Benedenweg 99

Angelique Blom beoordeelde op 2018-11-11

Top service!

Reactie van Nelly Teensma Body Care:
Goededag Mw. Blom,
Het is heel jammer dat u geen contact met ons opneemt. U heeft op 2 november besteld en wij hebben uw bestelling op 2 november op de post gedaan. Normaliter is het er binnen 1 of 2 dagen. U heeft de track and trace van ons gehad en kan de bestelling volgen. Daarop staat ook de datum dat het hier is weg gegaan. Wanneer u vragen heeft zijn wij altijd om alles te doen wat in onze macht ligt. Helaas kunnen wij er niets aan doen wat de post doet en het kan uiteraard ook daar een keer fout lopen.
Mocht u het morgen niet ontvangen, dan zou ik een nieuwe op kunnen sturen en dan kunt u die andere weigeren. Ik vind het heel vervelend voor u en hoop dat het snel goed komt. Het is allemaal verzekerd dus dat komt zeker goed.
Ik hoop dat u deze beoordeling nog wel een keer wilt overdenken, als u deze reaktie heeft gelezen. Tot spoedig en we zorgen dat het opgelost wordt!
Groeten Esther Teensma

Mariette Erkens beoordeelde op 2018-11-11

Alie van Donkelaar beoordeelde op 2018-11-09

super fijn

Corinne De Krijger beoordeelde op 2018-11-07

Maya Ottens beoordeelde op 2018-11-07

Stéphanie Aarssen beoordeelde op 2018-11-04

Joanne de Bie beoordeelde op 2018-11-03

Bij mij was er 1 bh nog niet binnen, maar ze hebben me netjes geïnformeerd hierover.

Edith van Kesteren beoordeelde op 2018-11-02

Ella Wirken beoordeelde op 2018-11-02

Liesbeth Van wezel beoordeelde op 2018-11-02

G van den Bosch beoordeelde op 2018-11-01

Bep beoordeelde op 2018-11-01

Duidelijke site, snelle levering.

Claartje Doorenbos beoordeelde op 2018-10-31

Cille Boesmans beoordeelde op 2018-10-31

Snelle levering, goede omschrijving van product waardoor ik een zeer goede keuze heb kunnen maken.

Ria Eijgelsheim beoordeelde op 2018-10-29

Goede snelle levering