Middenjoght 1A 1A
2235AK Valkenburg Zh

Bol.com 14 8,6

Tanja beoordeelde op 2017-11-07

Snelle levering. Veel betere kwaliteit knuipfruitzakjes dan ander bekend merk. Deze gaan veel langer mee en springen niet open. Blijven ook goed in de diepvries.

Alexandra Straub beoordeelde op 2017-11-03

Fantastische.

Lian beoordeelde op 2017-10-10

Zeer snelle levering, de zakjes zijn erg prettig in gebruik en mijn dochtertje van 16 maanden werd binnen één week al heel enthousiast als ze de zakjes zag. Ze moest er 2 keer aan wennen omdat ze net iets harder moet zuigen dan aan de gekochte knijpzakjes maar dat ging na 2 keer al helemaal goed. We gebruiken beide maten zakjes en ze gaan nu ook mee naar het kdv. Daar zijn ze er ook enthousiast over omdat ze zelf uit zo'n zakje eet en ze dus niet meer met de lepel gevoerd hoeft te worden. Ze zijn gemakkelijk schoon te maken met de flessenborstel en ik vond het erg leuk dat er een handgeschreven berichtje bij de bestelling zat. Helemaal blij dus!

Els Van Bogaert beoordeelde op 2017-09-23

Wat een ontdekking! De kindjes, 1 en 3 jaar, kunnen vlot om met de zakjes. En ook voor de mama gaat het vullen en afwassen makkelijk.

Naomi Le Long beoordeelde op 2017-09-13

Heel tevreden van het product! De kindjes herkennen de zakjes meteen. Erg handig dat deze herbruikbaar zijn. Grote plus: mag in de vaatwas 😁

Jeannette Kok beoordeelde op 2017-09-05

Snelle levering.

Myrthe Theunissen beoordeelde op 2017-07-18

Vriendelijke shop met betrokken werknemers!

Suzanne van Cappellen beoordeelde op 2017-07-12

Fijne producten, snelle verzending

Yvonne wiegeraadt beoordeelde op 2017-06-20

Ze waren snel binnen zien er leuk uit en heel makkelijk in gebruik en om uit te wassen in de vaatwasser ben er super blij mee en de kinderen vinden het erg leuk om hun zakjes te laten zien op school en dat ze zelf geholpen hebben met maken

M van de Kamp beoordeelde op 2017-06-17

Bestelling was volgende dag in huis, communicatie verliep ook erg netjes.
Product naar wens!

Angela Cramer beoordeelde op 2017-06-15

Heel tevreden! snelle service

Kelly Schmitz - van der Staal beoordeelde op 2017-06-14

Superservice! Vragen vooraf werden snel en goed beantwoord, bestellen ging makkelijk en ik had de zakjes snel in huis. Ik ben erg tevreden met de service van deze webwinkel en bestel zeker nog vaker! De zakjes zijn top!

Lesley zwerts beoordeelde op 2017-06-09

Dochter eet bijna geen fruit en nu wel dus super

Elke beoordeelde op 2017-05-18

Keurig geleverd als brievenbuspost. De producten zelf bevallen mij heel goed, ze hebben een leuk design en zijn gemakkelijk in gebruik en handig om af te wassen. Top!

De zwarte beoordeelde op 2017-04-30

Snelle levering en fijne betaal methodes

Adrienne Oomen beoordeelde op 2017-03-22

Heel tevreden, kids hebben de zakjes al een keer mee naar school gehad. Helemaal top!

Kubra beoordeelde op 2017-02-04

Een snelle levering, leuk ingepakt en een fijn product. Geen spijt en zeker tevreden mee!

Wijs beoordeelde op 2017-01-23

Goedendag, ik had knijpzakjes 4 weken geleden gekocht. Ik gebruikt ze voor mij 3 kinderen (5, 3.5 and 1). Ze vinden het geweldig om alle fruithapjes van het zakjes opslurpen. Wat ben ik erg blij mee! Geen gezuur en gevecht om fruit naar binnen te krijgen ;-)
Ik gebruik ze dagelijks en eerlijk heb ik niet echt zin in ze elke keer na het gebruik te wassen ;-( Ze zitten best wel vast wat is perfect om mee nemen maar niet zo makkelijk om te schoonmaken. Ik had ze 2 keer in het waatwasser gedaan maar heb ik gevoel dat ze sneller kapot gaan. Dus nu lekker met mij hand en zeepwater. Van mijn ervaring het zakjes zijn handig in het gebruik omdat kinderen alles eten zonder gedoe maar voor het makkelijkheid in het gebruik zal ik toch voor iets anders kiezen (knijpflesjes of het bestaan?) Wel aanrader om te achterkomen of kind zo gepureerd fruit wel lust. Groetjes, Zuzana

K van Schooten beoordeelde op 2017-01-21

zakjes zijn stevig en zien er leuk uit. helaas wil mijn kind ze niet gebruiken