Het Engelse Werk 47

The Feedback Company 2 8,5
Google Plus/Places - 10,0

Danielle Mulder beoordeelde op 2019-03-23

Miranda Reineman beoordeelde op 2019-03-08

Prachtige poster van de galaxy op de muur van onze 9 jarige dochter. Makkelijk te knippen en te plakken. Het resultaat mag er zijn!

Bedankt voor je review! ^Marloes

Van Zwieten beoordeelde op 2019-03-08

Prima afhandeling. Goeie kwaliteit. Netjes aan levertijd gehouden. Muur ziet er werkelijk schitterend uit!

Bedankt! Veel plezier van jullie schitterende wand! ^Marloes

Thea Olivier beoordeelde op 2019-03-08

Ik wilde namen op de brievenbus. Bij 1 kind wilde ik een * omdat hij op 18 jarige leeftijd is overleden. Dat werd goed begrepen. Helaas kreeg ik de brievenbus met een vlekje bij zn naam en geen sterretje. Bij contact werd er gelijk gereageerd en kreeg ik een nieuwe brievenbus toegestuurd met een * bij zn naam. Oh wat was ik blij met deze snelle oplossing en reactie. Heel erg bedankt want een kind blijft gewoon altijd in je gezin!!

Reactie van MuurTotLeven.nl:
Oh Thea, wat baalde ik dat het sterretje een vlek werd in het lettertype wat normaal op de brievenbus gebruikt wordt. Gelukkig hebben we het met een ander lettertype kunnen oplossen. Bedankt voor je mooie woorden en ik hoop dat je veel plezier mag hebben van de brievenbus. ^Marloes

Armand van dongen beoordeelde op 2019-01-26

Op zoek naar 3D wandpanelen en uiteindelijk uitgekomen bij muurtotleven goed advies snelle reactie en levering en prijstechnisch heel interessant

Al met al een aanrader !!

Muurtotleven bedankt voor de goede zorg

Reactie van MuurTotLeven.nl:
Bedankt voor deze mooie review Armand! Veel plezier van de mooie wand.

Am Hage beoordeelde op 2019-01-18

Rian van Hees beoordeelde op 2019-01-01

Ik had behang besteld, super fijn geholpen en snelle levering, top!

Reactie van MuurTotLeven.nl:
Bedankt voor je positieve beoordeling!

W. Mulders beoordeelde op 2018-12-26

Heel tevreden. Snelle reactie op mail en keurige levering van kapstok. Dank.

Reactie van MuurTotLeven.nl:
Graag gedaan. Veel plezier van de kapstok!

Caroline beoordeelde op 2018-12-24

mee denken en mee oplossing zoeken samen met klant - super !

Reactie van MuurTotLeven.nl:
Bedankt voor de mooie woorden!

Wendy beoordeelde op 2018-12-18

De artikelen deden er wel langer over om ons te bereiken dan aangeven op de site. Verder is het product zoals aangegeven op de site en zien we er naar uit om onze entree er mooier mee te maken. Het is een mooi en duurzaam product.

Hoi Wendy,
Bedankt voor je positieve review.
Jammer dat de levertijd wat langer was dan aangegeven op de site. Wij streven wel naar de tijd die wij op de site vermelden. Helaas zijn wij in dit proces afhankelijk van derden.
Wij wensen jullie succes met klussen en hopen op een mooi eindresultaat.

H. du Pon beoordeelde op 2018-12-03

We werden prima op de hoogte gehouden wanneer het fotobehang geleverd zou worden. De kwaliteit van het fotobehang is uitstekend en het resultaat uit de kunst. Ik ben heel tevreden.

Reactie van MuurTotLeven.nl:
Bedankt voor de mooie woorden!

Monique Hilberink beoordeelde op 2018-11-28

Ik had graffiti behang besteld van 192cm x 192cm. Snelle bezorging, netjes verpakt. Mooie kwaliteit, makkelijk te verwerken en meer dan voldoende lijm.

Hoi Monique,
Bedankt voor je mooie review en de foto van het eindresultaat op Facebook!
Groetjes Marloes

Marloes beoordeelde op 2018-11-21

Simenon beoordeelde op 2018-11-21

Goede hulp bij bestelproces.

Graag gedaan!

Gitte Steemans beoordeelde op 2018-11-19

Mama ;-) beoordeelde op 2018-11-16

Zeer vlotte levering, prima product. Voldoet zeker aan de verwachtingen.

Anne Marie Wieland beoordeelde op 2018-10-30

Kristel Wijers beoordeelde op 2018-10-29

Goed geholpen en prima behang. Krijgen onwijs veel complimenten

N J Smitsman beoordeelde op 2018-10-29

Hans van Kempen beoordeelde op 2018-10-14