den binnen 19B
5674TW Nuenen

9,9

Sandra beoordeelde op 2019-02-05

Deze webshop is zo slecht voor mijn notebook verslaving! Maar wat een geweldige service leveren ze hier. Altijd een persoonlijke boodschap en verpakt als kadootje. Als ze een kleur niet hebben of je zoekt iets speciaals bestellen ze het voor je. Maar ook de informatie over de notitieboeken zijn uitgebreid en als je echt iets zoekt kunnen ze je goed adviseren over wat je het beste kan nemen. I love it! ๐Ÿ˜

Daphne beoordeelde op 2019-02-05

Zeer tevreden. Snelle levering en leuk met persoonlijke touch!

Annemieke van Ipenburg beoordeelde op 2019-02-05

Als ik iets nodig heb op het gebied van notitieboeken kijk ik eerst bij My Lovely Notebook (en tussendoor ook nog vaak). De aandacht die Juliette en haar team aan iedere bestelling geven is buitengewoon. Of je nou een enkel pennetje koopt of een stapel notitieboeken, als is met zorg en liefde ingepakt, zodat het elke keer weer als een cadeautje binnenkomt. En alle notitieboeken zijn van goede kwaliteit en met zorg uitgezocht.

Lonneke weijers beoordeelde op 2019-02-05

Superbedrijf! Bestellingen worden mooi en met veel aandacht ingepakt. Voelt heel persoonlijk :) Snelle en goede service.

Lynn beoordeelde op 2019-02-05

Prachtige webshop met geweldige producten. Al regelmatig wat besteld bij Juliette en het word altijd met veel liefde geleverd. Echt een cadeautje voor jezelf. Ook super groot assortiment. Je wordt er bijna hebberig van! Absoluut een aanrader. Dus heb jij een notitieboekje nodig, of een agenda, of een fotoalbum. Check deze site!

Fenke beoordeelde op 2019-02-05

Geweldige webshop waar je fantastisch geholpen wordt. Snelle service, prachtige producten en bevlogen mensen achter de schermen. Mijn vaste bestelplek! ๐Ÿ‘๐Ÿป

Daisy beoordeelde op 2019-02-05

My lovely notebook is zeer betrouwbare en snel met leveren en zijn zeer vriendelijk in een woord een top online shop.

Ron van Driel beoordeelde op 2019-02-03

Slotje van dagboek gebruiksonvriendelijk!
Matig taalgebruik in promo e-mail weerhoudt mij van inschrijven cursus

Chris beoordeelde op 2019-01-31

Ontzettend tevreden! Supersnel in huis, heel fijn dat het door de brievenbus past en mooi ingepakt. Ook het boekje is van goede kwaliteit en lijkt precies op de foto. Hopelijk komen er meer zeemeerminthemaboekjes, dan word ik een terugkerende klant zodra deze vol is!

Marlies beoordeelde op 2019-01-07

Snelle levering, persoonlijk kaartje erbij, super netjes verpakt + zelfs INGEPAKT! Echt een feestje om hier iets te bestellen en te ontvangen ;-) Dat ga ik vaker doen!

sabrina van Doesburg beoordeelde op 2018-12-26

uitstekende service met zeer kwalitatieve notebooks en producten. ik bestel mijn Nuuna notebooks altijd hier. met veel plezier overigens! bedankt voor alles xx

Inge C. beoordeelde op 2018-10-02

Super tevreden met mijn bestelling, alles netjes en veilig ingepakt.
Ruime keuze in producten en snelle levering (ook naar België).
Hier ga ik nog bestellen.

Carmen beoordeelde op 2018-08-27

Webshop met heel veel op gebied van notitieboekjes, stickers en fotoalbums. Supersnel verpakt en verzonden, een persoonlijk bedankkaartje erbij. Kortom veel aandacht voor het product en de klant. Als ik nog tips ter verbetering maar meegeven: alleen betalen met iDeal is niet meer helemaal van deze tijd, ik betaal bijv bij voorkeur met Paypal maar dat is niet mogelijk. Wellicht in de toekomst? Maar verder een webshop die ik zonder aarzelen aanbeveel aan iedereen! Het aanbod is groot en er komt steeds meer bij!

Harriette beoordeelde op 2018-08-27

Super service, mijn Nuuna was kapot en ik krijg een nieuwe, echt top. Thanks, mijn volgende bullet ga ik zeker weer bij jullie kopen. Groetjes Harriette

Marieke beoordeelde op 2018-08-22

Super tevreden! Al diverse keren notebooks besteld. Zeer snelle levering, mooi ingepakt. Erg servicegericht! Blijft toch echt mijn favoriete webshop qua notitieboeken.
Wordt ook erg geïnspireerd door de mails, de blogs, de Facebookpagina en al het extra’s om creatief te kunnen schrijven.

M.A. Lips beoordeelde op 2018-08-21

Ontzettend blij met de service: snelle levering binnen 1 werkdag, bullet journal is ontzettend mooi zonder ook maar ergens een beschadiging en het geheel was heel mooi ingepakt met een handgeschreven kaartje! Wat wilt een mens nog meer? Heel erg bedankt voor deze leuke uitpak ervaring en de goede en snelle service. ๐Ÿ˜Š
Zeker een webshop om te onthouden!

Sucha beoordeelde op 2018-08-21

al diverse keren iets besteld. De levering is snel en altijd super mooi ingepakt. Ook altijd een persoonlijke noot op een kaartje. Leuke webwinkel met veel keus. Ik ben en blijf fan!

IKZOEKTIM beoordeelde op 2018-08-21

In mijn zoektocht naar het personaliseren van wat notitieblokken om logo ontwerpen en wireframes te schetsen kwam ik bij mylovelynotebooks terecht. Bij de bestelling had ik wat verkeerd gedaan en er werd al snel gebeld om dit recht te zetten en het isnzelfs nog op de zelfde dag verzonden. Erg leuke shop en eigenaaresse!

Nathasja Wiskie beoordeelde op 2018-08-14

Wauw! Wat een geweldige service! Super snelle levering, binnen 2 dagen. Ben super blij met mijn filofax organizer! Super service, ik kreeg een 2018 agenda erbij zodat ik gelijk kon beginnen. Ook super leuk zo’n persoonlijk berichtje erbij. Ben super tevreden en zal zeker in de toekomst nog meer bestellen bij jullie. Bedankt!

Corine beoordeelde op 2018-08-14

Heel erg tevreden. Ik heb een mail gestuurd met een vraag en ik kreeg na 5 minuten al antwoord. Het pakketje was met zorg ingepakt. Beter kan het niet worden. Ik ga zeker in de toekomst meer hier bestellen.
Top!!!!