Leurse dijk 218

Lenny Dorenbos beoordeelde op 2019-03-01

Bianca Jannink beoordeelde op 2019-02-18

Marianne Leijtens beoordeelde op 2019-02-16

Yolanda Plaatzer beoordeelde op 2019-02-09

Direct na de bestelling e-mail om de bestelling te volgen. Volgende dag in huis.

Meike Jansen beoordeelde op 2019-01-27

Phylicia Hoek beoordeelde op 2019-01-16

Snel geleverd. Goed en leuk reiscadeau

Wilfried Olde Nordkamp beoordeelde op 2019-01-14

Dana van Heemskerk beoordeelde op 2018-12-29

Monique Geerings beoordeelde op 2018-12-18

Snellle levering product voldoet aan mijn verwachting

Gitana Cibiriene beoordeelde op 2018-12-15

M Troost beoordeelde op 2018-12-09