Kastanjelaan 1 B
3471 CR Kamerik

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

8,5

Schuiling beoordeelde op 2019-09-12

Ik had perongeluk de verkeerde thermostaat besteld voor mijn citroen c5 break uit 2003. Maar tot mijn grote verbazing kreeg ik kosteloos een juiste toegestuurd. Daar ben ik natuurlijk helemaal blij mee. Vandaar 5 sterren van mij. Goed bezig mensen 👍

Jurrie beoordeelde op 2019-09-11

Erik beoordeelde op 2019-09-09

Aleksandras beoordeelde op 2019-09-09

Ik kon de levering niet telefonisch volgen, maar over het algemeen ben ik zeer tevreden! Bedankt!

Carl beoordeelde op 2019-09-08

Zoals beschreven en op tijd geleverd prima service dus

Willem beoordeelde op 2019-09-07

Gisteren besteld, vandaag in huis. Klasse!

Andre beoordeelde op 2019-09-06

Woensdag besteld en vrijdagmiddag al in huis .
Goede snelle service

Seran beoordeelde op 2019-09-06

Mohamed beoordeelde op 2019-09-06

Kurt beoordeelde op 2019-09-06

Mark beoordeelde op 2019-09-06

Snel thuis bezorgd

Jorge beoordeelde op 2019-08-30

Lieke beoordeelde op 2019-08-29

Snelle reactie en het product is snel verwerkt en opgestuurd.
De volgende dag al ontvangen. Netjes verpakt ook, dik tevreden!

Maikel beoordeelde op 2019-08-29

Snel geleverd goeden kwaliteit

André... beoordeelde op 2019-08-28

Leila beoordeelde op 2019-08-26

pakket was netjes ingepakt en optijd ontvangen

hen beoordeelde op 2019-08-23

Slechte service gehad week op mijn bestelling moeten w8 eerst adres verkeert dan weer mijn postcode verkeert puntje bij paaltje bestelling kwijt nooit meer daar sorry

gerard beoordeelde op 2019-08-23

alles wel geleverd maar niet zoals op de site stond was niet de volgende dag binnen maar 2 dagen later

Dimitri beoordeelde op 2019-08-21

Zeer goed geholpen geweest en zeer vlot afgehandeld bestelling is zeer snel geleverd

Gijs beoordeelde op 2019-08-19

Maandag artikel besteld na 16:00. Volgens site op voorraad, volgende dag verzending, dag erop binnen. Vrijdag nog niet verstuurd! Order in overleg gecancelled en geld terug. Zelf na moeten vragen, geen communicatie geweest over vertraging. Ik bestel hier niets meer.