Telfordstraat 35A
8013RL Zwolle
0643208913

Gelorma Palamara beoordeelde op 2019-06-24

Ik heb kratom mix genomen zodat ik elke dag kan wisselen. Het is een geweldig product en je kunt het vergelijken met opium. Ik was aan het af kicken met morfine en je hebt weinig verschijnselen. Top top!!!

Lennard Tettero beoordeelde op 2019-06-23

Bestelling werd erg snel behandeld en verstuurd. Service ook super!

Wouter Dijkmans beoordeelde op 2019-06-22

Prima Prijs. Snelle levering.

Rein Van Der Nagel beoordeelde op 2019-06-21

Elsbeth Ten Have beoordeelde op 2019-06-21

Esther Hanewinckel beoordeelde op 2019-06-20

Andreas beoordeelde op 2019-06-13

Goede en snelle service!

Remon Konjanan beoordeelde op 2019-06-13

johan vollon beoordeelde op 2019-06-12

heel tevreden !!!! Ik had bij een vorige bestelling in maart 470,45 euro overgeschreven in plaats van 47,45 euro ! Ik heb dat pas onlangs ontdekt en dit dan aan next level gemeld en alles gaat netjes terugbetaald worden ! eerlijke en super goede service !!!! Bedankt NEXT LEVEL ! johan

Deedee beoordeelde op 2019-05-25

Snelle levering (met een gratis palo santo stuk gekregen :) .)
Veel in aanbod (wat je niet makkelijk bij andere winkels kan vinden).

Heel blij met mijn bestelling.

Aleksandra Jaskula beoordeelde op 2019-05-21

The best shop!!!

Matteo beoordeelde op 2019-05-08

Bijzonder tevreden. Zeer goed geregeld, snel geleverd, kwalitatief product. Leuke verrassing bij de bestelling. Voor herhaling vatbaar.

Sander beoordeelde op 2019-05-07

Altijd heel goed! Top Winkel!

Tom Knapen beoordeelde op 2019-05-07

Ben heel tevreden over de de service leveringstijd en "heel belangrijk" :de klantvriendelijkheid . Dankjewel Isis.! 😉

W.f. Boer beoordeelde op 2019-05-06

Goede producten, goede prijs. Ik ben tevreden.

Dennis Gerirtsen beoordeelde op 2019-05-06

Snelle levering en beste kwaliteit spullen

Peter Arvajovic beoordeelde op 2019-05-05

Els Van Wesemael beoordeelde op 2019-05-05

Valentine Oonk beoordeelde op 2019-05-04

Keurig in 2 dagen geleverd in goede verpakking. Top!

A.a Verkoelen beoordeelde op 2019-05-04