Potmarge 21

Lees
waarom

Anoniem beoordeelde op 2018-03-29

Leen Crabbé beoordeelde op 2018-03-22

Alles prima, de hulp van jullie helpdesk bij het niet leveren, de instructies bij de sticker, de informatieve mails...’
Enkel de kleur van de sticker is niet zoals verhoopt, donkergrijs besteld en zwart gekregen.

Anoniem beoordeelde op 2018-02-05

Charlotte beoordeelde op 2017-12-29

De bestelde sticker was precies wat we wensten. Een spatel om hem te plaatsen zou wel handig geweest zijn

Anoniem beoordeelde op 2017-10-23

Anoniem beoordeelde op 2017-10-12

Reactie van Muurstickerspecialist:
Wat jammer om een beoordeling van maar één ster van u te ontvangen. We snappen alleen niet helemaal waarom u ons laag beoordeeld heeft, we hebben geen mailtje van u ontvangen met een vraag of klacht over de sticker. Mocht er iets niet goed zijn met de sticker, neemt u dan vooral contact met ons op, zodat we u verder kunnen helpen. Natuurlijk horen we ook graag waarom u ons laag beoordeeld heeft, zodat we kunnen kijken hoe we u kunnen helpen.

A. Timmer beoordeelde op 2017-09-08

Sticker voetbalstadion besteld van 65,00 euro. Bleek een kras in de print te zitten. Na doorgeven van de klacht kregen we een nieuwe thuisgestuurd. Deze was qua kleur veel vager en minder mooi, daarnaast waren de randjes niet goed uitgesneden waardoor er bij het opplakken witte strepen boven de sticker zaten op de groene muur. Teleurstellend.

Reactie van Muurstickerspecialist:
Jammer te vernemen dat de muursticker niet in goede staat is afgeleverd en de nalevering ook niet naar wens is. Per email hebben we u gevraagd van de nalevering nog een foto te verzenden zodat we kunnen meekijken aangezien hij direct vanuit de leverancier naar u is verzonden. We kunnen dan indien de kleuren inderdaad niet mooi geprint zijn een nieuwe sticker aanvragen bij de leverancier. Aangezien wij geen reactie meer hebben ontvangen van u hebben wij inmiddels een tegemoetkoming van het aankoopbedrag terugbetaald. We horen graag van u indien we u nog van dienst kunnen zijn.

Anoniem beoordeelde op 2017-09-01

Freek De Vleeschhouwer beoordeelde op 2017-08-09

Snel geleverd. Duidelijke instructies. Eenvoudig aan te brengen en uitstekend resultaat. Een aanrader!

Henk Roozendaal beoordeelde op 2017-08-02

snelle levering, prima gebruiksaanwijzing!

Sikkema beoordeelde op 2017-06-23

Prima levering. Wat miste was de spatel om de deursticker glad te strijken op de deur. Tevens stond er dat na het opplakken de bovenlaag verwijdert moest worden. Volgens ons geldt dit niet voor een deurstikker. Dus de instructie kan beyer

bikerboy beoordeelde op 2017-04-06

zeer makkelijk te kleven,
mooi verpakt.
enkel de tekst het woord "Blow" zou volgens tekening online groter zijn maar dit is niet het geval
beetje jammer.

Sven beoordeelde op 2017-04-03

Keurige en snelle afhandeling van mijn bestelling. Bedankt!

Lecluyse Sigried beoordeelde op 2017-02-20

Goede kwaliteit volledig zoals gedacht.

Sven beoordeelde op 2017-02-20

Snel en keurig geleverd. Bedankt!

sandra thijs beoordeelde op 2017-01-22

Niet compleet!

Reactie van Muurstickerspecialist:
Er volgt een nalevering van het onbrekende deel van de muursticker.

Nardi beoordeelde op 2017-01-09

We hebben vlies fotobehang besteld nadat we informatie per mail opgevraagd hadden over mogelijkheden bij een afwijkende maat. Er is steeds snel gereageerd en goed meegedacht over de mogelijkheden.
Snelle levering en de kwaliteit en uitvoering van het behang is ook prima.
We zijn zeer tevreden.

Sandy beoordeelde op 2016-12-24

Snelle levering, duidelijke gebruikshandleiding, prima resultaat!

kerkhofs Anita beoordeelde op 2016-08-12

heel tevreden ! was een beetje bang dat het plakken van de sticker niet goed zou verlopen ,maar heel duidelijke instructies en alles ging prima ! iedereen vind het fantastisch ! ik denk dat jullie nog veel stickers gaan verkopen hier in de buurt en in onze familie ! dank jewel

Vianen beoordeelde op 2016-07-22

De sticker is keurig en snel bezorgd.
Maar wat een ellende om de sticker goed te bevestigen.
Dat heeft bloed zweet en tranen gekost.