Melbournestraat 72 B

Henry Snijders beoordeelde op 2019-07-18

snel en goedkoop

Issam Boujbah beoordeelde op 2019-07-18

Jeroen beoordeelde op 2019-07-17

Jammer dat de levertje niet klopt voor 16.00 besteld volgendedag in huis klopt helemaal niet
Alles uitgezocht wat op de site op voorraad stond

R.Karaca beoordeelde op 2019-07-06

Goedkoop en snel service ga zo door

David beoordeelde op 2019-06-28

Goede service na verkoop en uitleg.

David beoordeelde op 2019-06-28

Beter dat je verder zoekt want dit is erg amateuristisch hoor gesjoemel 1ste klas als je het mij vraagt ...
Ik bestel een buitenspiegel voor mijn Audi A4 . Ik registreer me en koop die spiegel . Alles betaald en beloofd 1 dag later in de bus ... één dag later word mijn bestelling geannuleerd zonder uitleg waarom en of wat ik nu moet doen ....Nu heb ik al betaald en heb ik geen spiegel hoe krijg ik mijn geld terug ...
Amai wat een service mensen ???
Dit kan toch nie

Tommy beoordeelde op 2019-06-27

Voor 16 uur besteld en morgen thuis, werkt niet echt. Dus als je je spullen morgen nodig bent. Kun je beter verder kijken

den Drijver beoordeelde op 2019-06-22

Voor mij de eerste keus als ik onderdelen nodig heb.

Harm beoordeelde op 2019-06-22

Prima. Voor aankoop goede uitleg op de site. Was zeker van het goede te bestellen. Vlot binnen. Paste exact. Is van goede kwaliteit en werkt uitstekend. Kortom...ik ben heeel tevrejen.

Yannick Bijkerk beoordeelde op 2019-06-22

goede adviezen en een zeer snelle levering,een echte aanrader!

henk beoordeelde op 2019-06-20

Hallo allemaal Ik heb weer een paar onderdelen besteld gaat super makkelijk met kenteken invoeren,fijne website snelle levering en terug betalen na het retour sturen gaat ook super.fijne zaak,top luitjes ga zo dooršŸ‘Š

mart beoordeelde op 2019-06-20

Veel keuze in artikelen en snelle nette levering met up to date info over de besteldatum en tijdstip, Dus een prima webwinkel om uw auto accessoires te bestellen.

Stef Abel beoordeelde op 2019-06-20

Razendsnel voor heel scherpe prijzen precies de spullen die je nodig hebt. Waarom eerst stad en land afzoeken...? Weer 's een nieuw derdehands gebakje gekocht, meteen wat pedaalrubbers en drie wisserbladen besteld - voor prijzen die je elders niet snel vindt.

rhijn beoordeelde op 2019-06-20

jammer dat het het langer duur de de website beweer
de volgende dag versturen gaat niet op jammer

Eric Dubbelman beoordeelde op 2019-06-20

Nooit wat te klagen bij my-parts. Alles word altijd netjes en op tijd afgeleverd. Ook staat het personeel altijd klaar om je te helpen. Bestellen is meestal de volgende dag al in huis, En het is nog eens niet duur ook. Top!

Oscar Kaptein beoordeelde op 2019-06-20

Nou nooit meer autodoc, zelfde product veel sneller geleverd gewoon. Voordeel van nederlandse bedrijf

Frederik Aarssen beoordeelde op 2019-06-19

Colin de Vocht beoordeelde op 2019-06-19

Onderdeel was makkelijk te zoeken door het invullen van het kenteken.
Afhandeling en verzending ging helemaal zoals verwacht.
Zeer tevreden.

Evert den Braber beoordeelde op 2019-06-19

Overzichtelijke en makkelijk benaderbare site met simpele zoek opties. Nette prijzen en vlotte levering. Kom hier zeker terug en beveel deze site aan.