Holslootbrink 11
8347JS Eesveen

Jessica Bontrop beoordeelde op 2019-08-05

Matten waren niet op voorraad en toen ze weer op voorraad waren netjes een email gekregen en meteen besteld. Was iets korter en kreeg een extra rol Top service. Aardige mensen en goede kwaliteit

Frits beoordeelde op 2019-07-12

Snelle afhandeling van de bestelling. Emailcontact erg prettig. Geleverde heidemat bleek korter dan 500 cm en kreeg zonder problemen een tweede toegestuurd, die de volgende al geleverd werd. Service zoals je het wenst.

Linda beoordeelde op 2019-04-03

Ik ben heel tevreden! Mooie, degelijke wilgenmatten en super service! Denken mee met je ideeën en geven fijn advies.