Valkenboskade 595
2563JE Den Haag

Kirsten Morstedt beoordeelde op 2018-04-17

Snelle levering duidelijke website met heldere instructies

Ank GLOUDEMANS beoordeelde op 2018-04-09

Correcte bestelling en verzending.
En vanders te voren duidelijk emailcontact om vragen over hun producten.

A van Adel beoordeelde op 2018-03-22

Helder antwoord gekregen op mijn vragen en daarna het pakketje snel ontvangen.

Gerard de Jong beoordeelde op 2018-02-19

Correct, snel en zorgvuldig verpakt. Dat zie ik nog wel eens anders.

Thea Herder beoordeelde op 2018-01-30

juiste snelle levering!

Mathilde beoordeelde op 2018-01-17

Snelle levering, goed advies en alles wat je nodig hebt is aanwezig in de webshop.

Nick Wieringa beoordeelde op 2017-12-18

Ik ben tevreden. Dezelfde middag ware de verven gemengd en klaar!!

Eric van der Kolk beoordeelde op 2017-11-29

Tevreden met de producten, snel bezorgd, binnen twee dagen. Werd gebracht door DHL, en precies door de sticker heen waarop "breekbaar" stond zat een grote scheur in de doos waar de bezorger zijn vinger in had gestoken om mij het pakket te overhandigen... Beetje jammer wel, maar niet de schuld van de verfshop. Wel een aandachtspuntje dus, want mijn bestelling was weliswaar niet erg breekbaar, het zou toch zonde zijn om een door de bezorger gesloopt artikel te ontvangen.

Christian Ausloos beoordeelde op 2017-11-25

Prima,geen probleem

Willem Fongers beoordeelde op 2017-11-25

Snelle en volledige levering via webshop en goed verpakt ook.

Sule Balci beoordeelde op 2017-11-13

Heel tevreden, Snelle antwoord op mijn vragen via email & super snelle levering!

Anja Kastelein beoordeelde op 2017-11-08

Pieternel Peltenburg van Natuurlijk Kleurrijk is vriendelijk, geeft op een prettige manier advies en is enorm betrokken.

Dirk van Heijningen beoordeelde op 2017-11-01

Heel tevreden.

Liesbeth Mouha beoordeelde op 2017-10-28

Enorm snel geleverd. Super service!

Lisa Leene beoordeelde op 2017-10-27

Bestelling supersnel bezorgd en het is een prima product: lijnoliewax 50549 WIT.
Ik gebruik het op de houten vloeren.

Silke Fest beoordeelde op 2017-10-25

We zijn erg goed geholpen. We kregen de mogelijkheid de producten te ruiken (geur van verf/olie kan soms vrij sterk zijn) en het effect van de producten te zien op hout, voordat we beslissing hebben genomen. Professioneel en prettig.

Hans Klanker beoordeelde op 2017-10-24

De Allback natuurverf schildert fijn en is geurarm. De levering was uitstekend. Ik vond het kiezen van de juiste kleur wel lastig, aangezien het geen RAL kleuren zijn.

rj Van Der Kooij beoordeelde op 2017-10-21

Prima bestelling, prima levering

Olga Harmsen beoordeelde op 2017-10-17

Ik had de verf snel nodig dus even gebeld of het wel haalbaar zou zijn. En dat was geen probleem. Verf is meteen verstuurd zodat ik het de volgende dag al in huis had. Super service dus!

Linda Pieterse beoordeelde op 2017-10-11

Goede service. Goed advies. Er was een probleem met de op kleur gemengde verf. Dit probleem werd snel en naar tevredenheid opgelost.