Ridder 15
5282GE Boxtel
+312621934301

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Michelle Hartjes beoordeelde op 2019-07-16

Heel tevreden! Snelle levering.

J de Jong beoordeelde op 2019-07-15

Snelle service, goede producten en een fijne persoonlijke noot bij de bestelling. Leuk!

Marieke beoordeelde op 2019-07-15

Goed contact, uitstekende service. En het pakket echt een feestje!

Mieke Feenstra beoordeelde op 2019-07-12

Fijne producten, kids vonden de bruis cupcakes voor in bad prachtig! Mooi ingepakt, netjes bezorgd

S van W beoordeelde op 2019-07-11

Snelle levering, leuk verpakt met een persoonlijk bericht erbij, en ik ben heel erg blij met de producten!

Roze-Claire Van der Heijden beoordeelde op 2019-07-11

Altijd top, goede producten, heel tevreden.

Cindy Verbeek beoordeelde op 2019-07-11

Producten zijn geweldig en super fijn. De service is ook top. Er wordt netjes gemaild als je pakketje vertraging heeft. Ook krijg je heel snel antwoord. Ga hier zeker nog veel vaker bestellen.

Elisabeth beoordeelde op 2019-07-10

Super fijne shampoo en cremespoeling bar echte aanraders !!!!

Susanne Roest beoordeelde op 2019-07-10

Erg tevreden. Bestelling is snel binnen, als een cadeautje verpakt en erg leuk is de handgeschreven kaart! En het testertje is ook een aangename verrassing...

Marit Hogervorst beoordeelde op 2019-07-10

Ik had wat problemen bij het afrekenen, maar samen met de klantenservice zijn we er uit gekomen. De bestelling was ook snel in huis. Het enige wat ik jammer vind is dat de zeep nog in plastic zat verpakt. Ik kocht juist een blok zeep om minder plastic te gebruiken. Verder heerlijke producten!

Reactie van NUNC8:
Hoi Marit! Dankjewel voor je beoordeling! Wat fijn om te horen dat het goed bevalt :) Wij zijn heel bewust bezig met het verpakken van onze producten. (lees; zo min mogelijk plastic) Echter is het niet altijd mogelijk om sommige producten plastic vrij te verpakken. (We hebben namelijk ook te maken met hygiƫne voorschriften etc) Denk bijvoorbeeld aan onze klei maskers. Deze zitten verpakt in PET containers, simpelweg omdat kartonnen of papieren verpakkingen helemaal week zouden worden door het masker. PET is recyclebaar. Voor veel andere producten hebben we al betere opties gevonden, zoals onze bodybalms, deodorants, shampoo's etc. Maar we zijn in ieder geval elke dag opzoek naar een beter alternatief dus hopen we in de toekomst helemaal vrij van plastic te kunnen zijn! Wellicht is het voor ons een goed idee om dit per product op de website te vermelden.. we gaan er zeker iets mee doen! Met vriendelijke groet, Gwendolyn

Sanne Bakker beoordeelde op 2019-07-10

Goed verpakt, snel bezorgd en echt goede producten. Kreeg er ook nog leuke samples bij.

Sofie Plank beoordeelde op 2019-07-10

Goede communicatie. Een heerlijke doos vol kadootjes!

Jacqueline Ramaekers beoordeelde op 2019-07-10

De voetscub is echt fantastisch! Deze raad ik iedereen aan!!
Aan de shampoo moet ik nog even wennen, maar is zeker ook het proberen waard.

Ilse beoordeelde op 2019-07-05

Echt een feestje om te ontvangen

Randi de Jong beoordeelde op 2019-07-04

Goede producten, precies zoals de beschrijving bij 't product.
Snelle levering, netjes verpakt

Roos beoordeelde op 2019-07-04

Helemaal happy met de I Should Cocoa Shampoo Bar, hij schuimt lekker, ruikt heerlijk en mijn haar voelt zachter. Ik gebruik hem i.c.m. De eucalyptus and spearmint conditioner, top. Ruikt heerlijk en hij voedt mijn haar goed! Nu al mijn favo's en... ze kunnen gewoon mee op vakantie in de handbagage. Geen gezeur met vloeistoffen, ideaal! De vorige keer had ik al de grapefruit & orange face mask: alle onzuiverheden in mijn huid als sneeuw voor de verdwenen.