Potmarge 21

Mystery shopper

Lees
waarom

A. Timmer beoordeelde op 2017-09-08

Sticker voetbalstadion besteld van 65,00 euro. Bleek een kras in de print te zitten. Na doorgeven van de klacht kregen we een nieuwe thuisgestuurd. Deze was qua kleur veel vager en minder mooi, daarnaast waren de randjes niet goed uitgesneden waardoor er bij het opplakken witte strepen boven de sticker zaten op de groene muur. Teleurstellend.

Reactie van Muurstickerspecialist:
Jammer te vernemen dat de muursticker niet in goede staat is afgeleverd en de nalevering ook niet naar wens is. Per email hebben we u gevraagd van de nalevering nog een foto te verzenden zodat we kunnen meekijken aangezien hij direct vanuit de leverancier naar u is verzonden. We kunnen dan indien de kleuren inderdaad niet mooi geprint zijn een nieuwe sticker aanvragen bij de leverancier. Aangezien wij geen reactie meer hebben ontvangen van u hebben wij inmiddels een tegemoetkoming van het aankoopbedrag terugbetaald. We horen graag van u indien we u nog van dienst kunnen zijn.

Freek De Vleeschhouwer beoordeelde op 2017-08-09

Snel geleverd. Duidelijke instructies. Eenvoudig aan te brengen en uitstekend resultaat. Een aanrader!

Henk Roozendaal beoordeelde op 2017-08-02

snelle levering, prima gebruiksaanwijzing!

Sikkema beoordeelde op 2017-06-23

Prima levering. Wat miste was de spatel om de deursticker glad te strijken op de deur. Tevens stond er dat na het opplakken de bovenlaag verwijdert moest worden. Volgens ons geldt dit niet voor een deurstikker. Dus de instructie kan beyer

bikerboy beoordeelde op 2017-04-06

zeer makkelijk te kleven,
mooi verpakt.
enkel de tekst het woord "Blow" zou volgens tekening online groter zijn maar dit is niet het geval
beetje jammer.

Sven beoordeelde op 2017-04-03

Keurige en snelle afhandeling van mijn bestelling. Bedankt!

Lecluyse Sigried beoordeelde op 2017-02-20

Goede kwaliteit volledig zoals gedacht.

Sven beoordeelde op 2017-02-20

Snel en keurig geleverd. Bedankt!

sandra thijs beoordeelde op 2017-01-22

Niet compleet!

Reactie van Muurstickerspecialist:
Er volgt een nalevering van het onbrekende deel van de muursticker.

Nardi beoordeelde op 2017-01-09

We hebben vlies fotobehang besteld nadat we informatie per mail opgevraagd hadden over mogelijkheden bij een afwijkende maat. Er is steeds snel gereageerd en goed meegedacht over de mogelijkheden.
Snelle levering en de kwaliteit en uitvoering van het behang is ook prima.
We zijn zeer tevreden.

Sandy beoordeelde op 2016-12-24

Snelle levering, duidelijke gebruikshandleiding, prima resultaat!

kerkhofs Anita beoordeelde op 2016-08-12

heel tevreden ! was een beetje bang dat het plakken van de sticker niet goed zou verlopen ,maar heel duidelijke instructies en alles ging prima ! iedereen vind het fantastisch ! ik denk dat jullie nog veel stickers gaan verkopen hier in de buurt en in onze familie ! dank jewel

Vianen beoordeelde op 2016-07-22

De sticker is keurig en snel bezorgd.
Maar wat een ellende om de sticker goed te bevestigen.
Dat heeft bloed zweet en tranen gekost.

Simone Baadenhuijsen beoordeelde op 2016-04-29

Prima service, ik had mijn muursticker binnen 5 dagen in huis en werd tussendoor goed op de hoogte gehouden aangaande de status van mijn bestelling.

Chris beoordeelde op 2016-04-13

Bestelling geplaatst, correct aangekomen tot hier de perfectie. De sticker plaatsen met de op voorhand gelezen gebruiksaanwijzing, NIET eenvoudig! Niks lukte, niks bleef op de muur kleven de letters loste. Onze muur was pas geverfd, perfect uitgedroogd en met kwaliteitsverf geverfd. Ik vind het spijtig. C

Reactie van Muurstickerspecialist:
Wat jammer om te horen dat het niet gelukt is om de sticker goed aangebracht te krijgen en dat u geen contact met ons hierover heeft opgenomen. De sticker bevat een applicatielaag die voorzichtig en zorgvuldig moet worden verwijderd. Je kunt stickers op een geverfde muur plakken (wel minstens 3 weken laten uitharden), alleen zal de sticker niet op elke soort verf blijven plakken. Extra matte, vuilafstotende of niet-luchtdoorlatende muurverf zorgt ervoor dat de sticker niet blijft plakken. Het sluit de poriƫn af en hierdoor heeft de muur geen zuigkracht meer en blijft de sticker niet plakken, ook op een muur met structuur is het niet aan te raden om een muursticker op te bevestigen.

M. Tirry beoordeelde op 2016-03-19

Voor een grote sticker werk je best met 2. Het is belangrijk dat je de sticker heel goed aandrukt voordat je de folie wegtrekt. Rustig en voorzichtig de folie verwijderen en je hebt een mooi resultaat.

Sanne hornen beoordeelde op 2016-01-28

We zijn erg blij met de stikker.
Het opplakken ging perfect.

MD beoordeelde op 2015-10-20

Vlotte levering. Zeer mooie sticker en makkelijk aan te brengen ... zeer tevreden over het resultaat :)

Carla beoordeelde op 2015-10-06

Super, ook op mijn extra vraag werd ik snel en zelfs beter geholpen dan ik had gedacht via de klantenservice. De sticker is erg mooi, duidelijke instructies. Op een vrijdag bestelt, woensdag erop ontvangen.

Köse beoordeelde op 2015-09-03

Wij waren zeer teleurgesteld!!! Wij hadden voetbalstickers met naam besteld stond 30x40cm bij wij dachten dat dat de afmeting van één bal was nu blijkt dit is de afmeting voor het geheel 6 ballen incl naam! Voor rond €40 paar kleine balletjes en kleine naam waar wij niks mee kunnen op een grote muur! Dus zeer ontevreden en het wordt heel onduidelijk aangegeven op de site. Dit kan toch niet zo duur zijn voor paar van die kleine stickers!!!! Zou het graag terug willen sturen.

Reactie van Muurstickerspecialist:
Wat jammer om te horen dat de sticker niet aan uw verwachtingen voldoet. De maten zoals op de website staan aangegeven, zijn inderdaad voor de hele sticker. In het geval van naamstickers kan dit altijd iets afwijken, afhankelijk van de lengte van de naam die we bij de sticker moeten produceren. Als er onduidelijkheid is over een product voordat u deze aankoopt, zit onze klantenservice klaar om u verder te helen. En ook als u niet tevreden bent over een product, kunt u altijd contact met ons opnemen. We hebben helaas verder niets van u vernomen. We hopen dat u evengoed een mooi plekje voor de sticker hebt kunnen vinden.