Maagdenpalm 16

Beslist.nl 29 8,9
Bol.com 58 9,8
The Feedback Company 282 9,6

J. Rombouts beoordeelde op 2019-05-21

Snel geleverd, mooi ingepakt, cadeautje erbij. Keurig werk!

Mara Steffen beoordeelde op 2019-05-17

Wat een feestje! Ik heb 3 setjes besteld en ze waren zo liefdevol ingepakt! Echt een cadeautje, met een lief kaartje erbij. Prettig verrast. Super

John van Zijl beoordeelde op 2019-04-09

Vlotte levering , netjes verpakt.

Greet Maring beoordeelde op 2019-04-09

Makkelijk bestellen, snelle levering, alles tiptop ingepakt, een vriendelijk kaartje erbij en als verrassing een kadootje!! Top. Mvg., Greet M.

Mariska Keijster-Smedinga beoordeelde op 2019-04-08

Fijn te woord gestaan en goed geholpen.

Robert beoordeelde op 2019-04-04

Snel geleverd, keurig verpakt.
Alkes ok.

Mathieu Opsteeg beoordeelde op 2019-03-24

Snelle levering degelijk produkt

Robert van der Horst beoordeelde op 2019-03-12

Wat een mooi bestek. Wij zijn zeer enthousiast. Het bestek gebruiken wij ook in ons restaurant en het blijft na vele keren wasmachine er mooi uitzien. De levering verliep vlekkeloos en snel. Heel erg veel dank hiervoor. Napoleon bestek is niet alleen voor thuis, maar ook voor bedrijven een echte aanrader.

Doesjka Herst beoordeelde op 2019-03-12

Mooie en overzichtelijke website, zekere aflevering en mooi ingepakt met verrassende attentie! Groot voordeel bij deze leverancier is dat je de mogelijkheid hebt om losse bestekonderdelen aan te schaffen en niet een heel couvert👍🏻

Anne-Mieke Ipenburg beoordeelde op 2019-03-07

Super snelle levering en nog een leuke attentie ook!
Ga hier zeker vaker bestellen
Anne-Mieke

Charlotte Soons beoordeelde op 2019-03-06

Bestelling op zaterdag geplaatst. Ik had ook een vraag over produkt dat niet op voorraad was. Ik word 10 min na plaatsen bestelling gebeld door een vriendelijke medewerkster en er wordt een oplossing aangeboden! 2 dagen later krijg ik alles in een mooie verpakking met een extra cadeautje bezorgd. Een dikke tien!!!

A B Kanis beoordeelde op 2019-03-03

Zeer tevreden!! Binnen 2 dagen in huis, alles leuk en afzonderlijk verpakt ,kon zo als kado gegeven worden!!
En mooi visitekaartje erbij
Heel handig voor eventuele volgende bestelling bij ontvanger van kadootje top!!

Geert van Dee beoordeelde op 2019-03-01

Ik woon in Spanje en heb en heb het bestek binnen een week ontvangen.Prima te volgen via track en trace!

Hans Klink beoordeelde op 2019-03-01

Leuk verpakt, persoonlijk geschreven kaartje en een bruikbare attentie.

stephanie santana y flores beoordeelde op 2019-02-18

prachtig bestek met een landelijke jasje aan !

Michel Bentein beoordeelde op 2019-01-24

een hele goede ervaring. bestelling was snel en prachtig verpakt aangeleverd. kreeg ook nog een cadeautje extra waarvoor dank. zeker aan te bevelen.

Michael Flipse beoordeelde op 2019-01-24

Prima. Keurig en snel. Top.

Lieneke Roos beoordeelde op 2019-01-14

Ik had per abuis de verkeerde kleur besteld, De wijze hoe hier mee om werd gegaan en de juiste kleur alsnog werd geleverd was heel prettig. Een zeer goede en prettige manier van klantcontact.

Mieke Kentie beoordeelde op 2019-01-07

Prima op tijd! Mooi en zorgvuldig verpakt!
Zo’n mooi bestek

Stephanie Welschen beoordeelde op 2018-12-30