Maagdenpalm 16
3621RM Breukelen

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Beslist.nl 28 9,0
Bol.com 29 9,2
The Feedback Company 282 9,6

John Wolsink beoordeelde op 2017-08-18

Heb in de vakantie een bestekset besteld en op de website stond een kortingsbon van 10 euro maar die werkte niet.nog een mail gestuurd maar niks gehoord vandaar een matige beoordeling.

Reactie van Napoleonbestek.nl:
Beste klant,
U heeft ons een email gestuurd dat de kortingscode niet heeft gewerkt. Wij hebben direct op uw email gereageerd en u aangeboden 10% van het aankoopbedrag terug te storten op uw bankrekening. Deze email is aan uw aandacht ontsnapt. Zoals zojuist telefonisch besproken zullen wij de 10% van het aankoopbedrag op uw bankrekening terugstorten.

Ine beoordeelde op 2017-08-17

Goed geadviseerd nadat ik mijn bestelling wilde wijzigen. Accuraat en vriendelijk

ineke beoordeelde op 2017-07-23

er was iets niet duidelijk en ik werd meteen gebeld. prima service!

Wil van der Aart beoordeelde op 2017-07-21

Heel erg tevreden !
Maandag bestel en dinsdag in huis !
En ook ingepakt met een extra kadotje helemaal super !!!
Complimenten

Lia de Groot beoordeelde op 2017-06-30

Mariette Haagsma beoordeelde op 2017-06-17

Vlot toegestuurd
Vriendelijk in contact
Ik mocht langskomen om te ruilen en goed de kleuren te vergelijken én er werd mij verzekerd, dat als ik toch nog liever een andere kleur zou willen ik rustig nog eens langs mocht komen.

Tanja beoordeelde op 2017-06-15

Mooi product en snel geleverd!

L.J.H. Bal beoordeelde op 2017-06-14

Zeer snelle levering. Mooi ingepakt. Als verrassing eenpakje met servetten! Heel attent

Alexandra van Beek beoordeelde op 2017-06-14

Makkelijk te bestellen, super snelle levering, netjes verpakt en onderhoudsinfo erbij!
Ik ben heel tevreden en zal er zeker nog eens iets bestellen, want ze hebben mooie spullen!👌🏼

Mevr. J.H. IJzerman-den Engelse beoordeelde op 2017-06-01

Zeer tevreden. Snelle levering en netjes verzorgd pakje.

Rita de Gooijer beoordeelde op 2017-05-31

Goede service, snelle bezorging, prima product en bij een productschade ...een fantastische afhandeling

joke van reeven beoordeelde op 2017-05-27

goeie service

Conny Luyendijk-Popp beoordeelde op 2017-05-24

Prima, leuke aanbieding met korting, snel geleverd en wat zijn ze mooi.

Karlijn van Buren beoordeelde op 2017-05-13

Hele nette en snelle afwikkeling en bezorging van mijn bestelling.

Eveline van Dalen beoordeelde op 2017-05-12

Snelle correcte levering

Roxanne Spaans beoordeelde op 2017-05-11

Zeer vriendelijk geholpen en ze zijn oplettend! En natuurlijk het allerbelangrijkst het bestek is prachtig.

myrthe neuman beoordeelde op 2017-05-08

persoonlijk contact, snelle service. weer zo prachtig ingepakt. voor mij niet nodig, want ik ga ze meteen gebruiken, maar het is net alsof je een doos voor cadeautjes krijgt.

Ellen de Jong beoordeelde op 2017-05-07

snelle levering van prachtig turtle bestek!

frans Van Miltenburg beoordeelde op 2017-05-04

Het bestek ziet en mooi uit en het pakje was met zorg ingepakt

Nina Driessen beoordeelde op 2017-04-23

Super van begin tot eind