Valkenboskade 595
2563JE Den Haag

Anja Klumpers beoordeelde op 2018-08-18

Aad Havermans beoordeelde op 2018-08-18

Super service, goede producten!

Jack Zelissen beoordeelde op 2018-08-15

Arjen Alphenaar beoordeelde op 2018-08-14

Ben super goed geholpen, ben erg tevreden over de vlotte service.

Erik Jaspers beoordeelde op 2018-08-12

Goede website. Perfect verpakte levering. 26 uur na bestelling al geleverd.

Piet Roede beoordeelde op 2018-07-25

marja ootes beoordeelde op 2018-07-14

Snelle levering en perfecte verf en kwasten,ik ben er heel blij mee.

Jasper Beijneveld beoordeelde op 2018-07-13

Prima bezorging, gewoon zoals het hoort

Henk De Bruyn beoordeelde op 2018-07-08

I.M.Hoekstra beoordeelde op 2018-07-08

Nog niet zo lang geleden heb ik mijn huis laten schilderen door een goed professioneneel schildersbedrijf. Dat vroeg info over de Alback lijnolieverf. Er werd toen gezegd dat je met deze lijnolieverf over andere goed afgeschuurde verf kon schilderen. Dat is toen gedaan. Met als gevolg dat de lijnolieverf er afgevlogen is. Veel kaal! Dus....hout kaalmaken voordat u Alback gebruikt.

Sebastiaan Bosch beoordeelde op 2018-07-07

Snelle levering, erg tevreden over de Lak !

van der Meer beoordeelde op 2018-06-27

Vriendelijke en goede service, zeer snelle reactie op mijn vragen. Als ik meer nodig heb, kom ik zeker terug!

jeroen vriezema beoordeelde op 2018-06-23

Particulier particulier beoordeelde op 2018-06-20