Lekerstraat 15
5741SM Beek en Donk
+31492703511

8,4

Arijje beoordeelde op 2018-07-17

Ontzettend blij met het tuindoek, alleen had ik wat vragen over de levering en daar kreeg ik via de mail geen antwoord op, pas nadat ik telefonisch contact heb gehad bleek dat het doek die dag geleverd werd. Prima op tijd alleen jammer dat het niet even gemeld werd. Je krijgt alleen een bevestigingsmail van je bestelling en verder geen vervolg met daarin hoelang of binnen hoeveel dagen etc.

Mevr. van Rijn beoordeelde op 2018-06-28

Heel tevreden, ik gaf aan dat het een spoedbestelling was, en 2 dagen later had ik het in huis! Super service!

Koen beoordeelde op 2018-06-28

Contact wat stroperig en levering redelijk lang. Uiteindelijk netjes bericht terug op de vraag om bevestiging van de levertijd. Hopen dat de stickers er mooi uitzien.

Sandra van lieshout beoordeelde op 2018-06-25

Fijne en snelle service .
Ik bestel hier zeker weer.

Sanne beoordeelde op 2018-06-19

De bestelling was in eerste instantie niet compleet, maar het ontbrekende deel werd na melding netjes nageleverd!

M.alberts beoordeelde op 2018-06-11

Bestelling gedaan bij topmuurstickers. Twee keer een mail gestuurd. Diverse keren geprobeerd te bellen maar wordt niet opgenomen. Ze reageren nergens op. Heb mijn bestelling ook nog niet binnen. Jammer.....dat het zo lang moet duren en dat men niet reageert. Komt het bedrijf niet ten goede, lijkt mij!

Nan beoordeelde op 2018-06-11

Snelle levering! Dank!

Van den akker beoordeelde op 2018-05-26

9 mei een bestelling gedaan en betaald...helaas nog niks ontvangen.....

Deruytere Stephanie beoordeelde op 2018-05-18

Bestelling geplaatst op 3 mei2018 op 8 mei 2018 op gebelt om verdere inlichtingen van levertijd na enkele malen proberen op genomen en de vrouw aan de lijn wist me te vertellen dat mijn bestelling deze week nog zou verzonden worden helaas vandaag 18 mei 2018 en nog steeds niks gekregen en al 3a4emails gestuurd zonder resultaat en al terug gebelt en ze nemen niet op schandalig vind ik dit

Cindy Mombaerts beoordeelde op 2018-05-14

Een ontgoochelde klant.
Ik plaatste en betaalde mijn bestelling op 20 april, vandaag 14 mei, nog steeds niets ontvangen?
Ik begrijp dat hier wat feestdagen tussen zitten & het naar België moet - maar deze termijn vind ik toch zéér lang.
Heb intussen 3 mails gestuurd, enkel op 1 antwoord gekregen.
Ben benieuwd hoe dit afloopt :-(

Reactie van Topmuurstickers.nl:
Inmiddels is het pakket door u ontvangen, excuses voor de te late levering.

Nic beoordeelde op 2018-04-18

Heb al vaak muurstickers besteld en geplakt. Maar deze was een crime. Blijft ook niet mooi op de muur zitten. Muur heeft een lichte structuur, maar nog nooit eerder problemen mee gehad. Jammer van zo'n dure sticker. Er hangt van alles los. Er is absoluut geen intensi om iets op te lossen of zelfs maar mee te denken over een oplossing. Alleen maar verschuilen achter de ondergrond die dan niet goed is. Terwijl een andere sticker op dezelfde ondergrond al jaren mooi zit. Zo jammer! Dit was de eerste en laatste keer dat ik hier iets besteld heb. Slechte service!

Reactie van Topmuurstickers.nl:
Voordat de bestelling geplaatst is hebben we contact gehad. Je vraagt daarbij of het geschikt is voor op een muur. Daarbij krijgt u het antwoord dat het geschikt is mits de muur glad is. Muurstickers plakken op muren met structuur is tegen ons advies in.

Dat u toch de bestelling plaatst en de sticker plakt op een muur met structuur is tegen het advies in. En is niet iets waar wij iets aan kunnen doen.

Nic beoordeelde op 2018-04-13

Voor de tweede keer een muursticker besteld. Goede kwaliteit alleen was de levertijd dik over de 10 werkdagen heen wat wordt gecommuniceerd. Er staat gemiddeld 5 werkdagen maar ik moest er zelf achteraan en kregen een standaard reactie terug. Na bijna 14 werkdagen hadden we het uiteindelijk in huis. Inmiddels zit deze mooi op de muur dmv de rakel!

Sandra Van Win beoordeelde op 2018-04-05

De sticker die ik laten maken heb, is perfect wat ik in gedachten had.
Ik heb ook helemaal niet zo lang moeten wachten op het ontwerp en de sticker.

Tevreden klant beoordeelde op 2018-04-04

Toen mijn zending bij DHL kwijt was werd er gelijk een nieuw tuindoek met spoed gemaakt en verzonden

Sandra de Graaf beoordeelde op 2018-03-25

Denk dat er beter aangegeven kan worden op de website hoe lang de levering duurt van een bestelling

Fer Fernandez beoordeelde op 2018-03-17

Mooie muursticker, makkelijk aan te brengen door de goede beschrijving.

Martina Nieuwenhuis beoordeelde op 2018-03-14

Ietwat lange levertijd, maar dit werd Vt voren duidelijk aangegeven al. Goede beschrijving ervij, staat hartstikke leuk, helemaal blij mee

Margareth van Alberda beoordeelde op 2018-03-05

Super snelle service!

Jopie beoordeelde op 2018-03-02

2 weken geleden een sticker besteld en een bestelbevestiging zonder daarop een leverdatum gekregen. Daar is het helaas bij gebleven. 3 keer gebeld maar niet opgenomen. Hopelijk is de levering binnenkort (?) wel oke.

Beste Jopie,

De producten worden pas geproduceerd nadat er een bestelling is gedaan, dit omdat wij zo de beste kwaliteit willen leveren. Dit betekent ook dat wij een maximale verzending hanteren van 10 werkdagen, dit staat ook op onze website vermeld. Gelukkig ligt dit gemiddeld tussen de 1 en 5 werkdagen.

Wanneer u via email contact opneemt met daarbij het ordernummer kan ik u wat meer vertellen over de status van uw bestelling.

Margareth

dorine vercruysse beoordeelde op 2018-02-10

Heel mooi.gemakkelijk aan te brengen.