Telfordstraat 35A
8013RL Zwolle
0643208913

Riet Wubbolt beoordeelde op 2019-04-20

Guy Rompelberg beoordeelde op 2019-04-19

Supersnelle levering en uitstekende service! Zeker een aanrader!

Dragan Markovic beoordeelde op 2019-04-19

Steef Van montfoort beoordeelde op 2019-04-19

Julia Kloosterman beoordeelde op 2019-04-19

Rinske beoordeelde op 2019-04-17

Snelle bezorging, Zorgvuldig ingepakt. Wel veel extra reclamemateriaal, dat hoeft voor mij niet. Leuk dat je er een zakje smudge van palo santo en een palo santo houtje bij krijgt.

Gosse Beerda beoordeelde op 2019-04-16

Lukas Mares beoordeelde op 2019-04-16

ko de fries beoordeelde op 2019-04-15

super service , heel vriendelijk en vakkundige info

Na Doesburg beoordeelde op 2019-04-13

snelle bezorging. prima betrouwbae producten.

radegast beoordeelde op 2019-04-10

first time at this winkel, very god and fast service, smart delivery, i like it.
as a follower of A. Hoffmann my respect

Frans Weusten beoordeelde op 2019-04-07

Heilig hout besteld. Werd snel geleverd en was goed verpakt. Ik kreeg zelfs nog een extraatje 👌🏻 Top kwaliteit en service! Zeker een aanrader

Linda Ahl Leire beoordeelde op 2019-04-06

Ron Eskak beoordeelde op 2019-04-03

Elisabeth Wijbenga beoordeelde op 2019-04-02

Martin beoordeelde op 2019-04-02

It's been two weeks and I did not receive my order. I called the customer service who promised to resolve this, but I did not receive a call or an email yet.

Damian Kasprzak beoordeelde op 2019-04-01

Cissy Van Der Maat beoordeelde op 2019-03-30

Djon Van Der Zwan beoordeelde op 2019-03-28

Snelle levering, goede service :-D

Aleksandra Jaskula beoordeelde op 2019-03-26

Super shop!!! I recommend it to everyone! :)