Walhuisweg 20

9,1

The Feedback Company 587 9,1
2014

Ruud Jansen beoordeelde op 2014-03-02

Zeer tevreden met de zadelkast

van Run beoordeelde op 2014-02-27

Aangepaste zadelkast besteld bij Nedlandic. Gewenste aanpassing was geen probleem. Mooie en degelijke kast, snel geleverd en voldoet prima. Prima service en een lekker bakje koffie!

Visser beoordeelde op 2014-02-16

Tevreden met Nedlandic

L. van Lagen beoordeelde op 2014-02-12

De dressuurletters voor bij de dressuurpiste werden snel geleverd, en de kwaliteit was goed.

Visser beoordeelde op 2014-02-09

Erg veel plezier van de springbalken van Nedlandic

Betsie Jansen beoordeelde op 2014-02-07

Erg mooie dressuurpiste, denk dat ik er heel veel plezier van heb.
Ook erg vriendelijke mensen bij Nedlandic.

2014