Benedenweg 99
1834AL Sint Pancras
+31725623595

B.C.J. Knörr-Mussche beoordeelde op 2018-07-18

Zondag besteld en dinsdagmiddag in brievenbus.Lekker snel.

Claudia Van Gerven beoordeelde op 2018-07-18

Netty Triest van beoordeelde op 2018-07-18

Snel, goede voorraad en efficiënte afhandeling.

Carla Janmaat beoordeelde op 2018-07-17

Geen problemen, goed afgeleverd.

Greetje Mooren beoordeelde op 2018-07-16

Fija Wesselius beoordeelde op 2018-07-15

Bedankt voor de super supersnelle levering van mijn badpak, afgelopen vrijdag om 16:55 besteld en de volgende morgen om 11:30 al in huis!! en keurig verpakt met al die informatie. En vooral dat met de hand getekend visite kaartje.

Dank jullie wel.

F. Bruynzeel beoordeelde op 2018-07-15

Annie Brookhuis beoordeelde op 2018-07-13

De pas vorm en de kwaliteit is prima.
Ben er erg blij mee

Marieke Kleuver-Kramer beoordeelde op 2018-07-13

L. de Kok-Vat beoordeelde op 2018-07-13

Vanessa Blok beoordeelde op 2018-07-13

Ik werd keurig op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Prijs-kwaliteit verhouding is buitengewoon goed.

A Snoep beoordeelde op 2018-07-12

het is heel snel bezorgd.

Genja Leurs beoordeelde op 2018-07-12

Selma Van beoordeelde op 2018-07-11

Corry Aitton beoordeelde op 2018-07-11

Snelle levering en zorgvuldig verpakt!

E Vedder beoordeelde op 2018-07-09

A Tap beoordeelde op 2018-07-07

Ik heb het verkeerd begrepen op de site ik dacht een bh tekopen en nu is het wat anders geworden heel jammer maar mijn eigen schuld ik dacht een bh voor mijn prothese te kopen dit is de eerste keer dat ik dat deed dus.......volgende keer maar vragen en goed kijken wat het is ik ben ook de jongste niet meer gr A Tap

Reactie van Nelly Teensma Body Care:
Goededag Mw. Tap,
Vindt u dat we de beschrijving aan moeten passen dan? Wij hebben ons best gedaan om deze zo duidelijk en volledig mogelijk te krijgen. Wij leren graag van een negatieve beoordeling. Ook hebben wij direct aan u geleverd, sneller kunnen we niet zijn. Ik vind het heel jammer dat wij deze negatieve beoordeling gehad hebben van u. Wij doen ons best om iedereen zo goed en duidelijk mogelijk van dienst te zijn.
Ik hoor graag uw reaktie.
Groeten Esther Teensma

Ineke Wester beoordeelde op 2018-07-07

Supersnelle levering. Mooie producten. Dank!

Riet Schillemans beoordeelde op 2018-07-06

Als de zending later komt wordt je netjes op de hoogte gehouden .Top service

Susanne De Waal beoordeelde op 2018-07-06