Maagdenpalm 16

Beslist.nl 30 8,9
Bol.com 50 9,8
The Feedback Company 282 9,6

Lieneke Roos beoordeelde op 2019-01-14

Ik had per abuis de verkeerde kleur besteld, De wijze hoe hier mee om werd gegaan en de juiste kleur alsnog werd geleverd was heel prettig. Een zeer goede en prettige manier van klantcontact.

Mieke Kentie beoordeelde op 2019-01-07

Prima op tijd! Mooi en zorgvuldig verpakt!
Zo’n mooi bestek

Stephanie Welschen beoordeelde op 2018-12-30

Super

R Koelemeijer beoordeelde op 2018-12-25

Keurig en super keurig afgeleverd

Anne Versteeg beoordeelde op 2018-12-24

Levering op tijd en keurig ingepakt. Zeker vertrouwen in deze site.

J.E.M. von Konigslow beoordeelde op 2018-12-19

Heel tevreden. Ondanks drukte, snel en goed afgehandeld.
Verrast door zorgvuldige en leuke verpakking. Zo klaar voor onder de kerstboom­čĹŹ

Nelleke Bons beoordeelde op 2018-12-09

Prachtig bestek. Goede service. Leuk dat er een visite kaartje bij zat en dat ik zo uitvoerig bedankt werd,

Pauline Van Haren beoordeelde op 2018-12-08

Snel geleverd, mooi, in cadeaupapier verpakt. Helaas had ik de verkeerde kleur besteld dus alles moest retour. Geen enkel probleem, vlotte afhandeling. Zeer tevreden, zowel over het bestek als over de webwinkel!

Oscar beoordeelde op 2018-12-06

super service!!!!

Frank Schur beoordeelde op 2018-12-05

Top!

Saskia Schoenmakers beoordeelde op 2018-12-05

Bestelling op tijd geleverd, mooi ingepakt, extra cadeautje erbij, was zeer verrast. Bedankt!

fm beoordeelde op 2018-12-04

Prima service, kreeg kortingscode toen bleek dat ik iets was vergeten te bestellen, zodat ik niet twee maal verzendkosten hoefde te betalen. Kon merken dat ze hadden opgelet, want beide bestellingen warden in 1 pakket geleverd !

Paulien Cobelens beoordeelde op 2018-11-30

Prachtig bestel en héél snel bezorgd. Mooi ingepakt. Super tevreden...

Ed Maarse beoordeelde op 2018-11-28

Nu bestelt, volgende dag in huis. Prima

Esther van Os beoordeelde op 2018-11-27

Heel attent om even te bellen omdat ik twee verschillende kleuren bestek had besteld.
Bestek is in het echt nog mooier dan op de website. En met zorg ingepakt. Ben er heel blij mee!

leonoor koot beoordeelde op 2018-11-22

Prima op tijd en leuk ingepakt

Ingrid beoordeelde op 2018-11-20

Snelle levering en zo mooi ingepakt.

Franciska Zoeteweij-Bakker beoordeelde op 2018-11-16

Prima snelle service

erica dierssen beoordeelde op 2018-11-15

snelle levering, mooi verpakt

Ronald Israels beoordeelde op 2018-11-05

het bestek is mooi, het is mooi verpakt, er is een klein cadeautje bij en snel geleverd. Het bestek is alleen wat duur, maar daar krijg je dan ook wat voor.