Torenstraat 5
5528AT Hoogeloon
KvK 55641903

Sandra Lodewijks beoordeelde op 2018-07-17

Zeer goede service en snelle levering van bestellingen.

Froukje beoordeelde op 2018-07-17

Super tevreden

Arlette Teunissen beoordeelde op 2018-07-17

Linda kleinstra beoordeelde op 2018-07-15

Snel in huis netjes verpakt en leuke attentie erbij toppie

Anneke Hodge beoordeelde op 2018-07-12

Karin Maessen beoordeelde op 2018-07-12

Lenie van den Heuvel beoordeelde op 2018-07-12

Erg te reden, temeer omdat ik nog geld terug kreeg omdat ik teveel porto had betaald en recht had op korting.
Zo attent!!

Annemarie Roks beoordeelde op 2018-07-10

J. de Gier beoordeelde op 2018-07-09

Renate beoordeelde op 2018-07-08

Kwaliteit hoeden, snelle levering. Leuk ingepakt met handgeschreven opsteker en een leuk cadeautje.

van Berkel I. beoordeelde op 2018-07-08

Ellen van der Burg beoordeelde op 2018-07-06

Ik kan niet anders zeggen dan: Perfect in zijn totaliteit. En wat is hij prachtig! Hij was kado en de ontvangster was tot tranen geroerd. Ook allen die op het feest aanwezig waren en met wie we het kado gaven. Ook wilde zij allemaal jullie website dus wat kan ik er verder nog aan toevoegen. Heel hartelijk bedankt namens mij. Warme groet Ellen van der Burg

Reactie van Nieuwetijdshop:
Wauw! Bedankt Ellen! Wat fijn dat de Infinity zo goed ontvangen is. Lieve groet, Iris

Astrid Martens beoordeelde op 2018-07-05

Nou hele goede verpakkingsmateriaal alles was perfect . Danljewel.

Carla Meijer beoordeelde op 2018-07-05

A.Weda beoordeelde op 2018-07-05

kristine vandervliet beoordeelde op 2018-07-05

Alles vlot afgehandeld.
Beetje teleurgesteld in 1 steen, zag er toch helemaal anders uit dan op de foto.

Petra Boelens beoordeelde op 2018-07-05

Ik ben een zeer tevreden klant. Altijd goed verzorgd en keurig op de hoogte gebracht als het iets langer duurt.

van Loon beoordeelde op 2018-07-05

Snelle levering en leuk verpakt

Harlinde Verschuere beoordeelde op 2018-07-04

Anneleen Vanroy beoordeelde op 2018-07-04