Lekerstraat 15
5741SM Beek en Donk
+31492703511

8,6

Femmy van Beek beoordeelde op 2017-10-16

Sticker op maat laten maken. Het lukte me in eerste instantie niet, maar met wat hulp van de eigenaresse is het precies geworden zoals ik in gedachten had. Kwam ook nog eens snel binnen en ziet er super uit. Hier ga ik zeker nog eens bestellen!

Refina Stoute beoordeelde op 2017-10-11

De sticker werd slecht en beschadigd aangeboden.
Ik kreeg ook bericht wanneer hij geleverd zou worden en daar kon ik op reageren als het niet uit kwam.
Dit deed ik dan ook,aangezien we op vakantie waren.
Helaas werd daar niet op gereageerd en afgegeven bij buren.

Rob beoordeelde op 2017-09-22

Na het bestellen niks meer vernomen. Meerdere mails moeten versturen en bellen om mijn bestelling geleverd te krijgen. Na 2 weken een mail gestuurd, toen kreeg ik terug dat deze eind van de week verzonden zou worden. Niet gebeurt. Vervolgens weer een mail gestuurd, hierop werd niet gereageerd. Week erop gaan bellen, in eerste instantie werd er niet opgenomen (meerdere malen op verschillende tijden gebeld). Uiteindelijk een mevrouw aan de lijn gehad welke erg behulpzaam was, de bestelling zou ik dezelfde week nog binnen hebben. Niet gelukt,. Deze werd vrijdag's verzonden en gezien GLS niet bezorgt in het weekend was dit de week erop pas. Uiteindelijk heeft de levering 4 weken geduurd. Heel jammer, gezien deze precies geleverd werd toen mijn vakantie voorbij was. Nu moet ik tijd gaan maken om dit project op te pakken.

Liona Schepers beoordeelde op 2017-09-22

Hele mooie sticker maar lastig op de muur aan te brengen, eerst alles goed schoon gemaakt en de instructies gevolgd maar het ging heel moeizaam.

Ronald Jongbloed beoordeelde op 2017-09-20

Mooi product, alleen qua service/aftersales kan er wel iets verbeterd worden. Levertijd is niet gehaald wat op zich kan gebeuren, maar het is netjes om de klant te informeren of om in ieder geval op mail vragen te antwoorden. Pas na een telefoontje werd er actie op ondernomen.

han klaasenbos beoordeelde op 2017-09-12

Muursticker is mooi maar mis de t bij bovenste regel

Mireille beoordeelde op 2017-09-11

Sticker was eenvoudig te plakken en de kleuren zijn mooi.

Manon Toet beoordeelde op 2017-09-09

Lange wachttijd maar dan wel goede kwaliteit.

Fabienne Heylens beoordeelde op 2017-09-01

Mooi en degelijk produkt

Manuela Eijkenboom beoordeelde op 2017-08-30

Ik had een idee voor een op maat gemaakte muursticker voor de babykamer met een bepaalde kleur. Topmuurstickers snapte precies wat ik wilde, met de perfecte kleur erbij. Deze werd op tijd geleverd, en de sticker precies naar wens. Ik zou zo weer bestellen.

Linda Bastiaanssen beoordeelde op 2017-08-20

Tevreden over de muursticker! Alleen jammer dat het ander bestelde item niet bij de zending zat. Nadat ze 2x gezegd te hebben het te zullen versturen nog altijd niks ontvangen. Ik wacht nog steeds...

Suzy beoordeelde op 2017-08-20

Toppie, sticker is zeer mooi en hangt prachtig in onze slaapkamer.

Enig minpunt, de levering naar Belgie gebeurde door GLS. Eerst werd er op maandag geleverd, daarna op dinsdag en vervolgens op woensdag. Ik heb de bestelling woensdagavond om 17u30 gekregen. Hierdoor moest ik 3 dagen vakantie vragen aan mijn werkgever of iemand voorzien in mijn huis. Mijn advies, ik heb al verscheidene bestellingen gedaan in Nederland en deze werden meestal door PostNL of door Bpost geleverd. Deze hebben zich bij ons altijd aan de afspraken gehouden. Meer nog, zij komen meestal in de voormiddag en dan kan je daarna nog van huis.

Jeannette Sala beoordeelde op 2017-08-19

Goede kwaliteit tuinposter. Zier er echt top uit.

Roy Zitter beoordeelde op 2017-08-19

Service is perfect. Het aanbrengen lijkt in de instructiefilm wel makkelijk, maar dat valt tegen. Uiteindelijk is het resultaat erg goed. De prijs is een beetje aan de hoge kant.

Marleen Gilis beoordeelde op 2017-07-29

Ik ben zeer tevreden over het resultaat: de muur met de gekozen tekst ziet er prachtig uit. Het heeft wel het maximum aantal dagen dat was opgegeven geduurd voor de sticker aankwam en het bleek heel wat moeilijker dan verwacht om de sticker op de muur te krijgen. Maar het is wel gelukt en het resultaat mag er zijn !

Miranda van den Heuvel beoordeelde op 2017-07-13

Zoals omschreven. Ziet er erg mooi uit in mijn tuin.

Bram Boeve beoordeelde op 2017-06-27

Ik heb verschillende keren contact proberen te zoeken 3x gebeld en gemaild. Maar tot op heden nog niks gehoord. Mijn vraag was wanneer ik mn sticker kon verwachten. Maar na 2 weken was die er

A. den Boer beoordeelde op 2017-06-18

Heel mooi koffertje besteld met naam, prachtig resultaat!

Elly van der Burg beoordeelde op 2017-06-18

Mijn geleverde produkt werd op alle fronten naar wens geleverd.
Ik ben er erg tevreden over en heb mede door hen een fantastisch cadeau voor iemand.

marjolijn Meekel beoordeelde op 2017-06-14

Mooie tuinposter ontvangen, zover nu te zien prima kwaliteit, hopelijk kunnen we er lang van genieten.