Valkenboskade 595
2563JE Den Haag

Frank Van Acker beoordeelde op 2018-12-17

Lenie de Man beoordeelde op 2018-12-08

Ted Wiegman beoordeelde op 2018-11-20

Goede expertise, mooie producten.

Tonko beoordeelde op 2018-11-20

Nog niet alle bestelde producten gebruikt maar mijn eerste ervaring is zeer goed. Erg tevreden over de kwaliteit en blij met een goed aanbod van natuurlijke alternatieven

Jan Piek beoordeelde op 2018-11-18

Eerste bestelling. Snel geleverd.

Jeroen Franken beoordeelde op 2018-11-17

Prima service, goede prijzen en mooie producten!

Tim Koppert beoordeelde op 2018-11-11

Mineke Kroes beoordeelde op 2018-11-03

Ik werd meteen gebeld om ervoor te zorgen dat ik diezelfde middag nog mijn bestelling kon afhalen. Zeer attent!

Erwin van Eijk beoordeelde op 2018-11-03

Els de Lange beoordeelde op 2018-10-31

Contact duidelijk! Kennis duidelijk! Product prima!

Robert beoordeelde op 2018-10-29

geweldige service!

Eelste Abels beoordeelde op 2018-10-24

Moet de verf en materialen nog uitproberen, maar ik had (dacht ik) een foutje gemaakt in de bestelling en er een mailtje achteraan gestuurd, werd niet lang erna even gebeld om het op te helderen. Prima service dus! En snelle levering.

Klaas Pieter Van der Tempel beoordeelde op 2018-10-20

Th. Wessels beoordeelde op 2018-10-02

Rachel Verweij beoordeelde op 2018-10-01

Kundig en snel advies, mooie producten (hoewel wat bewerkelijker dan de chemische, maar daar krijg je wel veel plezier voor terug)!

Hilde Paulussen beoordeelde op 2018-10-01

Besteld en dezelfde dag nog verzonden. Ben al jaren een fan van deze verf.

Dechan Dalrymple beoordeelde op 2018-09-20

sebastiaan Deynen beoordeelde op 2018-09-17