Natuurgadgets.nl

Natuurgadgets.nl

Natuurgadgets.nl is dé webwinkel waar actieve natuur- en buitenliefhebbers alles van hun gading kunnen vinden. Natuurgadgets.nl is gestart vanuit een passie voor de natuur met een speciale focus op kinderen en jeugdigen.

Met de veldgidsen en herkenningskaarten van Natuurgadgets.nl kun je alles wat groeit, vliegt en beweegt in Europa herkennen. De meeste gidsen kunnen mee in de broek- of jaszak. De wandelaar vindt er o.m. nordic walking poles, kaarten, kompas en een eenvoudig te bedienen GPS apparaat. De geluiden van de vleermuis neem je op met een vleermuisdetector. Met een microscoop, verrekijker of telescoop kijk je naar eencelligen tot aan verre sterrenstelsels.

Voor de outdoor liefhebber zijn er vele bijzondere zaklampen en lichten, zakmessen en andere gadgets, zoals bijvoorbeeld een pen die onder water kan schrijven, retractors en karabijnhaken.

Natuurgadgets.nl heeft alle artikelen op de website in voorraad en verzendt binnen één werkdag. Persoonlijk advies en ondersteuning bij uw aankoop is mogelijk. Desgewenst wordt van de bestelling (kosteloos) een leuk cadeautje gemaakt.

De zekerheden van https://natuurgadgets.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015