Imkerwei 12
5551RG Valkenswaard

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Rianne van de Schoot beoordeelde op 2019-05-10

Mooie kleding voor een leuke prijs, die je kunt laten opsturen, of ophalen op twee plekken. Er is nu nl ook een winkel in Valkenswaard
Daarnaast denkt ze goed mee

Kirsten Van boheemen beoordeelde op 2019-04-27

Ik kwam ineens deze site tegen omdat ik opzoek was naar een bepaald shirtje van Tygo en Vito. Na bestellen kwam ik erachter dat er een kortingscode aan de gang was, na een fb berichtje is dit verrekend met de bestelling. Zo lief! Zeker een webshop om te onthouden voor de volgende keer!

Kassa App beoordeelde op 2019-02-12

Ik ben erg tevreden, kreeg fijne hulp bij het kiezen van de juiste maat, en had de kleding vlug in huis.