Lekerstraat 15
+31492703511

8,3

Moonen beoordeelde op 2018-10-25

Bestelling 3 oktober, levering 24 oktober
In tussentijd 2x gebeld met als antwoord dat ze een dag later op verzending gaan, helaas!!
Op mails reageren ze niet.
Uiteindelijk mijn sjabloon ontvangen.
Shabloon is bijna niet van plakachtergond te krijgen zonder beschadiging aan sjabloon.
Na veel prielwerk uiteindelijk redelijk op muur gekregen.
Was 1e en laatste maal

Natacha De Cock beoordeelde op 2018-09-09

Nooit geen reacties op mails dat we stuurde en een 20 dagen op moeten wachten terwijl de levertijd op de website 6-10 werkdagen bevat.

Britt Maas beoordeelde op 2018-08-20

Bestelling kwam veel later binnen dan de beloofde 10 werkdagen. En ook voor mijn gevoel werd de bestelling pas verstuurd nadat ik na (2!) onbeantwoorde mailtjes had gebeld!

Beste Britt Maas,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Helaas is wegens de vakantie periode en onvoorziene drukte uw bestelling niet binnen de max van 10 werkdagen verzonden. Maar pas op de 13e werkdag na plaatsing bestelling.

Hiervoor onze excuses.

Margareth

Sandra De Jong beoordeelde op 2018-08-19

Op 8-8 beschadigde poster ontvangen. Na tel contact e-mail gestuurd met foto's en direct belofte gekregen voor nwe poster. Op 19-8 nog steeds geen mail en geen poster ontvangen.

Cindy Claessens beoordeelde op 2018-08-19

Alles was zoals gewenst.

Annelies Reijenga beoordeelde op 2018-08-17

Bestelling kwam pas na iets van 3 weken binnen. Duurde erg lang. En de sticker plakt met heel veel moeite en heeft daardoor allemaal beschadegingen.

Marjo Puts beoordeelde op 2018-08-17

Uitstekende service ben erg tevreden, dankjewel voor dit mooie koffertje.

Sabrina Camfferman beoordeelde op 2018-07-27

Goed verpakt,super kwaliteit! Top product! Bedankt.

Familie H beoordeelde op 2018-07-24

Kwaliteit van koffer is matig. De sticker is er echt opgeplakt. Ik moest op enkele plekjes de randjes dicht duwen omdat de sticker daar niet goed plakte. Het is echt bedoeld voor decoratie of om te spelen maar hier zal het snel bij stuk gaan. Helaas een andere verwachting.

Arijje beoordeelde op 2018-07-17

Ontzettend blij met het tuindoek, alleen had ik wat vragen over de levering en daar kreeg ik via de mail geen antwoord op, pas nadat ik telefonisch contact heb gehad bleek dat het doek die dag geleverd werd. Prima op tijd alleen jammer dat het niet even gemeld werd. Je krijgt alleen een bevestigingsmail van je bestelling en verder geen vervolg met daarin hoelang of binnen hoeveel dagen etc.

Lotte beoordeelde op 2018-07-04

Verzending binnen 1-5 werkdagen is een farce. Duurde bij mij ruim twee weken voor bestelling werd verzonden. Zonder uitleg of bericht van topmuurstickers.

Beste Lotte,

Nogmaals hartelijk dank voor de geplaatste bestelling en ook voor de geplaatste review.

Zoals u heeft kunnen lezen wordt iedere bestelling zo spoedig mogelijk geleverd. Gemiddeld is dat binnen 1 á 5 werkdagen. Wij houden een maximale verzending aan van 10 werkdagen op producten die naar standaard design geleverd worden. Wij produceren onze producten pas nadat wij een bestelling hebben ontvangen. En hebben daarom de producten niet standaard op voorraad.

Er zijn wel degelijk klanten die hun bestelling binnen de 5 werkdagen of zelfs eerder ontvangen, helaas is dat niet bij iedere bestelling zo. Uw bestelling duurde inderdaad iets langer dan de aangegeven max van 10 werkdagen aangezien het 12 werkdagen na bestelling is verstuurd.

Margareth

Mevr. van Rijn beoordeelde op 2018-06-28

Heel tevreden, ik gaf aan dat het een spoedbestelling was, en 2 dagen later had ik het in huis! Super service!

Koen beoordeelde op 2018-06-28

Contact wat stroperig en levering redelijk lang. Uiteindelijk netjes bericht terug op de vraag om bevestiging van de levertijd. Hopen dat de stickers er mooi uitzien.

Sandra van lieshout beoordeelde op 2018-06-25

Fijne en snelle service .
Ik bestel hier zeker weer.

Sanne beoordeelde op 2018-06-19

De bestelling was in eerste instantie niet compleet, maar het ontbrekende deel werd na melding netjes nageleverd!

M.alberts beoordeelde op 2018-06-11

Bestelling gedaan bij topmuurstickers. Twee keer een mail gestuurd. Diverse keren geprobeerd te bellen maar wordt niet opgenomen. Ze reageren nergens op. Heb mijn bestelling ook nog niet binnen. Jammer.....dat het zo lang moet duren en dat men niet reageert. Komt het bedrijf niet ten goede, lijkt mij!

Nan beoordeelde op 2018-06-11

Snelle levering! Dank!

Van den akker beoordeelde op 2018-05-26

9 mei een bestelling gedaan en betaald...helaas nog niks ontvangen.....

Deruytere Stephanie beoordeelde op 2018-05-18

Bestelling geplaatst op 3 mei2018 op 8 mei 2018 op gebelt om verdere inlichtingen van levertijd na enkele malen proberen op genomen en de vrouw aan de lijn wist me te vertellen dat mijn bestelling deze week nog zou verzonden worden helaas vandaag 18 mei 2018 en nog steeds niks gekregen en al 3a4emails gestuurd zonder resultaat en al terug gebelt en ze nemen niet op schandalig vind ik dit

Cindy Mombaerts beoordeelde op 2018-05-14

Een ontgoochelde klant.
Ik plaatste en betaalde mijn bestelling op 20 april, vandaag 14 mei, nog steeds niets ontvangen?
Ik begrijp dat hier wat feestdagen tussen zitten & het naar België moet - maar deze termijn vind ik toch zéér lang.
Heb intussen 3 mails gestuurd, enkel op 1 antwoord gekregen.
Ben benieuwd hoe dit afloopt :-(

Reactie van Topmuurstickers.nl:
Inmiddels is het pakket door u ontvangen, excuses voor de te late levering.