Lekerstraat 15
5741SM Beek en Donk
+31492703511

8,4

Nic beoordeelde op 2018-04-18

Heb al vaak muurstickers besteld en geplakt. Maar deze was een crime. Blijft ook niet mooi op de muur zitten. Muur heeft een lichte structuur, maar nog nooit eerder problemen mee gehad. Jammer van zo'n dure sticker. Er hangt van alles los. Er is absoluut geen intensi om iets op te lossen of zelfs maar mee te denken over een oplossing. Alleen maar verschuilen achter de ondergrond die dan niet goed is. Terwijl een andere sticker op dezelfde ondergrond al jaren mooi zit. Zo jammer! Dit was de eerste en laatste keer dat ik hier iets besteld heb. Slechte service!

Reactie van Topmuurstickers.nl:
Voordat de bestelling geplaatst is hebben we contact gehad. Je vraagt daarbij of het geschikt is voor op een muur. Daarbij krijgt u het antwoord dat het geschikt is mits de muur glad is. Muurstickers plakken op muren met structuur is tegen ons advies in.

Dat u toch de bestelling plaatst en de sticker plakt op een muur met structuur is tegen het advies in. En is niet iets waar wij iets aan kunnen doen.

Nic beoordeelde op 2018-04-13

Voor de tweede keer een muursticker besteld. Goede kwaliteit alleen was de levertijd dik over de 10 werkdagen heen wat wordt gecommuniceerd. Er staat gemiddeld 5 werkdagen maar ik moest er zelf achteraan en kregen een standaard reactie terug. Na bijna 14 werkdagen hadden we het uiteindelijk in huis. Inmiddels zit deze mooi op de muur dmv de rakel!

Sandra Van Win beoordeelde op 2018-04-05

De sticker die ik laten maken heb, is perfect wat ik in gedachten had.
Ik heb ook helemaal niet zo lang moeten wachten op het ontwerp en de sticker.

Tevreden klant beoordeelde op 2018-04-04

Toen mijn zending bij DHL kwijt was werd er gelijk een nieuw tuindoek met spoed gemaakt en verzonden

Sandra de Graaf beoordeelde op 2018-03-25

Denk dat er beter aangegeven kan worden op de website hoe lang de levering duurt van een bestelling

Fer Fernandez beoordeelde op 2018-03-17

Mooie muursticker, makkelijk aan te brengen door de goede beschrijving.

Martina Nieuwenhuis beoordeelde op 2018-03-14

Ietwat lange levertijd, maar dit werd Vt voren duidelijk aangegeven al. Goede beschrijving ervij, staat hartstikke leuk, helemaal blij mee

Margareth van Alberda beoordeelde op 2018-03-05

Super snelle service!

Jopie beoordeelde op 2018-03-02

2 weken geleden een sticker besteld en een bestelbevestiging zonder daarop een leverdatum gekregen. Daar is het helaas bij gebleven. 3 keer gebeld maar niet opgenomen. Hopelijk is de levering binnenkort (?) wel oke.

Reactie van Topmuurstickers.nl:
Beste Jopie,

De producten worden pas geproduceerd nadat er een bestelling is gedaan, dit omdat wij zo de beste kwaliteit willen leveren. Dit betekent ook dat wij een maximale verzending hanteren van 10 werkdagen, dit staat ook op onze website vermeld. Gelukkig ligt dit gemiddeld tussen de 1 en 5 werkdagen.

Wanneer u via email contact opneemt met daarbij het ordernummer kan ik u wat meer vertellen over de status van uw bestelling.

Margareth

dorine vercruysse beoordeelde op 2018-02-10

Heel mooi.gemakkelijk aan te brengen.

Wendy Beckers beoordeelde op 2018-01-29

Levering vond ik erg lang duren.

Mariska Gerrets beoordeelde op 2018-01-29

Wordt goed meegedacht over je vraag tot ontwerpen, Het wachten op de uiteindelijke bestelling duurt wat lang, maar is logisch vanwege de eigen ontworpen teksten, dus alle begrip daarvoor. Het eindresutlaat is prachtig!

Monique beoordeelde op 2018-01-27

Mooie muursticker met een duidelijke gebruiksaanwijzing. Wel een lange levertijd. Pas na 10 werkdagen in huis, maar als je dat weet gewoon op tijd bestellen ;)

Marianne Baartz beoordeelde op 2018-01-24

Het bestellen was eenvoudig. Ook netjes een bevestiging van de bestelling.
daarna een mail dat de bestelling in productie was.
Toen naar ons gevoel wel even moeten wachten, maar na een mail wanneer de bestelling geleverd werd ook weer meteen reactie.
Ik kon op de site niet vinden wat de levertijden zijn, wellicht overheen gekeken?
Dat is meestal wel fijn als dat ergens staat, dan weet je bijvoorbeeld dat het een paar weken kan duren. Verder TOP

Joyce beoordeelde op 2018-01-24

Levering duurde langer dan ik had verwacht. De sticker is mooi en makkelijk op de muur te bevestigen.

A.P. Boelsums beoordeelde op 2018-01-23

De kleefkract van de letters op de folie was te groot daarom kleefden ze niet op de muur en moest ik iedere letter met mijn nagel op de vast drukken en dan de folie voorzichtig verwijderen.

Elien Aernouts beoordeelde op 2018-01-23

Ze zijn mooi maar helemaal geplooid aangekomen. Nochtans was de verpakking niet beschadigd. Ik had hiervoor ook al een mail gestuurd en hoop dat tijdens het bevestigen op de muur de plooien eruit gaan.

nancy Verelst beoordeelde op 2018-01-15

Vragen werden zeer snel beantwoord, wat mijn ongerustheid over de levering meteen wegnam. Netjes afgeleverd en zeer tevreden over prijs/kwaliteit!!

Adlinda Ter horst beoordeelde op 2018-01-15

Product is precies als bestelling. Top

Bekend beoordeelde op 2018-01-12

Wat een slechte bedrijfsvoering bij topmuurstickers op alle fronten! Ten eerste was de levering later dan de beloofde Max 10 werkdagen, het koffertje wat ik besteld had was niet bedrukt, maar heel slordig beplakt met stickers. Het meest kwalijke is dat Margareth al sinds 17 december (bijna een maand!), niet reageert op mijn klacht. NOOIT BESTELLEN bij deze onbetrouwbare winkel!