Maagdenpalm 16

The Feedback Company 282 9,6

Mathieu Opsteeg beoordeelde op 2019-03-24

Snelle levering degelijk produkt

Robert van der Horst beoordeelde op 2019-03-12

Wat een mooi bestek. Wij zijn zeer enthousiast. Het bestek gebruiken wij ook in ons restaurant en het blijft na vele keren wasmachine er mooi uitzien. De levering verliep vlekkeloos en snel. Heel erg veel dank hiervoor. Napoleon bestek is niet alleen voor thuis, maar ook voor bedrijven een echte aanrader.

Doesjka Herst beoordeelde op 2019-03-12

Mooie en overzichtelijke website, zekere aflevering en mooi ingepakt met verrassende attentie! Groot voordeel bij deze leverancier is dat je de mogelijkheid hebt om losse bestekonderdelen aan te schaffen en niet een heel couvert👍🏻

Anne-Mieke Ipenburg beoordeelde op 2019-03-07

Super snelle levering en nog een leuke attentie ook!
Ga hier zeker vaker bestellen
Anne-Mieke

Charlotte Soons beoordeelde op 2019-03-06

Bestelling op zaterdag geplaatst. Ik had ook een vraag over produkt dat niet op voorraad was. Ik word 10 min na plaatsen bestelling gebeld door een vriendelijke medewerkster en er wordt een oplossing aangeboden! 2 dagen later krijg ik alles in een mooie verpakking met een extra cadeautje bezorgd. Een dikke tien!!!

A B Kanis beoordeelde op 2019-03-03

Zeer tevreden!! Binnen 2 dagen in huis, alles leuk en afzonderlijk verpakt ,kon zo als kado gegeven worden!!
En mooi visitekaartje erbij
Heel handig voor eventuele volgende bestelling bij ontvanger van kadootje top!!

Geert van Dee beoordeelde op 2019-03-01

Ik woon in Spanje en heb en heb het bestek binnen een week ontvangen.Prima te volgen via track en trace!

Hans Klink beoordeelde op 2019-03-01

Leuk verpakt, persoonlijk geschreven kaartje en een bruikbare attentie.

stephanie santana y flores beoordeelde op 2019-02-18

prachtig bestek met een landelijke jasje aan !

Michel Bentein beoordeelde op 2019-01-24

een hele goede ervaring. bestelling was snel en prachtig verpakt aangeleverd. kreeg ook nog een cadeautje extra waarvoor dank. zeker aan te bevelen.

Michael Flipse beoordeelde op 2019-01-24

Prima. Keurig en snel. Top.

Lieneke Roos beoordeelde op 2019-01-14

Ik had per abuis de verkeerde kleur besteld, De wijze hoe hier mee om werd gegaan en de juiste kleur alsnog werd geleverd was heel prettig. Een zeer goede en prettige manier van klantcontact.

Mieke Kentie beoordeelde op 2019-01-07

Prima op tijd! Mooi en zorgvuldig verpakt!
Zo’n mooi bestek

Stephanie Welschen beoordeelde op 2018-12-30

Super

R Koelemeijer beoordeelde op 2018-12-25

Keurig en super keurig afgeleverd

Anne Versteeg beoordeelde op 2018-12-24

Levering op tijd en keurig ingepakt. Zeker vertrouwen in deze site.

J.E.M. von Konigslow beoordeelde op 2018-12-19

Heel tevreden. Ondanks drukte, snel en goed afgehandeld.
Verrast door zorgvuldige en leuke verpakking. Zo klaar voor onder de kerstboom👍

Nelleke Bons beoordeelde op 2018-12-09

Prachtig bestek. Goede service. Leuk dat er een visite kaartje bij zat en dat ik zo uitvoerig bedankt werd,

Pauline Van Haren beoordeelde op 2018-12-08

Snel geleverd, mooi, in cadeaupapier verpakt. Helaas had ik de verkeerde kleur besteld dus alles moest retour. Geen enkel probleem, vlotte afhandeling. Zeer tevreden, zowel over het bestek als over de webwinkel!

Oscar beoordeelde op 2018-12-06

super service!!!!