Kaarderhof 56
5709 GJ Helmond

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Vanessa beoordeelde op 2019-08-06

Al 3 paar mooie oorbellen besteld en ze zijn allemaal zo ontzettend leuk ! Onze dochter is er dolblij mee en ze blijven ook erg mooi ! Bij verschillende outfits nu leuke oorbellen erbij! En gisteren ook nog bloemen oorbellen gewonnen ! Ons geluk kan niet meer op !!

Beste Vanessa,
Bedankt voor je positieve beoordeling!
We zijn blij om te horen dat de oorbellen naar wens zijn, en heel veel plezier met de gewonnen oorbellen.
Groetjes Mupske

Lieneke lowik beoordeelde op 2019-06-15

Prachtige oorbellen besteld voor mijn dames! Super snelle levering! En omdat de webshop aangaf nog een voorraad te hebben en dit niet het geval was 2 gratis setjes gekregen! Kan altijd gebeuren.. maar super netjes opgelost! Zeer tevreden. Wij bestellen vaker😁😁

Beste Lieneke,
Bedankt voor je positieve beoordeling!
Mupske vond het vervelend dat de voorraad even niet juist was, maar fijn om te horen dat U blij bent met de manier waarop het geregeld is.
Wij wensen je dames heel veel plezier met de oorbellen, en zien U graag terug!

Wendy beoordeelde op 2019-06-07

Zeer mooie en betaalbare kinderoorbelletjes! Heel klantvriendelijk; snel antwoord bij een vraag, snelle levering kortom zeker een aanrader!!!

Beste Wendy,
Bedankt voor je positieve reactie, dat waarderen we zeer!
Graag zien we je weer terug bij Mupske.

Annick beoordeelde op 2019-06-07

Super tevreden...heel leuke juweeltjes voor mijn dochterje,snelle levering..TOP gewoonweg!!

Lieve Annick,
Wij zijn blij om te horen dat je dochtertje blij is met de juweeltjes:)
Graag zien we je weer terug bij Mupske.

Marlon Licht beoordeelde op 2019-06-07

Super mooie schoentjes laten maken van de geboorte kaartjes van mn kids. Heel mooi geworden, klant vriendelijk, fijn contact, reageert snel en snel verzonden!

Super tevreden!

Beste Marlon,
Bedankt voor je positieve reactie voor Mupske.
Het waren ook hele leuke kaartjes om een schoentje van te mogen maken.
Mupske bedankt je voor het vertrouwen, en graag zien we je terug bij Mupske.