Torenstraat 5
5528AT Hoogeloon
KvK 55641903

Tiny Koel beoordeelde op 2017-10-22

Netjes op tijd geleverd maar site beetje onduidelijk

J.Boverhuis beoordeelde op 2017-10-22

snelle levering, netjes ingepakt en een kleine attentie erbij.

M van Rijn beoordeelde op 2017-10-22

Snelle levering...keurig verpakt.
Leuke attentie!

Bianca Jongeneel beoordeelde op 2017-10-19

Duidelijke site en snelle levering !

B.M. beoordeelde op 2017-10-19

Snel geleverd en netjes verpakt, product zag er heel mooi uit!

Greet Kádár oskam beoordeelde op 2017-10-18

Heel tevreden en vlotte afwerking.

Lindsay beoordeelde op 2017-10-18

Ik ben heel tevreden. Een uitstekende service!

H.M. Lubach beoordeelde op 2017-10-18

Heb kortgeleden een halfedelsteen besteld bij de Nieuwetijdshop en deze (zeer mooie!) steen werd mij keurig verpakt via brievenbuspost toegestuurd. Via de mail word je netjes op de hoogte gehouden van de verzending en ook het achteraf kunnen betalen via Afterpay is een zeer prettige service. Hele fijne Webwinkel met mooie artikelen voor zeer schappelijke prijzen!

M. Wesselius beoordeelde op 2017-10-18

Een mooi lekker ruikend pak met een stokje wierrook, heel origineel en persoonlijk! Leuk!

M. De Vries beoordeelde op 2017-10-18

De bestelling is uitermate goed verlopen. Precies zoals afgesproken is alles op tijd geleverd. Ik ben super tevreden en kan dit van harte aanbevelen.

Loes Smid beoordeelde op 2017-10-17

Hele snelle levering en bij onduidelijkheid heel prettig opgelost!! De engeltjes zien er prachtig uit.

Noortje beoordeelde op 2017-10-16

Goede communicatie over items die niet op voorraad waren, snelle levering en leuke persoonlijke touch

Marianne Oostrom beoordeelde op 2017-10-16

Al een aantal mensen blij gemaakt met een krachtengeltje!Het is bijzonder als iemand aan je denkt als je het moeilijk hebt.

M De groot beoordeelde op 2017-10-16

Heel tevreden

Melanie Josquin beoordeelde op 2017-10-16

Ik Ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestselling. Uitstekend

Inge van Langen beoordeelde op 2017-10-15

Ik heb de spijkermat en het -kussen besteld en had daar een prangende vraag over. Eigenaresse Iris is meteen met mijn vraag aan de slag gegaan en ik had dezelfde dag nog een antwoord. Dat vind ik nog eens een goede klantenservice. Ik heb de mat en het kussen nog niet kunnen gebruiken, dus daar kan ik nog niets over zeggen. Het bestelproces en afhandeling van vragen is prima geregeld. Inge

Niclas uit Duitsland beoordeelde op 2017-10-13

Alles goed. Ik doe het weer.

joke horst beoordeelde op 2017-10-13

Heel tevreden en snelees levering en goede telefonischen hulp bij bestelling

Astrix van \'t Ende beoordeelde op 2017-10-12

Helemaal niets op aan te merken! Ga zo door ;-)

Riet van der mik beoordeelde op 2017-10-11

Bestel formulier was niet 100 procent maar hadden ze zelf ook in de gaten en kreeg keurig een mail met excuses en de vraag wat ik percies wilde daarna prima afgehandeld een goed bedrijf blijft altijd kritisch op zich zelf bravo vriendelijke groet karel van der mik.