Vughterstraat 23

Snelle levering!

Hoi Mariƫtte,

Bedankt voor je beoordeling. Liefs Kim

Ashley Batist beoordeelde op 2019-06-11

Ik vind €5,95 voor een klein shirt te verzenden erg veel geld..

Yvette Van der Laan beoordeelde op 2019-05-07

Snelle levering!

Hoi Yvette,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je bestelling. Liefs Kim

Eva Peeters beoordeelde op 2019-04-06

Twee leggings besteld en betaald. Vervolgens maar 1 geleverd gekregen.

Hoi Eva,

Ik wilde even reageren op je beoordeling, want ik vind het wel heel vervelend dat je het zo ervaren hebt. Je had bij ons 2 leggings besteld. Per ongeluk hebben wij maar 1 legging naar je opgestuurd. Dit is onze fout en we hebben ook onze excuses aangeboden. Dit is natuurlijk super vervelend maar fouten maken is menselijk en kan iedereen overkomen. We hadden de legging helaas niet meer op voorraad anders hadden we natuurlijk gelijk een nieuwe naar je opgestuurd. Dus hebben we na overleg met jou het geld terug gestort. We streven ernaar om alle klanten een goede ervaring bij ons te laten hebben. Dus wil ik graag met nog een andere oplossing komen. Hiervoor zal ik je prive benaderen. We hopen dat je hierdoor toch nog een wat positievere ervaring krijgt bij ons.

Emma Sanders beoordeelde op 2019-04-06

Super goede levering!

Hoi Emma,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Heel veel plezier met je item.
Liefs Kim

Angela Mens beoordeelde op 2019-03-05

Snelle levering en goede kwaliteit kleding

Beste Angela,

Heel erg bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat je het zo ervaren heb. Veel plezier met je jurkje. Liefs Kim

Geeske Visser beoordeelde op 2018-12-06

Gebruiksvriendelijke site. Product klopt met de foto. Fijn geprijst. En snelle nette levering! Mogelijkheid tot achteraf betalen is ook prettig. Tevreden klant :-).

Hoi Geeske,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier je met aankoop. :)

Danielle beoordeelde op 2018-11-18

Super winkel en webshop. Veel keuze en mooie kwaliteit. Snelle levering en heel fijn geholpen toen ik nog wat vragen had. Kreeg snel antwoord en een heel goed advies. Ik ga bij Musthave district zeker meer bestellen !

Reactie van Musthave District:
Hoi Danielle. Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je aankopen.

Monique beoordeelde op 2018-11-10

Erg tevreden! Snelle levering en goede service! Je vragen worden snel beantwood en ook de retouren/ruilen worden fijn en snel afgehandeld!

Beste Monique,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat je het zo ervaren hebt.