Molensingel 48

9,9

Siegfried Leclercq beoordeelde op 2019-09-13

Top

Michael beoordeelde op 2019-08-30

Snelle, nette verzending. Goede service.

Kevin Ruigrok beoordeelde op 2019-07-31

Snel en zeer vriendelijk!

Julian den Hollander beoordeelde op 2019-07-13

Snelle levering, geweldige klantenservice en leuke producten!

Mike beoordeelde op 2019-07-12

Had een bestelling geplaatst in de ochtend en was bijna meteen al verzonden. Snelle service, goede service, goede prijzen ook. Heel prettig winkelen

Sabrina Roberti beoordeelde op 2019-07-06

Snelle levering en goede service ook naar Nederland

Delano Crienen beoordeelde op 2019-06-01

De levering was super snel. Het product was zeer goed verpakt

Sumeyra Goren beoordeelde op 2019-05-27

Heel tevreden! Bestelling kwam op tijd!

Roos Tomson beoordeelde op 2019-05-10

Snelle levering!!

Menno Bes beoordeelde op 2019-05-05

Heel tevreden, snelle levering. Duidelijke communicatie

Marcel van Es beoordeelde op 2019-03-08

Voor het eerst iets besteld. Er was een fout bij post nl met de bestelling, even achter aan gemaild. Ze hebben direct contact opgenomen met post nl en voor de zekerheid een ander exemplaar vopr mij achteruit gelegd. Goede terug koppeling en alsnog mijn bestelling ontvangen. Super service.

Desiré Warman beoordeelde op 2019-02-12

Ontzettend tevreden met mijn bestelling. Op vrijdag de bestelling geplaatst en het was de volgende dag al binnen. Tevens erg fijn dat het zo goed verpakt was ivm breekbare spullen.

Joop Kampstra beoordeelde op 2019-02-02

Goed Verpakt, snelle levering, super winkel.

JMM van Ooij beoordeelde op 2019-02-01

Snelle service, uitstekend verpakt.

Iris beoordeelde op 2019-01-13

Eerste bestelling via de webshop gedaan en super tevreden! Er was een probleem met 1 van de bestelde items. Kreeg dezelfde middag en berichtje met mogelijke oplossingen, heel netjes. Super snel verzonden en heel goed verpakt. Helemaal tevreden! Zeker aan te raden!

Jari Weijers beoordeelde op 2018-12-17

Uitermate tevreden. De status over de beschikbaarheid van de producten werd mij direct doorgemaild, de producten werden nog eerder dan verwacht geleverd en een hele vriendelijke klantenservice. De volgende keer bestel ik nogmaals via deze site.

Raymon Rodie beoordeelde op 2018-12-16

Snel antwoord op mijn vraag via whatsapp. Goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling.

Corina Braat beoordeelde op 2018-12-09

Gewoon goed

Sabine van Haren beoordeelde op 2018-12-09

Zeer snelle levering! Goed verpakt.

Ingrid Rakers beoordeelde op 2018-11-19

Geweldige service en snelle reactie. Indien niet voorradig wordt het meteen besteld of aan de leverancier gevraagd. Op mijn mailcontact werd meteen gereageerd. Erg prettig. Ik ga hier zeker vaker bestellen.