Telfordstraat 35A
0643208913

9,1

Yassmine Rahoui beoordeelde op 2018-12-11

Dennis Deridder beoordeelde op 2018-12-11

Heel tevreden, een item was niet voorradig en kreeg een heel fair tegenvoorstel waardoor ik de volgende dag mijn ganse bestelling reeds in huis had. Heel mooi werk.

Dominik Zaturowski beoordeelde op 2018-12-09

Linda Santana beoordeelde op 2018-12-04

Marieke Vlind beoordeelde op 2018-12-02

Snelle bezorging en goed verpakt.
Duidelijke site met goede producten.

Peter Van Mossel beoordeelde op 2018-12-01

Zweitze Zwart beoordeelde op 2018-12-01

Snel bezorgd!

N Doesburg beoordeelde op 2018-11-30

Snelle verzending, betrouwbaar, goede producten

Georgos Sista beoordeelde op 2018-11-27

Henny Vas beoordeelde op 2018-11-27

Binnen 1 werkdag keurig verpakt en onbeschadigd geleverd. Zeer tevreden klant.

Mariska Fennema beoordeelde op 2018-11-24

Snelle bezorging en ook nog een kleine verrassing bij de bestelling!

Anoniem beoordeelde op 2018-11-23

Marko Van Gemerden beoordeelde op 2018-11-22

Sol schulz beoordeelde op 2018-11-20

Gerrie Laudy beoordeelde op 2018-11-19

Bijzonder assortiment, snelle levering en bovendien toffe mensen met veel bezieling.

René Rosso beoordeelde op 2018-11-17

Michiel Patijn beoordeelde op 2018-11-17

Prettig werkende duidelijke website met een grandioos assortiment. Bestellen en betalen gaat soepel als water in een beek. De bestelling werd de volgende dag meteen afgeleverd. Kan niet beter.

Rein Van Der Nagel beoordeelde op 2018-11-17

Ruud Harmsen beoordeelde op 2018-11-16

zeer vlotte verzending, goed product en een heel goede prijs. netjes verpakt

Coen Tuerlings beoordeelde op 2018-11-15