2e Maasveldstraat 15
5921 JN Venlo
+31(0)85-1301 283

8,9

J.M.A. Dekker beoordeelde op 2019-09-12

Prachtige raamdorpels geleverd van belgisch hardsteen, erg blij mee

Tjerk van Dam beoordeelde op 2019-09-11

Levertijd was door de bouwvak langer, wat overigens begrijpelijk is. Kwaliteit is top!

Jan van Marle beoordeelde op 2019-09-09

Zeer tevreden. Besteld en 2 dagen later al geleverd.

Jill de Kleijn beoordeelde op 2019-09-09

Vensterbanken zijn vanaf de zaagtafel direct ingeladen in de bezorgbus. Ondanks top drukte toch een goede service.

Erik Visser beoordeelde op 2019-09-09

Uitstekende service, vriendelijk geholpen. Nette afwerking en goede aflevering

Ruben Van Oers beoordeelde op 2019-09-04

Goede kwaliteit en nette, snelle levering.

kurt Feliers beoordeelde op 2019-09-03

Netjes thuis geleverd

Wessel Cramwinckel beoordeelde op 2019-09-02

tevreden. Goed dat ze geld vragen voor sample

Patrick Roubos beoordeelde op 2019-09-01

De drempel is vorige week afgeleverd. Ik ben enerzijds blij dat de drempel er eindelijk is, maar ik kan niet zeggen dat ik 100% tevreden ben over jullie afwerking. Hierover is uiteraard melding gemaakt maar tot op heden hebben we nog geen reactie mogen ontvangen.

Ik vind het vervelend dat allereerst jullie communicatie niet is zoals beloofd op jullie website, er vervolgens een bezorgafspraak gemaakt wordt (waar ik 45 euro voor betaal) die vervolgens uren uitloopt. Een telefoontje met 'we zijn verlaat' was prima geweest. En als dan de drempel ook nog eens schades heeft... Maakt mij dit niet bepaald een tevreden klant. Ik zie dan ook graag een oplossing tegemoet en wacht in spanning op een reactie op eerder verzonden e-mails.

Na deze beoordeling werd er contact met ons opgenomen en binnen een week lag er een nieuwe drempel voor de deur die wel aan onze verwachtingen voldeed.

Stefan van Berendonck beoordeelde op 2019-08-29

zeer vlotte levering en kwalitatief materiaal

Roel Hendriks beoordeelde op 2019-08-29

Levertijd die op de site staat aangegeven klopt niet met daadwerkelijke levertijd.
Personen aan de telefoon erg ONvriendelijk.

Spullen die uiteindelijk geleverd zijn, helemaal goed.

Ulla Vlas beoordeelde op 2019-08-13

De opzet van de website is goed, veel keuzes.

Ab Verplanke beoordeelde op 2019-08-12

Ik wacht nog op mijn bestelling!

Cindy Tuiteman beoordeelde op 2019-08-08

Heel erg tevreden! Netjes afgeleverd en het ziet er prachtig uit, heel erg bedankt!

Roy van der Lee beoordeelde op 2019-08-06

Snelle en goede levering

j noordsij beoordeelde op 2019-08-06

goed en correct

Rico beoordeelde op 2019-07-31

Veel zaagopties voor dorpels, waar ik erg over te spreken ben, evenals het eindproduct. Helaas is bij de gevraagde rondom polijsten wel de zaagsnede en de onderzijde vergeten.

Waar ik wat minder over te spreken ben is de uiteindelijke levering. Vooraf wordt aangeven dat dit in overleg met de klant gebeurt. Echter blijkt dit niet het geval. Je ontvangt een mail met datum van levering, als je aan geeft dat deze datum niet mogelijk is en dat je graag een andere dag wenst af te spreken is dit allemaal lastig en moeilijk. Communicatie per mail is lastig. Uiteindelijk blijkt dan zonder enige vorm van inkennisstelling de levering gewoon de dag welke niet schikt te hebben plaats gevonden en vindt je het product bij thuiskomst. Beetje jammer.

Barry de Bruin beoordeelde op 2019-07-25

De bestelling was verkeerd gemaakt en der halve zit ik nu met extra kosten om de aannemer nogmaals terug te laten komen om de klus af te laten maken.

A van Beek beoordeelde op 2019-07-25

De bestelling gaat heel makkelijk, mijn vragen werden direct beanwoordt. De offerte was er binnen 1dag.
De levering was sneller dan verwacht en er werd van tevoren gebeld dat de leverancier onderweg was.
De bestelde vensterbanken zien er fantastisch uit!
Dank je Natuursteenvakman!

Bas Sievers beoordeelde op 2019-07-23

Prima service en mooi afgeleverd product