Valkenboskade 595
2563JE Den Haag

Sule Balci beoordeelde op 2017-11-13

Heel tevreden, Snelle antwoord op mijn vragen via email & super snelle levering!

Anja Kastelein beoordeelde op 2017-11-08

Pieternel Peltenburg van Natuurlijk Kleurrijk is vriendelijk, geeft op een prettige manier advies en is enorm betrokken.

Dirk van Heijningen beoordeelde op 2017-11-01

Heel tevreden.

Liesbeth Mouha beoordeelde op 2017-10-28

Enorm snel geleverd. Super service!

Lisa Leene beoordeelde op 2017-10-27

Bestelling supersnel bezorgd en het is een prima product: lijnoliewax 50549 WIT.
Ik gebruik het op de houten vloeren.

Silke Fest beoordeelde op 2017-10-25

We zijn erg goed geholpen. We kregen de mogelijkheid de producten te ruiken (geur van verf/olie kan soms vrij sterk zijn) en het effect van de producten te zien op hout, voordat we beslissing hebben genomen. Professioneel en prettig.

Hans Klanker beoordeelde op 2017-10-24

De Allback natuurverf schildert fijn en is geurarm. De levering was uitstekend. Ik vond het kiezen van de juiste kleur wel lastig, aangezien het geen RAL kleuren zijn.

rj Van Der Kooij beoordeelde op 2017-10-21

Prima bestelling, prima levering

Olga Harmsen beoordeelde op 2017-10-17

Ik had de verf snel nodig dus even gebeld of het wel haalbaar zou zijn. En dat was geen probleem. Verf is meteen verstuurd zodat ik het de volgende dag al in huis had. Super service dus!

Linda Pieterse beoordeelde op 2017-10-11

Goede service. Goed advies. Er was een probleem met de op kleur gemengde verf. Dit probleem werd snel en naar tevredenheid opgelost.

Erik Jaspers beoordeelde op 2017-10-10

Uitstekende en uitgebreide informatie over de producten en de verwerking daarvan. De Allback-collectie is zeer uitgebreid en compleet.
Wat betreft de verf: de beste verf waar ik ooit mee heb gewerkt! Strijkt gemakkelijk en dun uit, zonder enig druipeffect. Hecht ongelooflijk goed op alle oppervlakken. Dankzij de oliebasis is regen na aanbrenging geen probleem. Ik had een dakgoot geverfd en kreeg binnen een half uur een forse regenbui. Had geen enkel effect op de verf!

Mirjam van den Berg beoordeelde op 2017-10-10

Prachtige verf, geen vieze geur! En een hele snelle levering. Fijne webshop, ik kom vaker terug.

Loes Slager beoordeelde op 2017-09-16

Mijn ervaring was heel positief. Ik kon telefonisch om advies vragen en a.d.h.v. advies en bezoek mijn kruze maken waarover ik nog steeds zeer tevreden ben.

Roelof Doornbos beoordeelde op 2017-08-31

Met een nylon kwast en met lijnolie verf is het een genot om te schilderen .
De nylon kwast is wel kost wel meer maar die laat niet 1 haar los , en daar komt bij je maakt de kwast zo weer schoon en lijnoliezeep.
Ik zou nooit meer anders willen wat een genot

Ed Schildt beoordeelde op 2017-08-26

Keurig behandeld, er was teveel verzendkosten berekend (was mij niet opgevallen) kreeg een mailtje dat er teveel betekend was en dat het terug gestort zou worden. Dit is inmiddels netjes gedaan. Top service op eigen initiatief, klasse!

Marco H beoordeelde op 2017-08-24

Bestelling gemakkelijk gedaan. Bezorging van pakket netjes verpakt en conform verwachting geleverd.

gdm hauwert beoordeelde op 2017-08-13

De verf is goed. Het idee dat je milieuvriendelijk bezig bent voelt goed.
Alleen om ermee de vloer te verven vind ik niet zo'n succes.
Het beschadigt gauw.

Yume Dannenburg beoordeelde op 2017-08-07

Ik ben erg tevreden over de producten en het advies dat ik kreeg. Alleen bleek achteraf dat ik nog impregneer olie nodig had voordat ik de teak olie er op smeerde dus daar moest ik voor terug.

Esther Lips beoordeelde op 2017-08-05

Snelle reactie, snelle levering.
Duidelijke uitleg over mijn vragen!
En nette afhandeling als er iets mis gaat, er waren te veel leveringskosten in rekening gebracht, hiervan werd ik direct op de hoogte gebracht en het te veel betaalde bedrag stond de volgende dag weer op mijn rekening.

Karin Meeuwsse beoordeelde op 2017-08-05

ecologische muurverf besteld in mooie kleur, mooie natuurlijke kleur en mooie matte uitstraling.
Snel geleverd ondanks vakantieperiode. Goede communicatie en ben tevreden klant