteen opgelost kon worden en wij u meteen de juiste service konden bieden.

Wanneer u een email stuurt naar ons zullen wij u nog een nieuwe poster toesturen.

Met vriendelijke groet

Marloes beoordeelde op 2018-12-05

De raamstickers voor Sinterklaas/Kerst zijn ontzettend mooi en makkelijk in het gebruik. Veel variatie mogelijk door de vele stickers. Super leuk! Ze worden geleverd in een doos waar de stickers ook weer in terug kunnen zodat ze makkelijk en goed bewaard kunnen worden voor volgend jaar.

L beoordeelde op 2018-12-01

J P beoordeelde op 2018-11-29

De sinterklaaskalender 😁 ons zoontje vind hem geweldig en wat een service👍

Kim de Ruiter beoordeelde op 2018-11-28

Super snelle service en mooie spullen!

Caroline Renten beoordeelde op 2018-11-27

Na ruim 2 maanden gewacht te hebben op levering van mijn stickers, heb ik de order gecanceled en wacht nu alweer 6 weken op mijn geld. Nog steeds niet gestort. 4 telefoontjes verder, nog steeds niets.....

Nicolette beoordeelde op 2018-11-09

1-11-2018 poster besteld. Nog niets binnen. Geen reactie op mail. Lees hier veel over te lange levertijd en onbeantwoorde mails. Denk dat ik mijn geld terughaalt via de bank. Had de poster snel nodig....beter elders bestellen waar volgende dag geleverd wordt

Moonen beoordeelde op 2018-10-25

Bestelling 3 oktober, levering 24 oktober
In tussentijd 2x gebeld met als antwoord dat ze een dag later op verzending gaan, helaas!!
Op mails reageren ze niet.
Uiteindelijk mijn sjabloon ontvangen.
Shabloon is bijna niet van plakachtergond te krijgen zonder beschadiging aan sjabloon.
Na veel prielwerk uiteindelijk redelijk op muur gekregen.
Was 1e en laatste maal

Natacha De Cock beoordeelde op 2018-09-09

Nooit geen reacties op mails dat we stuurde en een 20 dagen op moeten wachten terwijl de levertijd op de website 6-10 werkdagen bevat.

Britt Maas beoordeelde op 2018-08-20

Bestelling kwam veel later binnen dan de beloofde 10 werkdagen. En ook voor mijn gevoel werd de bestelling pas verstuurd nadat ik na (2!) onbeantwoorde mailtjes had gebeld!

Beste Britt Maas,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Helaas is wegens de vakantie periode en onvoorziene drukte uw bestelling niet binnen de max van 10 werkdagen verzonden. Maar pas op de 13e werkdag na plaatsing bestelling.

Hiervoor onze excuses.