Dingspil 13

+ Goed verpakt
+ Snel verzonden

- De inhoud is doorgaans 280-285g natto i.p.v. 300g

Reactie van NATTODAN:
Bedankt voor uw reactie. Normaal gesproken doen we enkele grammen extra in de doosjes. Tijdens het fermenteren ontstaat namelijk veel condens en dat wordt voor het sluiten van de doosjes eerst verwijderd. Japanse fabrieken houden rekening met 20% verlies door condensvocht. Bij een volume van ongeveer 14 kilo natto wordt ongeveer 400 cc (400 gram) condens afgevoerd. Dat is iets minder dan 3%. Hierbij blijven we precies binnen de wettelijke norm voor voeding die tussen de 300 en 500 gram weegt. De wet staat namelijk een afwijking toe van 3%. Een grotere afwijking zoals u constateert is inderdaad ongewenst. We zullen daarom vaker het gewicht van het eindproduct controleren.

Carine Heuvel beoordeelde op 2016-07-10

mooi product! en ik eet het met plezier. Ik geloof nog steeds dat voedingsstoffen/vit etc. uit "hele" voeding veel beter op de juiste plaats in je lachaam terecht komt dan supplementen, dus ik ben heel blij met dit product! en mooie website ook..

Willem-Jan beoordeelde op 2016-04-15

Uitstekend bedrijf met een dito product!

Wim beoordeelde op 2016-04-02

Zoals ik gewend ben is de natto van overheerlijke kwaliteit weer. Service nog steeds uitstekend en snel. Mag ik jullie hartelijk bedanken voor het leveren aan deze niche markt van gefermenteerde bonen !
Ben zeer blij dat ik een betrouwbare partner heb gevonden die me geen rib uit het lijf kost.

Peter Smeets beoordeelde op 2016-03-09

Heldere site, passie en gedrevenheid geweldig!

Mechie Hendriks beoordeelde op 2016-02-29

Prima!!

rob beekhuijsen beoordeelde op 2016-02-28

prima service

Dirk Mourik beoordeelde op 2016-02-28

Goed verzorgde webwinkel. Een keuze kan gemakkelijk gemaakt worden. Betaling verloopt vlot. Levering en verpakking is goed verzorgd. Geen klachten.

Leo beoordeelde op 2016-02-28

Goede kwaliteit en communicatie is perfect.

2016