Molensingel 48
3043KB Rotterdam
KvK 70582041

Anjo Mekking beoordeelde op 2018-11-12

Volgende dag in huis, goede prijs en goede informatie. Netjes doorgekregen wanneer mijn bestelling bij PostNL lag en vanaf daar een tracking code gehad. Top!

Michel Hendriks beoordeelde op 2018-10-31

Producten waren netjes verpakt en onbeschadigd. Levering was vrij snel na de releasedatum. In de toekomst bestel ik hier weer!

Dinesh Ramnares beoordeelde op 2018-10-19

Gekregen wat ik gekocht heb op de goedkoopste plek waar ik het kon vinden.

Jesper De wit beoordeelde op 2018-10-09

Erg tevreden, duidelijke communicatie, snelle reactie en bij verzoek om op specifieke datum te leveren, direct feedback dat dit mogelijk is. Prima online webwinkel met uitgebreid assortiment en goede prijzen. Aanrader!

Dennis Hofstra beoordeelde op 2018-10-01

Zeer snelle verzending, en het was zeer goed verpakt :)

Mauro Nichela beoordeelde op 2018-09-14

Top service goede hulp snelle perfecte levering

Ryan beoordeelde op 2018-09-06

Heel tevreden, kreeg een leuke extra erbij omdat ik 5 pops had gekocht! Zeker een aanrader

Edo Stadlander beoordeelde op 2018-08-17

Helemaal geweldig, ga sowieso vaker bestellen.

Orville Goedhart beoordeelde op 2018-07-23

Uitstekende service

Pascale Van Aken beoordeelde op 2018-07-22

Geweldige en snelle service, vriendelijk personeel, artikels in perfecte staat ontvangen... Een grote aanrader!

Aldo Houtkamp beoordeelde op 2018-06-09

Super goed geholpen, snelle levering, duidelijk website met een leuke persoonlijke stijl wat duidelijk laat zien dat er oprechte passie achter zit ipv de standaard shit. Kom zeker terug voor meer!

Raymond beoordeelde op 2018-06-08

Een goede overzichtelijke site en ruime keuze aan assortiment.

Stefan K beoordeelde op 2018-06-05

Heel tevreden, product maandag voor 15.00 besteld en kreeg dezelfde dag nog bericht dat die al verzonden was. Ook genoeg diversiteit aan producten binnenin het popcultuur thema, voor ieder wat wils van Funko Pops tot Lego en van Plushies tot Monopoly voor iedereen wel wat of je nou van Disney, Batman of Star Wars houdt.