MuurTotLeven.nl

MuurTotLeven.nl

MuurTotLeven.nl is een webwinkel die zich richt op de verkoop van unieke, duurzame wanddecoratie. Hierbij kan gedacht worden aan 3D-Wandpanelen, houten panelen, behang etc. Er is voor elk interieur en elke smaak wat wils.
Betalen kan bij ons middels vele betaalmethoden, waaronder IDeal en Paypal.

Sinds de overname in 2013 zijn wij aangesloten bij WebwinkelKeur en zijn daar zeer tevreden over. Leuk als je op deze site dan ook je ervaring wilt delen met toekomstige kopers.

De zekerheden van https://www.muurtotleven.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2013