Zeepkruid 21
2914TT Nieuwerkerk aan den ijssel

J Vermeulen beoordeelde op 2018-11-11

keurig op tijd verstuurd en netjes verpakt.

Angelien Westerink beoordeelde op 2018-11-02

Goede service.

Es Made beoordeelde op 2018-11-02

Mooi artikel snelle levering

Evelien Koster beoordeelde op 2018-10-29

Binnen 2 dagen had ik de bestelling ontvangen. Ziet er goed uit.

Erienne Simons-Appels beoordeelde op 2018-10-25

snelle levering, leuke prijzen.

Karen Crets beoordeelde op 2018-10-18

Besteld en snel geleverd!

Atie Kuijten beoordeelde op 2018-10-12

keurig verzorgd en op tijd bezorgd

Esther van Ruijven-Punt beoordeelde op 2018-09-30

Goede communicatie. Pakje is snel binnen.
Heerlijk via brievenbuspost

Anne Bloem beoordeelde op 2018-09-29

Goede snelle levering, fijne dat het pakketje door de bus paste. Wel lijkt het erop dat de set incompleet was. dit wel zelf kunnen oplossen met de reserve onderdelen gelukkig

Sebastiaan Boelhouwer beoordeelde op 2018-09-27

Top

Mijndert Knoot beoordeelde op 2018-09-25

Uitstekend geholpen, alles op tijd. Service is prima, ontbrekende onderdelen worden nagestuurd, foutje van de fabrikant.

Bert van Deelen beoordeelde op 2018-09-20

Goede afhandeling en snelle levering.

Mariska Van Driel beoordeelde op 2018-09-14

Het is een leuk ding, maar het is jammer dat de plaatjes niet zo duidelijk zijn.

Anny Wobbes beoordeelde op 2018-08-25

Gebruiksvriendelijk, levering op tijd

Jack Amelsfort beoordeelde op 2018-08-25

Er waren twee grondplateni incompleet .Na e-mail en een belletje lagen ze de volgende dag alin de bus. Met een hond als bonus. Hiervoor onze hartelijke dank.

Met vrg Jack van Amelsfort

Simone beoordeelde op 2018-08-21

Pakket op vrijdag besteld en werd keurig op zaterdag bezorgd. Zat wel onder een dikke laag stof, dus ben blij dat we het niet als cadeau hebben laten bezorgen.

Joyce Zandbergen beoordeelde op 2018-08-06

Ik heb een mario besteld, dat deze binnen kwam schrok ik best even hoe klein deze is. Wel snelle levering!

Reactie van Nanobrick.nl:
Beste Joyce,
Wat vervelend om te horen dat u een teleurstellende ervaring bij onze webshop heeft gehad. Op dit moment geven wij het aantal blokjes van het bouwmodel aan bij onze producten om zo verwarring en eventuele teleurstelling tijdens het bouwen proberen te voorkomen. Met bouwstenen van slechts 2-4mm heb je er natuurlijk wel héél veel nodig om flink in de hoogte te komen.
Wij zullen intern overleggen of wij dit systeem kunnen aanpassen om het nóg duidelijker te maken voor onze klant.

Mocht het zo zijn dat u nog steeds interesse heeft om een mario te bouwen die wél van een flink formaat is, dan wil ik u graag doorverwijzen naar: https://www.nanobrick.nl/shop/product/nanoblocks-mario-groot/ . De mario uit dit bouwpakket is maarliefst 23cm hoog en bestaat uit meer dan 1700 bouwstenen! Daar bent u vast wel even zoet mee
Ook kunt u op deze aankoop 10% besparen met de kortingscode "BOUWSTEEN".

Nogmaals excuses voor de teleurstelling en wij zullen er intern over overleggen.

Met vriendelijke groet

Mijndert Knoot beoordeelde op 2018-08-04

Bestelling netjes in 2 dagen bezorgd.
Alles netjes verpakt in beschermende noppenfolie.

Es Made beoordeelde op 2018-08-02

Netjes bezorgd

Tom van den Kerkhof beoordeelde op 2018-07-29

Een aantal keer besteld. Snel binnen en altijd goed verpakt. Leuke stukken ook! Veel bouwplezier :)