Valkenboskade 595
2563JE Den Haag

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Nicoline Douwes Isema beoordeelde op 2017-07-21

Geweldige service - heel snel en uitgebreid antwoord op mijn vragen.
(En de lijnolie eco verf ruikt lekker)?

willem hulst beoordeelde op 2017-07-21

tevreden produkt was goed verpakt en voldoet uitstekend
de gebruiksaanwijzing op de website is heel nuttig en duidelijk

Ruben D Cid-Guzman beoordeelde op 2017-07-21

Wij zijn zeer tevreden met deze natuurverf.Ten eerste omdat het milieuvriendelijk is en het is tevens gemakkelijk in gebruik. Geen mondkapje voor/ 1 pot systeem (dus geen grondverf) de verf smeert prachtig uit. Heeft dus zijn voordelen.
Wij zijn er content mee.

Kees Fopma beoordeelde op 2017-07-18

Maria beoordeelde op 2017-07-17

Heel tevreden. Heb goed en snel antwoord op mijn vragen gekregen. Had mijn bestelling 10 juli opgegeven en 14 juli had ik de verf in Oostenrijk in huis.

Piet Roede beoordeelde op 2017-07-13

Françoise beoordeelde op 2017-07-10

Ciska Nienhuis beoordeelde op 2017-07-08

Heel tevreden, vragen werden vlot beantwoord. Ik wilde graag een bepaalde kleur hebben en die kon handmatig gemengd worden.

Anoniem beoordeelde op 2017-06-27

Geke Hofstra beoordeelde op 2017-06-23

Esther Lips beoordeelde op 2017-06-18

Peter Toet beoordeelde op 2017-06-17

Erik B2 beoordeelde op 2017-06-17

Scherp geprijsd en snelle levering.

Carolien Rinsema beoordeelde op 2017-06-12