Imkerwei 12
5551RG Valkenswaard

Kornelia Struiksma beoordeelde op 2019-07-25

Erg tevreden, snelle levering

Anita Berben-Quinten beoordeelde op 2019-07-20

Nadat ik bestelling geplaatst had was het na een uur al verzonden!! Eenmaal pakketje thuis was het voor beide kids apart leuk verpakt met een kleinigheidje erbij. Das nog eens leuk post ontvangen. Bedankt Tamar

Marieke beoordeelde op 2019-06-26

Goede prijs, snelle levering, persoonlijk bericht op de bon!

Rianne van de Schoot beoordeelde op 2019-05-10

Mooie kleding voor een leuke prijs, die je kunt laten opsturen, of ophalen op twee plekken. Er is nu nl ook een winkel in Valkenswaard
Daarnaast denkt ze goed mee

Kirsten Van boheemen beoordeelde op 2019-04-27

Ik kwam ineens deze site tegen omdat ik opzoek was naar een bepaald shirtje van Tygo en Vito. Na bestellen kwam ik erachter dat er een kortingscode aan de gang was, na een fb berichtje is dit verrekend met de bestelling. Zo lief! Zeker een webshop om te onthouden voor de volgende keer!

Kassa App beoordeelde op 2019-02-12

Ik ben erg tevreden, kreeg fijne hulp bij het kiezen van de juiste maat, en had de kleding vlug in huis.