Maagdenpalm 16

Beslist.nl 29 9,0
Bol.com 29 9,2
The Feedback Company 282 9,6

J.A Nieuwenburg beoordeelde op 2017-09-29

Snelle levering. Alleen jammer dat kaas bestek niet verstuurd werd in doosje.

Pien Minkhorst beoordeelde op 2017-09-25

Geweldig leuk, al die verschillende kleurtjes

Senta beoordeelde op 2017-09-14

Altijd snelle levering, goed en attent verpakt.

tineke van der meer beoordeelde op 2017-09-13

Snel, accuraat en met een persoonlijke note 🙄

Lies van der Draaij beoordeelde op 2017-08-31

Heel snel geleverd en keurig verpakt

Ida Bertelsmann beoordeelde op 2017-08-31

Snelle correcte levering. Zeer goed verpakt! Prijs concurrerend.

Ton van Raalte beoordeelde op 2017-08-22

Omdat ik in de vakantieperiode heb bestelt en daarom twee weken op mijn bestelling moest wachten, kreeg ik 10% korting. Dit werd al voor de bestelling vermeld. Zeer attent.
Elk doos(je) werd, afzonderlijk als een kadootje, verpakt in een grote doos. Plus een kleine attentie.
Ik ben erg blij met het nieuwe bestek.

Danielle Hack beoordeelde op 2017-08-21

Super netjes en snel met een leuk handgeschreven briefje erbij!

Christel Broers beoordeelde op 2017-08-21

Perfecte levering, keurig ingepakt. goede beschrijving/foto van het bestek. aangenaam om mee te werken. heb al een tweede bestelling geplaatst.

John Wolsink beoordeelde op 2017-08-18

Geweldig bestek, super levering en een nog betere nazorg, geweldig

Reactie van Napoleonbestek.nl:
Beste klant,
U heeft ons een email gestuurd dat de kortingscode niet heeft gewerkt. Wij hebben direct op uw email gereageerd en u aangeboden 10% van het aankoopbedrag terug te storten op uw bankrekening. Deze email is aan uw aandacht ontsnapt. Zoals zojuist telefonisch besproken zullen wij de 10% van het aankoopbedrag op uw bankrekening terugstorten.

Ine beoordeelde op 2017-08-17

Goed geadviseerd nadat ik mijn bestelling wilde wijzigen. Accuraat en vriendelijk

ineke beoordeelde op 2017-07-23

er was iets niet duidelijk en ik werd meteen gebeld. prima service!

Wil van der Aart beoordeelde op 2017-07-21

Heel erg tevreden !
Maandag bestel en dinsdag in huis !
En ook ingepakt met een extra kadotje helemaal super !!!
Complimenten

Lia de Groot beoordeelde op 2017-06-30

Mariette Haagsma beoordeelde op 2017-06-17

Vlot toegestuurd
Vriendelijk in contact
Ik mocht langskomen om te ruilen en goed de kleuren te vergelijken én er werd mij verzekerd, dat als ik toch nog liever een andere kleur zou willen ik rustig nog eens langs mocht komen.

Tanja beoordeelde op 2017-06-15

Mooi product en snel geleverd!

L.J.H. Bal beoordeelde op 2017-06-14

Zeer snelle levering. Mooi ingepakt. Als verrassing eenpakje met servetten! Heel attent

Alexandra van Beek beoordeelde op 2017-06-14

Makkelijk te bestellen, super snelle levering, netjes verpakt en onderhoudsinfo erbij!
Ik ben heel tevreden en zal er zeker nog eens iets bestellen, want ze hebben mooie spullen!👌🏼

Mevr. J.H. IJzerman-den Engelse beoordeelde op 2017-06-01

Zeer tevreden. Snelle levering en netjes verzorgd pakje.

Rita de Gooijer beoordeelde op 2017-05-31

Goede service, snelle bezorging, prima product en bij een productschade ...een fantastische afhandeling