Willem Dreeslaan 32
2729NH Zoetermeer
06 18 33 00 86

Vincent beoordeelde op 2019-07-08

Besteld, betaald, levering en communicatie hierover bleven uit. Na een paar pogingen van mijn kant nam ook de frustratie en teleurstelling toe...
Op het punt van annuleren gestaan...
Gelukkig is er op tijd telefonisch contact geweest en heeft Nextmobile een prima alternatieve telefoon geboden en conform afspraak afgeleverd. De herstelactie vond ik adequaat en correct, vandaar een 'goed'.

Folkert beoordeelde op 2019-05-02

Zeer snelle levering. En het toestel zag er echt zo goed als nieuw uit. Top!

Jacqueline de Kruijf beoordeelde op 2019-04-16

Mooie en goede prijs/kwaliteit verhouding en ontzettend vriendelijk personeel 👍

Erwin beoordeelde op 2019-03-08

Mijn keuze om een zakelijke telefoon aan te schaffen was erg lastig. De heren van Next Mobile hebben gevraagd wat mijn behoeften waren en mij daarin geadviseerd om een weloverwogen keuze te maken. Een snelle levering maakt het plaatje compleet. Merci beaucoup heren!

Marit beoordeelde op 2018-11-19

Bedankt voor de snelle levering en de service! Jullie zijn top.

Zeynel beoordeelde op 2018-11-19

Goede service!

Tuncay beoordeelde op 2018-11-19

Super service en vooral goed en fijn zaken doen met de mannen! Aanrader!

Kim beoordeelde op 2018-11-19

Ik ben heel tevreden over de service en mijn mobiele telefoon. In de eerste instantie had ik geen idee over welke telefoon bij mij past, ik werd goed geadviseerd door het vriendelijke personeel.
De levering van mijn telefoon was ook erg snel.

Ben nog steeds heel tevreden, ik haal voortaan mijn telefoons hier!

Ramin beoordeelde op 2018-11-19

Uitstekende service!