Torenstraat 5
5528AT Hoogeloon
KvK 55641903

Annet Flier beoordeelde op 2018-11-14

Mieke Bos beoordeelde op 2018-11-13

Ik had een paar producten besteld, al snel in huis. Vooraf aan de levering netjes een mail gekregen dat 2 kaartjes niet voorradig waren en nageleverd zouden worden. En inderdaad een week later kreeg ik deze doorgestuurd. Alleen maar positief over dit bedrijf en bestel zeker vaker!

Sandra Raino beoordeelde op 2018-11-13

Snel binnen

Monique Kreijfelt beoordeelde op 2018-11-12

Supersnelle levering en zorgvuldig ingepakt.

Jolanda S beoordeelde op 2018-11-12

Shel in huis en altijd n cadeautje om te mogen ontvangen.

Wijka Bleumink-Prummel beoordeelde op 2018-11-11

Met aandacht en zorgvuldig bepaalt en snelle levering!

Ingeborg Voeten beoordeelde op 2018-11-11

Jacky Woortman beoordeelde op 2018-11-10

Besteld en snel in huis. Prima!

Miranda Hermsen beoordeelde op 2018-11-10

Snelle levering, goed verpakt, duidelijke info hierover en een kleine attentie erbij gekregen wat een verrassing was. zeer tevreden hierover en zal ook niet de laatste keer dat ik er iets ga bestellen ! leuke webshop met prachtige kadootjes !

Judith Brankaert beoordeelde op 2018-11-10

Site werkt goed en makkelijk. Snelle bezorging!

Christien Heinsius beoordeelde op 2018-11-10

arnold warmerdam beoordeelde op 2018-11-08

Goede kwaliteit, zeer sterke prijs, snelle levering, mooie producten

Tineke Erken beoordeelde op 2018-11-07

ineke puts beoordeelde op 2018-11-07

Karin Carpaij-Wevers beoordeelde op 2018-11-07

Esther beoordeelde op 2018-11-07

Snelle levering, vriendelijke klantenservice en fijne producten ontvangen

Karin Dekker beoordeelde op 2018-11-06

Mare Simons beoordeelde op 2018-11-06

Heel erg mooi ingepakt!
Met een lief persoonlijk briefje erbij. En een heerlijk wierrook stokje. Ben heel blij met de mooie yogamat tas!
Hartelijk dank Nieuwetijdshop

Elizabeth Cohen beoordeelde op 2018-11-06