Biezelingsestraat 41

Prima service

Frans Dessing beoordeelde op 2019-08-16

Snelle aflevering.

Johan Jacobi beoordeelde op 2019-08-15

Geen klachten. Alleen dat de verpakking zo groot is voor de inhoud . Plus plastieken opvulling.
Zoek alternatieve pakketvullong.

Reactie van Natuurvoordeel:
Hoi Johan,
Dank je wel voor je feedback!

Wij kijken heel bewust naar de afmetingen van onze verpakkingen. We hebben er bewust voor gekozen om een beperkt aantal formaten dozen te laten maken. Ten eerste kunnen we dan grotere aantallen laten maken en is er dus minder afval bij het maken van de dozen (bij de opstart van de productie worden de eerste zet aan dozen allemaal weggegooid wat erg zonde is van het karton) en ten tweede hoeven we minder vaak te bestellen en dus minder vaak pallets te laten vervoeren. Zo hebben we minder Co2 uitstoot door het transport.

Dat er plastic in jouw verpakking zat is zeker niet de bedoeling, ik snap eerlijk gezegd ook niet waar dat vandaan komt. We hebben als vulmateriaal gerecycled papier of, als ze beschikbaar zijn, schuimpjes gemaakt van mais. Plastic mag er echt niet in zitten! Mijn excuses als dat toch is gebeurd.

Met gezonde groeten,
Team Natuurvoordeel.nl

Inès Bruin beoordeelde op 2019-08-15

Test Tester beoordeelde op 2019-08-15

Corine Pleyte beoordeelde op 2019-08-15

Ria Craens beoordeelde op 2019-08-13

Nette en Snelle levering.

R. Robertus beoordeelde op 2019-08-13

Goede prijzen, snelle verzending

Freddy Dobbels beoordeelde op 2019-08-10

Altijd netjes geleverd

Gunther Wuyts beoordeelde op 2019-08-10

Supersnelle levering, vandaag besteld en morgen in huis!!!

Nori van den Beld beoordeelde op 2019-08-09

Prima. Niets op aan te merken. Goede service.

Eva van der Veer beoordeelde op 2019-08-08

Betrouwbare webshop, snelle levering, alles correct.

Eric Wigman beoordeelde op 2019-08-05

Snelle levering en buiten mijn bestelling een gratis artikel (kruidenthee) Perfect!

Jan Fobbe beoordeelde op 2019-08-05

Snel geleverd tegen correcte prijs

B. Talsma beoordeelde op 2019-08-02

Snel geleverd zonder.Goed product voor niet hoog bedrag.
Leuke extra informatie.
Heerlijk cacao cadeautje erbij.
Bedankt.

Gerdien Dijkstra beoordeelde op 2019-07-26

over alle aspecten tevreden

Carin Ubags beoordeelde op 2019-07-21

Snelle bezorging en geweldige service en niet te vergeten fijne kortingen.

Nancy beoordeelde op 2019-07-15

Alhoewel de order 1 dag is blijven liggen is het contact met Natuurvoordeel perfect verlopen. Excuses zijn aangeboden en de volgende dag alsnog geleverd. Heel veel informatie erbij over producten en heel goed verpakt. Als een cadeautje......De volgende keer weer naar Natuurvoordeel......

josé van Overveld beoordeelde op 2019-07-15

De eerste keer bij jullie besteld en ben zeer tevreden hoe de bestelling verwerkt is!