Ridder 15
5282GE Boxtel
+312621934301

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Natalie Spuij beoordeelde op 2019-09-17

Elke bestelling een kadootje met een persoonlijke note. Zo door blijven gaan!

Vera beoordeelde op 2019-09-15

Producten worden netjes verpakt en je kunt ze via post.nl je pakketje volgen. Dat handgeschreven kaartje geeft het een meer persoonlijk tintje geeft.
Mijn douchebars zijn echt van super kwaliteit. Geur is prettig. Niet overheersend. Heb meerdere merken geprobeerd. Maar deze vind ik het fijnst. Prijs- kwaliteit verhouding van de producten vind ik prima. Ik vind deze shop een echte aanrader!!

Debby van Dungen beoordeelde op 2019-09-12

Super snelle levering! Ik had mijn bestelling binnen twee dagen binnen. Producten zijn super fijn en de klantenservice is erg vriendelijk

Marjolein van Oenen beoordeelde op 2019-09-07

Snelle levering, leuk ingepakt, mooie producten

Miranda Pap beoordeelde op 2019-09-07

Redelijk snel in huis... Verder echt een heerlijk product

Sofie van der Plank beoordeelde op 2019-09-01

Elke keer weer helemaal blij! Alleen het verzenden zou wat mij betreft wat sneller mogen.

Aletta Stalpers beoordeelde op 2019-09-01

Top levering. Keurig verpakt met een persoonlijk briefje erbij. Shampoobar schuimt makkelijk en maakt het haar goed schoon. De conditioner verdeelt makkelijk over het haar en maakt het haar zachte en beter doorkambaar.
De deodorant is makkelijk in gebruik en werkt langdurig.

Nandy Verstappen beoordeelde op 2019-09-01

Enorm fijn geholpen, door iemand die echt leest wat je vraag is en daar een persoonlijk antwoord op geeft. Ik ben enorm verrast door de conditioner, mijn haar wordt er enorm zacht van!

FZeest beoordeelde op 2019-08-21

Snelle levering, 2 dagen... een mooi doosje en alles ingepakt... het leek wel of ik jarig was...

Naomi Lieben beoordeelde op 2019-08-18

Goede webwinkel! Leuk verpakt en snelle verzending

Stephanie Braas beoordeelde op 2019-08-14

Snelle reactie nadat ik (zelf) iets verkeerds besteld had en werd meteen geregeld. Mooie producten.

Marleen Kruijff beoordeelde op 2019-08-09

Snelle levering en netjes verpakt. Producten zijn super. Wel is aan te raden bij de shampoos een conditioner te bestellen.

Angenita Brandt beoordeelde op 2019-08-07

Snelle levering, mooi verpakt, fijne producten. En een klein stukje zeep er bij en een handgeschreven kaartje.

Ietje Goorman- van Beers beoordeelde op 2019-07-29

Deze producten zijn echt een cadeautje om uit te pakken. De verkoopster heeft mooie, duurzame verpakkingen uitgezocht voor haar producten.
In gebruik zijn de producten heerlijk. Tot nu toe met name de shampoo, conditioner, (lijf)zeep en scrub geprobeerd en ik zal zeker nogmaals bij Nunc8 bestellen. Niet meteen, aangezien de bars langer mee gaan dan een fles shampoo, douchegel of conditioner 😉.

Lonneke Dijkhuizen beoordeelde op 2019-07-25

Snel in huis en met zorg ingepakt! Hele fijn producten, een aanrader !

Cindy Petit-Bos beoordeelde op 2019-07-19

Goede levering. Mooi ingepakt en leuk testeerde erbij. Zeer tevreden.

Michelle Hartjes beoordeelde op 2019-07-16

Heel tevreden! Snelle levering.

J de Jong beoordeelde op 2019-07-15

Snelle service, goede producten en een fijne persoonlijke noot bij de bestelling. Leuk!

Marieke beoordeelde op 2019-07-15

Goed contact, uitstekende service. En het pakket echt een feestje!

Mieke Feenstra beoordeelde op 2019-07-12

Fijne producten, kids vonden de bruis cupcakes voor in bad prachtig! Mooi ingepakt, netjes bezorgd