Edisonlaan 58

Beslist.nl 2 9,0
KiyOh 1115 9,0

Ken bosman beoordeelde op 2018-07-12

Perfecte levering goed verpakt
Fijn personeel die snel reageert.
ik ben vaste klant van nldamp
Ik raad de mensen aan hier te bestellen

Rik Versteeg beoordeelde op 2018-01-05

Nooit problemen gehad met deze leverancier. Helaas heb ik mijn pakket besteld in oktober tot op de heden (januari) nog niet ontvangen, na herhaaldelijk gevraagd te hebben om retour bedrag of nieuw pakket, niet tot een oplossing gekomen.

Jan beoordeelde op 2017-12-18

Prima! Levering al bijna 10 maal binnen 24 uur in huis.

B.P.B. Raaijmakers beoordeelde op 2017-05-23

Ga maar eens kijken hoe de prijzen sinds 21-05-17 zijn. Men is bij NLDAMP the mening toegedaan de klant van dienst te zijn door nu 1.50 Euro te vragen voor "Track&Trace" diensten. Niet dat je als klant hier een keuze in hebt! Er komt dus gewoon 1.50 Euro bij! Gratis verzending? Alleen als men voor minimaal 15.00 Euro besteed! Hopelijk lijdt deze hebzucht tot klant afname. Er zijn nog genoeg bedrijven die 10ML E-Liquid echt voor 2.99 Euro leveren zonder porto kosten.

Joey beoordeelde op 2017-01-06

Joytech ego AIO besteld om te proberen, nette website en goede producten. Nu voor de 2e keer een bestelling geplaatst op NLDamp

Twan beoordeelde op 2017-01-06

Ik heb hier een e-liquid besteld om de website te testen. Eerste keer kwam het niet aan... Daarna heb ik contact opgenomen via de live chat, en binnen 5 minuten praten kreeg ik een 2e flesje opgestuurd. Die was de volgende dag voor 12 uur binnen. Geweldige website en geweldige klantenservice.

LJ Henning beoordeelde op 2017-01-04

Overzichtelijke site,2-12-2017 besteld volgende dag thuis zoals beloofd
Beste producten zeker de Millers
Ik heb nu weer een bestelling geplaatst,tot nu zeer tevreden
Mijn dank,Groet Bert

wendy van lier beoordeelde op 2016-11-04

30 okt 2016 besteld en betaald, tot 3 x toe een email en klacht naar nl damp gestuurd want zouden 24 uur na besteld te hebben het op de post doen. geen reactie tot nu toe gehad had graag een oplossing gezien.

steve beoordeelde op 2016-06-15

Ik ben nu sinds een half jaar een vaste klant van NLDamp .
De bestellingen worden vlot geleverd en wat vooral mooi is dat ze geen verzendkosten rekenen !
Het aanbod van hen kan wat uitgebreider maar dat zal wellicht wel meer worden .
Ik kan deze site aanbevelen voor de beginnende en gevorderde E-smokers .
En heb je vragen worden deze snel beantwoord .
Van de vele E-smokers site's vind ik NLDamp de beste en met de beste service .

Klet beoordeelde op 2015-11-03

Fijne website. Leveren best snel. Zending die niet was bezorgd werd heel snel weer opnieuw opgestuurd. Prima service dus.

Ron de Wit beoordeelde op 2015-10-26

Gisteren rond 16u besteld en vandaag al weer in huis! Ik ben erg blij met deze producten en de volgende keer bestel ik zeker weer bij deze partij!

Rene beoordeelde op 2015-10-21

Goede website met heldere informatie ten aanzien van alles op het gebied van e-roken. Levering van bestelde spullen wordt perpect nagekomen, vandaag besteld, morgen in huis.

Henk de Ridder beoordeelde op 2015-10-19

Top! Alles snel in huis goede service.

Ted van Mierlo beoordeelde op 2015-10-19

Overzichtelijke website met een veelzijdig assortiment. Snelle levering en goede service. Ik ben erg tevreden met NLDamp!

Rene beoordeelde op 2015-10-16

Goeie website met heldere informatie ten aanzien van alles op het gebied van e-roken. Ruim assortiment voor de gemiddelde e-roker

Daan beoordeelde op 2015-10-16

Fijne webwinkel. Alles is duidelijk en overzichtelijk. Een bestelling plaatsen is erg makkelijk, en je hebt het de volgende dag al in huis! Goede service!

Robin Meeuwis beoordeelde op 2015-10-16

Top! Goede producten en snel in huis!

2015