2e Maasveldstraat 15
5921 JN Venlo
+31(0)85-1301 283

J huys beoordeelde op 2019-03-21

Prachtig vakmanschap! Duurde iets langer dan gehoopt maar na een telefoontje dezelfde dag nog bij mij thuis bezorgd. Aanrader en topkwaliteit!

Sara van Veen beoordeelde op 2019-03-18

Goed verpakt en snel geleverd!

Valesca Lapré beoordeelde op 2019-03-18

Bevestiging na betalen liet lang op zich wachten. Na 2 weken toch maar gebeld en bleek onze dorpel zoek te zijn! Er is direct een nieuwe vervaardigd, deze zou dezelfde week nog geleverd worden maar we kregen maar geen bericht wanneer precies. Uiteindelijk heeft de koerier de dorpel bij de overburen gebracht (we hadden aangegeven directe buren want die waren de gehele dag thuis) zonder melding. Na weer bellen kregen we door waar hij lag en hebben we hem opgehaald. Daarna konden we hem eindelijk plaatsen en hij paste perfect! Al met al toch goed gekomen.

S van der Heide beoordeelde op 2019-03-16

Mooie en snel een sample ontvangen

Margit Koning beoordeelde op 2019-03-08

Prima verzorgd, precies wat we vroegen kwam iemand van de natuursteenvakman met grote zorg aan huis brengen. Het was niet een twee drie klaar, maar toen het er eenmaal was, was het helemaal goed

J Plas beoordeelde op 2019-03-08

Snelle levering.

Nico van Noord beoordeelde op 2019-03-06

Was wat onduidelijkheid over de levertijd, maar uiteindelijk heb ik de vensterbanken binnen 6 werkdagen na bestelling ontvangen.
Zien er erg mooi uit, goede kwaliteit. Wel iets dunner dan opgegeven, 27[mm] ipv 30[mm] maar ben erg tevreden.
Als ik weer natuursteen nodig heb ga ik het zeker hier bestellen. Een aanrader!

Gerard Bruitzman beoordeelde op 2019-03-05

Bij het op halen een aanrijding gehad ,kon de bestelling niet mee nemen,bij telefonisch contact werd eerst gevraagd hoe het met ons ging , daarna pas overlegd hoe we het gaan oplossen

Rene Bischoff beoordeelde op 2019-03-04

Zeer tevreden , goede kwaliteit en op tijd afgeleverd echt top

rob kuijpers beoordeelde op 2019-03-02

Heel tevreden met de vensterbanken welke allemaal op maat (zowel breedte als diepte) zijn gemaakt. Qua afleverdatm / tijd heb ik graag iets meer informatie zodat je de montage ook goed kan inplannen

Henry beoordeelde op 2019-02-27

Kwaliteit is prima. Alleen de gezaagde hoeken zijn geen 45gr maar 43-44 graden waardoor de vensterbanken niet haaks liggen.

P Tabak beoordeelde op 2019-02-24

verkeerd product ontvang. Bericht gestuurd maar een reactie blijft uit.

Berend Dik beoordeelde op 2019-02-19

Bestelling was makkelijk te plaatsen. Aflevering keurig aangekondigd en op tijd. Product zag er heel goed uit en maatvoering top!

Ano beoordeelde op 2019-02-12

Eerst een proefstukje ontvangen. Snel en keurig geleverd.
Later een vensterbank gekocht op een lengte die hier wel uit een stuk gemaakt kon worden. Snel en goed verpakt geleverd en op de juiste maat. De communicatie rondom de aflevering liep een beetjje mis, maar telefonisch is alles goed gekomen. We zijn tevreden met het resultaat.

Sandra Hommersom beoordeelde op 2019-02-11

snelle levering en niet duur

Johannes Scherjon beoordeelde op 2019-02-07

Prima geregeld ondanks slechte toelevering vanuit hoofdleverancier (slecht weer).

Miep Langeveld beoordeelde op 2019-02-07

Proefstukken besteld , snelle levering . Ik ga snel de juiste maten bestellen die ik nodig hebt

Bram Wenting beoordeelde op 2019-02-06

Goede hulp op voorhand ivm de maatvoering en snelle levering!

Eric Claes beoordeelde op 2019-02-06

Zeer goede service, directe reactie op verstuurde mails. Bestelling 100 % in orde, alsook de prijs is zeer gunstig voor het afgeleverde werk! Echt een aanrader!

Petra Bulk beoordeelde op 2019-02-06

Prima dienstverlening. Vensterbanken waren netjes op maat en snelle levering