2e Maasveldstraat 15
5921 JN Venlo
+31(0)85-1301 283

Thirza Voortman beoordeelde op 2019-01-22

Tevreden, alleen was de bezorgdag laat aangekondigd. Ik heb de dag van bezorging een mail gekregen, in mijn spambox, die ik heb beantwoord omdat ik niet thuis was. Al met al vond ik het artikel pas de volgende dag, voor mijn deur en het had in principe ook meegenomen kunnen worden door iemand.

Sander Roost beoordeelde op 2019-01-22

Prima service en mooi product!

Mirjam Rompelberg beoordeelde op 2019-01-17

Super mooie vensterbanken

Leo Tsang chung beoordeelde op 2019-01-17

Snelle levering. Goede kwaliteit

Walter Langen beoordeelde op 2018-12-28

Correcte afwikkeling. Vensterbank moet nog gemonteerd worden maar op het oog ziet ze er goed uit.

Marieke Himschoot beoordeelde op 2018-12-27

Dik ok

Alex Dolstra beoordeelde op 2018-12-25

Geheel volgens afspraak geleverd. Zeer aan te raden leverancier.

R Roethof beoordeelde op 2018-12-24

Goede kwaliteit geleverd, maar later dan besproken en best wel duur.

Harm-Jelle Zwier beoordeelde op 2018-12-23

Zeer vakkundig advies, en levering precies volgens opgegeven levertijd. Producten zien er prachtig uit en precies volgens de opgegeven maten. Alles paste perfect!

Ruud Vietor beoordeelde op 2018-12-21

Prachtige vensterbank en aardige mensen.

Krijn Breen beoordeelde op 2018-12-18

spullen besteld, waren snel binnen, en heel mooi, nu nog een deel besteld hoop dat dat ook snel binnen is.

Henk de Jong beoordeelde op 2018-12-18

Wij hadden met spoed twee dorpels nodig vanwege de verbouwing. Ze zijn snel voor ons op maat gemaakt en direct met de post opgestuurd. Uiterst tevreden zijn wij over het resultaat en de prima service!

O van der Hoogt beoordeelde op 2018-12-09

Netjes, gevraagd om de vensterbank heel precies op maat te maken en dit is gedaan

J.M. Muijzer beoordeelde op 2018-11-29

Snelle en duidelijke levering. Goed bereikbaar en na een korte uitleg over de afleverdatum is alles correct geregeld.

Sandra Biesen beoordeelde op 2018-11-28

De geleverde dorpels zijn prima.

Marco van Duren beoordeelde op 2018-11-25

Duidelijke bestelprocedure, snelle levering, deskundige toelichting bij afhalen en prima prijzen !
Erg tevreden over.

Raymond Gardeniers beoordeelde op 2018-11-22

alles prima verlopen, dank u

steffen kurvers beoordeelde op 2018-11-15

Goede kwaliteit vensterbanken voor een nette prijs. Communicatie over levering kan beter.

robert kooter beoordeelde op 2018-11-15

komen netjes hun verplichtingen na

N Bensellam beoordeelde op 2018-11-13

Perfect gehoholpen