Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Topmuurstickers.nl

Lekerstraat 15
5741SM Beek en Donk
+31492703511
KvK 50250752

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Topmuurstickers.nl

Gemiddelde beoordeling

8,4

343 beoordelingen

Beoordeling van klanten

84%

9%

7%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Facebook 57 8,0
2017
Topmuurstickers.nl

Karen Slaats beoordeelde op 2017-12-07

Makkelijke en overzichtelijke website. Fijne korte lijnen. Wat ik fijn vond is dat je op de bevestigingsmail een replay kan geven.

Duidelijk omschreven instructie hoe je zelf de sticker op de muur moet plakken.

Topmuurstickers.nl

Gertjan de Best beoordeelde op 2017-12-07

Blij en tevreden 😊

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Topmuurstickers.nl

Eddy Herman beoordeelde op 2017-12-07

Zeer goed geslaagd ! Een aanrader ! Prima service ! Een tevreden klant . 👍

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Topmuurstickers.nl

Henri van der Burg beoordeelde op 2017-12-03

Heel tevreden, had graag gehoord hoelang er levertijd op de sticker zat maar netje binnen de 10 dagen geleverd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Topmuurstickers.nl

Ellen van de Sande beoordeelde op 2017-12-02

best spannend om de stikker op een vlekkeloze mur aan te brengen, maar het resultaat is fantastisch. Geeft een saaie muur net wat extra's.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Topmuurstickers.nl

Lena Houben beoordeelde op 2017-11-30

Ik ben niet helemaal tevreden, 13 november 5 koffertjes besteld met naam en vandaag 30 november pas binnen gekregen..ze waren zeer slecht verpakt, echt schandalig verpakt. Ik hoop dat dat allemaal een verbeter punt krijgt.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Topmuurstickers.nl

Martine Wienbelt beoordeelde op 2017-11-22

Levering duurde veel te lang, moest zelf bellen om op de hoogte gehouden te worden. De mee bestelde en betaalde spatel om de sticker aan te brengen zat niet bij de levering.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Topmuurstickers.nl:
Beste Martine,

Nogmaals hartelijk dank voor de geplaatste bestelling.

De producten worden pas geproduceerd nadat er een bestelling is gedaan, dit omdat wij zo de beste kwaliteit willen leveren. Dit betekend ook dat wij een maximale verzending hanteren van 10 werkdagen, dit staat ook op onze website vermeld. Gelukkig ligt dit gemiddeld tussen de 1 en 5 werkdagen.

Wanneer er geen rakel is meegeleverd had u contact met ons op kunnen nemen zodat de rakel alsnog verzonden kon worden. Wanneer u de rakel dan alsnog niet meer wenst konden wij het bedrag van € 1.95 aan u retour overmaken.

Ik zal onze payment provider de opdracht geven om het bedrag van € 1.95 naar u retour te storten.

Met vriendelijke groet,

Margareth
Topmuurstickers.nl

Jolanda beoordeelde op 2017-11-12

Op 1 november een kant en klare muursticker besteld.
Nog niks ontvangen en wat ik eigenlijk nog erger vind is dat de telefoonlijn 'dood' is en dat er op mijn mail aan de klantenservice niet gereageerd wordt...
Dus ik krijg het idee dat ik opgelicht ben.. voelt niet fijn

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Topmuurstickers.nl:
Beste Jolanda,

Nogmaals hartelijk dank voor de geplaatste bestelling.

De producten worden pas geproduceerd nadat er een bestelling is gedaan, dit omdat wij zo de beste kwaliteit willen leveren. Dit betekend ook dat wij een maximale verzending hanteren van 10 werkdagen, dit staat ook op onze website vermeld. Gelukkig ligt dit gemiddeld tussen de 1 en 5 werkdagen.

Wegens onvoorziene drukte heeft het helaas 1 dag langer dan de maximale verzending geduurd. Hiervoor mijn excuses.

Hoop dat u wel tevreden bent over de stickerset.

Met vriendelijke groet,

Margareth
Topmuurstickers.nl

Henk Molthoff beoordeelde op 2017-11-07

De stickers worden in prima kwaliteit geleverd en het resultaat mag er zijn!
Prima product en service.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Topmuurstickers.nl

Jurgen Demanet beoordeelde op 2017-11-03

super

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Topmuurstickers.nl

Ilona Miedema beoordeelde op 2017-11-03

Er leuke stickers, erg blij mee

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Topmuurstickers.nl

Ann Sikivie beoordeelde op 2017-11-03

Het product op zich is heel mooi, maar op een houten deur is het wel iets moeilijker aan te brengen omdat deze niet helemaal glad is

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Topmuurstickers.nl

D beoordeelde op 2017-10-24

Na 12 werkdagen nog steeds de sticker niet in huis en niets vernomen. Er wordt niet gereageerd op de mail en er wordt ook telefonisch niet beantwoord. Jammer, omdat er op de site staat dat de sticker er binnen 1-5 dagen is en uiterlijk binnen 10 dagen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Topmuurstickers.nl:
Beste D,

Nogmaals hartelijk dank voor de geplaatste bestelling.

Op onze website geven wij echter aan dat wij een maximum hanteren van 10 werkdagen voor verzending en dat het gemiddeld tussen de 1 en 5 werkdagen is. Helaas duurt het wegens enorme drukte iets langer.

