Handelsstraat 13-14

Mystery shopper

Lees
waarom

JOHANNA beoordeelde op 2018-11-26

Zaterdag geweest, hoewel het wat druk was, nam de heer Gerrijts de tijd om me uit te leggen hoe de overlock ingeregen moest worden.

Mevr. C. de Heer beoordeelde op 2018-01-27

Heb easy cutter elektrische schaar bij U gekocht en ben zeer tevreden over vriendelijke Hr. Gerrijts Sr. aan de telefoon en de snelle levering van de schaar.
Hartelijk dank!

Marian beoordeelde op 2016-03-20

De Lady Lewenstein / Heb heel goed rond gekeken en deze firma is zeker de goedkoopste. De aflevering is duidelijk, snel en proffessioneel. netjes gedaan

Grietje Veldhuis beoordeelde op 2015-05-04

ikmheb donderdag 30 april 2015, een JUKI HZL G110 gekocht bij deze zaak, en wat ben ik er ontzettend blij mee. een hele fijne machine om mee te naaien, je hoort hem maar amper lopen, zeer goede beschrijving, duidelijke uitleg en wat ik fijn vond men had alle tijd voor uitleg. heb het handleidingsboek goed ddorgelezen, en toen aan de slag.
een zeer aan te bevelen zaak.

G. Kliem beoordeelde op 2014-12-02

Buitengewoon aardige afhandeling en heel goede service - heel klantvriendelijk...

Annie beoordeelde op 2014-10-16

Een super ervaring snelle levering. Nog telefonisch contact gehad met de eigenaresse, zij was zeer klantvriendelijk dus een aanrader om zaken te doen.

Andre beoordeelde op 2014-10-07

Ga zo Door!

Marinus Westering beoordeelde op 2014-08-18

Bedankt voor de snelle levering!

Mystery shopper beoordeelde op 2014-05-21

We hebben naaimachinehandel Gerrijts onlangs verrast met een mysteryshopper bezoek. Tijdens deze actie deden we ons voor als de eigenaresse van een kledingzaak. We waren op zoek naar enkele paspoppen. We vroegen hierbij naaimachinehandel Gerrijts om advies en informeerden naar het retourbeleid van de webwinkel. Al snel kregen we een reactie waarin we erg goed werden geholpen door de webwinkel. We kregen veel informatie over de verschillende paspoppen en uitleg over het retourbeleid. We waren erg blij met deze goede klantenservice, vandaar dat de maximale beoordeling van vijf sterren dan ook meer dan verdiend is.

ANNELIES beoordeelde op 2014-04-05

Niet duur, prima mail contact (vriendelijk geholpen) snel geleverd.

2014