Telfordstraat 35A

Familie Kuck beoordeelde op 2019-02-16

Daniella van Amsterdam beoordeelde op 2019-02-16

Ivan Beaumont beoordeelde op 2019-02-11

Marjan Schins beoordeelde op 2019-02-10

er was iets mis gegaan bij de levering maar het werd super snel opgelost en ik kreeg nog een presentje extra. Super snelle levering en heel vriendelijke medewerkers.

Brian Nielsen beoordeelde op 2019-02-10

Yannick Kuip beoordeelde op 2019-02-09

Michael Hertzberger beoordeelde op 2019-02-05

Rajin Partapsing beoordeelde op 2019-02-05

Kon geen kleur kiezen kon dat nergens aangeven bij me bestelling, wilde een zwarte product, Bestelling nog niet ontvangen terwijl er word gezegd na 1 dag binnen.

Reactie van Next Level:
Beste Rajin,

Het is inderdaad niet mogelijk om een kleur te kiezen voor het desbetreffende product. Dit, omdat het product verkocht wordt in de winkel en wij willekeurige kleuren binnen krijgen van onze leverancier.

Volgens onze track en trace is jouw pakket 1 dag na de bestelling bij jou bezorgd namelijk op Vrijdag 1 februari 13.06 uur. Mocht je de track en trace nog een keer willen ontvangen, laat het ons dan weten.

Djon Van Der Zwan beoordeelde op 2019-02-04

Duidelijke website en snelle levering! :-)

M. P. Langenkamp beoordeelde op 2019-02-04

Goede producten, snel geleverd!
Mijn dank!

Amanda Dilley beoordeelde op 2019-02-04

Edo Kok beoordeelde op 2019-02-03

Snelle verzending!

Zeina Sawaf beoordeelde op 2019-02-03

I have recieved my order (sananga eye drops) very quickly nicely packaged and with a palo santo stick which i was very happy to get.. the product itself (sananga) can be better maybe more strong but this one is also good. Thank you very much for bringing these sacred medicines from very far away places... 🙏

Maneesha Smits beoordeelde op 2019-02-03

Clara Hendriksen beoordeelde op 2019-02-01

Goede prijs , super snelle levering plus goede kwaliteit van de producten. Ik koop nergens anders meer!

Robbie Van Zegveld beoordeelde op 2019-01-31

Snelle en correcte afhandeling van orders. Daarnaast word alles veilig, netjes en schoon verpakt.

Er valt dus weinig te klagen over eem bestelling bij Next Level Smart - shop

Stefan Van Westing beoordeelde op 2019-01-31

Goede prijzen, meteen op de hoogte gesteld dat de bestelling werd verpakt, en volgende dag geleverd, helemaal top!