Benedenweg 99

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Marjan Doorn beoordeelde op 2018-02-21

Snel en goed !

HMJ beoordeelde op 2018-02-15

Snelle levering, behulpzaam. Aan te bevelen

Loes Timmers beoordeelde op 2018-02-14

Snelle levering . Body care gebeld dat de maat toch niet goed past. Ik mag terugsturen en krijg mijn geld terug.

Leni Jimmink beoordeelde op 2018-02-14

Snellle reaktie.
Begrijpt precies je wens en binnen een week weer een net badpak

Mw. Roelofsen beoordeelde op 2018-02-10

Ik ben al jaren met volle tevredenheid klant. Service is uitstekend! Net nog een prachtige bh gekocht 😊

Marijke Van Lamoen beoordeelde op 2018-02-09

Nadat ik eenmaal in de winkel ben geweest, bestel ik alles nu per internet.
Mijn maten staan opgeslagen en ik krijg altijd onmiddellijk response op mijn vragen en/of opmerkingen. Ook ben ik weleens gebeld toen ik een verkeerden maat had besteld.
Prima service

Anneke Wessels beoordeelde op 2018-02-09

Snel, keurig verpakt. Prima service.

Jeannet Vonk beoordeelde op 2018-02-04

Erg klantvriendelijk

Jeannet Goudbeek beoordeelde op 2018-02-03

Prima. Snel in huis en goed op de hoogte via mail

Marianne Tenten beoordeelde op 2018-02-02

Heel tevreden over de service. Pakketje was per abuis verkeerd afgeleverd op een vakantieadres. Foutje bij de adressering voor verzending. Ik kreeg probleemloos een nieuw pakketje opgestuurd. Super goed!!

A. Jonker-Bakker beoordeelde op 2018-02-02

Ik heb maandag besteld en had het dinsdag al in huis . Het produkt was precies wat ik had verwacht en ben er heel blij mee.
Nogmaals bedankt.

Anita Bos beoordeelde op 2018-01-31

Prima service duidelijke site.

Jose van 't Hof beoordeelde op 2018-01-31

Ik ben gebeld dat mijn bestelling een dag vertraging had omdat het product besteld moest worden. Erg netjes. Mijn bestelling werd kort daarna bijzonder snel en keurig verpakt verstuurd en ontvangen.

Desiree Valten beoordeelde op 2018-01-21

Supersnel!!

Marionne Westra beoordeelde op 2018-01-20

Snelle levering, heldere communicatie, goede ruilservice en prima producten; kortom een prettige en positieve kennismaking met Nelly Teensma Body Care. Voor herhaling vatbaar!

Cornelia Stam beoordeelde op 2018-01-19

Heel prettig geholpen en super mooie collectie