Lekerstraat 15
5741SM Beek en Donk

+31492703511

8,7

Tess zei op 2017-04-26

Lange levertijd, donderdag 6 april besteld en vrijdag 21 april de stickers ontvangen. Bij beide muurstickers heeft de maan zowel boven als onder dubbele punten. Is op het voorbeeld op de site niet zichtbaar... Daarbij zijn 2 sterren niet strak uitgesneden.

Marian Stam zei op 2017-04-26

Heel tevreden. Binnen 2 dagen binnen

Bell Spronk zei op 2017-04-25

Op zich vond service goed had email gestuurt kreeg gelijk antwoord terug had alleen fijn gevonden als ik bericht had gekregen wij sturen hem nu op.

Martijn zei op 2017-04-25

Wij zijn erg blij met het eindresultaat.

Monique Bels zei op 2017-04-24

We hebben er iets langer op moeten wachten, maar staat prachtig, gemakkelijk te bevestigen.

Marion Kuiler zei op 2017-04-24

Goede site duidelijke foto's.
Bestelling goed verzonden .
Jammer dat we geen bevesteging kregen ,dat de bestelling verzonden was.

Jessica Smit zei op 2017-04-23

Na een mailtje te hebben verzonden met de vraag wanneer ik de sticker kon verwachten, reageerde ze na een aantal dagen en was de sticker de dag erna in huis... helemaal prima dus!!!

G. Visser zei op 2017-04-22

Het geleverde product ziet er goed uit.

JP Robbemond zei op 2017-04-22

Kaliteit van de poster prima. Vond alleen de kleuren iets te flets.

Sabrina Beckman zei op 2017-04-02

Duurde wat lang qua levering, maar we zijn super blij met de sticker Staat echt heel gaaf boven ons bed

L.G.C. Eits zei op 2017-03-28

Trage levering.

martine de leeuw zei op 2017-03-25

Ik ben heel tevreden, het resultaat mag gezien worden.Bedankt topmuurstickers

jeffry goldberg zei op 2017-03-23

Top product

Linda Kars zei op 2017-03-21

Mooi produkt snelle levering en goede beschrijving

Karl Hendrickx zei op 2017-03-20

Heel tevreden. Kwaliteit van de sticker + instructies voor het aanbrengen zijn zeer goed. Resultaat is prachtig.
Zeker een aanrader !

Annemarie zei op 2017-03-19

Wij een gave webshop met originele producten. Ook in het echt heel mooi en keurig geleverd met een persoonlijke en goede service.

Dorien de Haas zei op 2017-03-14

Goed verpakt en goede kwaliteit.

Robert van Bemmelen zei op 2017-03-14

Ik had de sjabloon besteld omdat ik een muur met structuur heb.
Er zit dus structuurverf op en de sjabloon plakt hier niet op.
Met veel getob de applicatielaag er af kunnen halen en met mijn rakel is het uiteindelijk wel gelukt om de sjabloon een beetje aan de muur te hangen.
De aanbevolen kwast techniek heb ik maar niet gebruikt omdat de sjabloon dan weer los zou komen dus heb ik een spuitbus gebruikt.
Het eindresultaat is best wel aardig geworden maar het heeft me wel ruim 2 uur gekost.

Elisa zei op 2017-03-09

Duurde lang voordat ik bestellimg had eb op mail antw kreeg!De poster was wat gekreukt. Zag ik later! Niet zo erg tevreden dus

E Feteris zei op 2017-03-09

Ontevreden, product besteld en 14 dagen later pas in huis. Was bedoelt als cadeau

Reactie van Topmuurstickers.nl:
Beste E. Feteris,

Hartelijk dank voor de geplaatste beoordeling.

Wij produceren onze producten pas wanneer er een bestelling is binnen gekomen. Dit omdat wij zo de beste kwaliteit willen leveren. Dit betekend ook dat wij een maximale verzending hanteren van 10 werkdagen, dit staat ook op onze website vermeld. Gelukkig ligt dit gemiddeld tussen de 1 en 5 werkdagen.

Jammer te lezen dat het bedoeld was als een cadeau. Wanneer u een product voor een bepaalde datum in huis zou willen hebben, zou u van te voren contact op kunnen nemen of dat haalbaar is. De bestelling ha din dat geval met spoed behandeld kunnen worden.

U heeft uw bestelling geplaatst op 4 november, uw bestelling is verzonden op 15 november dit is op de achtste werkdag na plaatsing van bestelling. Hiermee is de bestelling binnen het max termijn verzonden.

Margareth