Het Engelse Werk 47

8,8

The Feedback Company 2 8,5
Google Plus/Places - 10,0

Xandra Bartels beoordeelde op 2019-09-07

Snelle levering van de mooie brievenbus, die eruit ziet zoals op de website. Duidelijke uitleg per mail omdat de montage-instructie helaas ontbrak. We hebben de brievenbus nog niet opgehangen (de buitenboel wordt momenteel geschilderd), maar dat gaat vast lukken.

Reactie van MuurTotLeven.nl:
Veel plezier straks van je brievenbus Xandra!

Wilma Snoei beoordeelde op 2019-08-19

Snelle levering en goed kwaliteit!

Reactie van MuurTotLeven.nl:
Bedankt voor de mooie beoordeling.
Wij wensen je veel plezier met het behang! ^MR

Tim beoordeelde op 2019-05-28

Top service!
Binnen termijn geleverd.
Bij inspectie behang toch moeten vaststellen dat het product toch niet aansloot bij de verwachtingen . Product teruggestuurd en aankoopbedrag volledig terug gekregen . Faire webshop ! Hopelijk vinden we wel nog iets naar onze zin .

Beste Tim,

Ontzettend jammer dat het product niet aansloot bij jullie verwachtingen. Maar dat gebeurt inderdaad wel eens.
Ik hoop dat ik jullie in de toekomst nogmaals van dienst mag zijn met een product wat wel naar jullie wens is.

Marloes

Rika Boshuizen beoordeelde op 2019-05-16

Op tijd geleverd.
Resultaat is wat ik er van gehoopt had.

Reactie van MuurTotLeven.nl:
Bedankt voor je reactie Rika. Veel plezier van de brievenbus!

Ron Goedvolk beoordeelde op 2019-05-13

Groep 12 beoordeelde op 2019-04-01

Ik ben tevreden, prima leverling. Alleen was het even puzzelen in welke volgorde de stroken behang nou tegen de muur moesten (ik had een houtblokken patroon, extra moeilijkheidsgraad) Dit mag dus wel duidelijker gemaakt worden bij de instructies. Fijn dat er ook behanglijm werd meegeleverd!

Reactie van MuurTotLeven.nl:
Na mailcontact met de klant is de situatie voor ons helder en koppelen we dit terug aan de fabrikant.

Fred Ruitenbeek beoordeelde op 2019-03-31

Snel antwoord op mijn vraag via Whattsapp, persoonlijk advies was helder en de levering snel.

Riekus Thiele beoordeelde op 2019-03-26

C.C.essed beoordeelde op 2019-03-24

Danielle Mulder beoordeelde op 2019-03-23

Miranda Reineman beoordeelde op 2019-03-08

Prachtige poster van de galaxy op de muur van onze 9 jarige dochter. Makkelijk te knippen en te plakken. Het resultaat mag er zijn!

Bedankt voor je review! ^Marloes

Van Zwieten beoordeelde op 2019-03-08

Prima afhandeling. Goeie kwaliteit. Netjes aan levertijd gehouden. Muur ziet er werkelijk schitterend uit!

Bedankt! Veel plezier van jullie schitterende wand! ^Marloes

Thea Olivier beoordeelde op 2019-03-08

Ik wilde namen op de brievenbus. Bij 1 kind wilde ik een * omdat hij op 18 jarige leeftijd is overleden. Dat werd goed begrepen. Helaas kreeg ik de brievenbus met een vlekje bij zn naam en geen sterretje. Bij contact werd er gelijk gereageerd en kreeg ik een nieuwe brievenbus toegestuurd met een * bij zn naam. Oh wat was ik blij met deze snelle oplossing en reactie. Heel erg bedankt want een kind blijft gewoon altijd in je gezin!!

Reactie van MuurTotLeven.nl:
Oh Thea, wat baalde ik dat het sterretje een vlek werd in het lettertype wat normaal op de brievenbus gebruikt wordt. Gelukkig hebben we het met een ander lettertype kunnen oplossen. Bedankt voor je mooie woorden en ik hoop dat je veel plezier mag hebben van de brievenbus. ^Marloes

Armand van dongen beoordeelde op 2019-01-26

Op zoek naar 3D wandpanelen en uiteindelijk uitgekomen bij muurtotleven goed advies snelle reactie en levering en prijstechnisch heel interessant

Al met al een aanrader !!

Muurtotleven bedankt voor de goede zorg

Reactie van MuurTotLeven.nl:
Bedankt voor deze mooie review Armand! Veel plezier van de mooie wand.

Am Hage beoordeelde op 2019-01-18

Rian van Hees beoordeelde op 2019-01-01

Ik had behang besteld, super fijn geholpen en snelle levering, top!

Reactie van MuurTotLeven.nl:
Bedankt voor je positieve beoordeling!

W. Mulders beoordeelde op 2018-12-26

Heel tevreden. Snelle reactie op mail en keurige levering van kapstok. Dank.

Reactie van MuurTotLeven.nl:
Graag gedaan. Veel plezier van de kapstok!

Caroline beoordeelde op 2018-12-24

mee denken en mee oplossing zoeken samen met klant - super !

Reactie van MuurTotLeven.nl:
Bedankt voor de mooie woorden!

Wendy beoordeelde op 2018-12-18

De artikelen deden er wel langer over om ons te bereiken dan aangeven op de site. Verder is het product zoals aangegeven op de site en zien we er naar uit om onze entree er mooier mee te maken. Het is een mooi en duurzaam product.

Hoi Wendy,
Bedankt voor je positieve review.
Jammer dat de levertijd wat langer was dan aangegeven op de site. Wij streven wel naar de tijd die wij op de site vermelden. Helaas zijn wij in dit proces afhankelijk van derden.
Wij wensen jullie succes met klussen en hopen op een mooi eindresultaat.

H. du Pon beoordeelde op 2018-12-03

We werden prima op de hoogte gehouden wanneer het fotobehang geleverd zou worden. De kwaliteit van het fotobehang is uitstekend en het resultaat uit de kunst. Ik ben heel tevreden.

Reactie van MuurTotLeven.nl:
Bedankt voor de mooie woorden!