U heeft vandaag een email gestuurd, maar door d e drukte nog niet kunnen beantwoorden. Ik zie inderdaad dat u geprobeerd heeft telefonisch contact op te nemen maar dat was rond 16.45 en dat is buiten onze telefonische bereikbaarheid. (staat ook op onze website vermeld dat we telefonisch bereikbaar zijn tot 15.30).

U krijgt tevens zo ook nog een antwoord op uw email.

Met vriendelijke groet,

Margareth
Topmuurstickers.nl

Dennis beoordeelde op 2017-10-16

Niets ontvangen, bestelling weken geleden. Ook niets terug gehad op de mail. Telefoon nummer is niet langer bereikbaar wanneer ik tracht te bellen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Topmuurstickers.nl:
Beste Dennis,

Zojuist uw email beantwoord.

Nogmaals hartelijk dank voor de geplaatste bestelling.

De producten worden pas geproduceerd nadat er een bestelling is gedaan, dit omdat wij zo de beste kwaliteit willen leveren. Dit betekend ook dat wij een maximale verzending hanteren van 10 werkdagen, dit staat ook op onze website vermeld. Gelukkig ligt dit gemiddeld tussen de 1 en 5 werkdagen.

Helaas wegens enorme drukte en een fout tijdens productie duurt het helaas een dag langer.
Uw bestelling zal morgen worden verzonden. Excuses voor het ongemak.
Topmuurstickers.nl

Femmy van Beek beoordeelde op 2017-10-16

Sticker op maat laten maken. Het lukte me in eerste instantie niet, maar met wat hulp van de eigenaresse is het precies geworden zoals ik in gedachten had. Kwam ook nog eens snel binnen en ziet er super uit. Hier ga ik zeker nog eens bestellen!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Topmuurstickers.nl

Refina Stoute beoordeelde op 2017-10-11

De sticker werd slecht en beschadigd aangeboden.
Ik kreeg ook bericht wanneer hij geleverd zou worden en daar kon ik op reageren als het niet uit kwam.
Dit deed ik dan ook,aangezien we op vakantie waren.
Helaas werd daar niet op gereageerd en afgegeven bij buren.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Topmuurstickers.nl

Rachel van den boogaard beoordeelde op 2017-10-10

Niet gekregen wat aangevraagd is! Misleid door de advertentie op Facebook en niet meedenkend aan een passende oplossing! De klant is hier geen koning! Nooit geen aanbeveling meer

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Topmuurstickers.nl:
Beste Rachel van den Boogaard,

Nogmaals erg vervelend dat u in uw ogen verkeerd product geleverd heeft gekregen. Zoals ook aangegeven middels bevestging en de printscreen, is het geen wat u zelf heeft besteld geleverd.

De afbeelding die u bedoeld op Facebook, bestaat uit tekst en meerdere koffertjes. Uit de tekst staat ook dat de klant bij winnen kan kiezen uit een koffertje naar keuze. De link die bij de afbeelding staat gaat ook naar de pagina waar alle koffertjes staan.

U wenste ene koffertje met de tekst blijft slapen, maar u heeft zelf gekozen voor koffertje met naam en kroon en daar ook de naam in gevuld. Bij onze producten staan ook foto's van het product, bij de kroon staat ook een foto met een koffertje met kroon en niet met de tekst blijft slapen.

In dit geval ligt de fout bij uzelf helaas, het meedenken van een goede oplossing heb ik ook zeker gedaan. Alleen ging u zelf niet akkoord met het voorstel.

Met vriendelijke groet,

Margareth
Topmuurstickers.nl

Rob beoordeelde op 2017-09-22

Na het bestellen niks meer vernomen. Meerdere mails moeten versturen en bellen om mijn bestelling geleverd te krijgen. Na 2 weken een mail gestuurd, toen kreeg ik terug dat deze eind van de week verzonden zou worden. Niet gebeurt. Vervolgens weer een mail gestuurd, hierop werd niet gereageerd. Week erop gaan bellen, in eerste instantie werd er niet opgenomen (meerdere malen op verschillende tijden gebeld). Uiteindelijk een mevrouw aan de lijn gehad welke erg behulpzaam was, de bestelling zou ik dezelfde week nog binnen hebben. Niet gelukt,. Deze werd vrijdag's verzonden en gezien GLS niet bezorgt in het weekend was dit de week erop pas. Uiteindelijk heeft de levering 4 weken geduurd. Heel jammer, gezien deze precies geleverd werd toen mijn vakantie voorbij was. Nu moet ik tijd gaan maken om dit project op te pakken.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Topmuurstickers.nl

Liona Schepers beoordeelde op 2017-09-22

Hele mooie sticker maar lastig op de muur aan te brengen, eerst alles goed schoon gemaakt en de instructies gevolgd maar het ging heel moeizaam.

Topmuurstickers.nl

Ronald Jongbloed beoordeelde op 2017-09-20

Mooi product, alleen qua service/aftersales kan er wel iets verbeterd worden. Levertijd is niet gehaald wat op zich kan gebeuren, maar het is netjes om de klant te informeren of om in ieder geval op mail vragen te antwoorden. Pas na een telefoontje werd er actie op ondernomen.


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.