Heereweg 452
+31623017814
KvK 72319232

Bol.com 31 8,5

Danielle bastiaanse beoordeelde op 2019-04-16

Heel tevreden! Waren er de volgende dag en direct gebruikt

Linda Meenhorst beoordeelde op 2019-03-15

Mijn dochter vindt het helemaal geweldig. De zakjes zijn makkelijk te vullen en schoon te maken. Ik maak een voorraad voor de hele week, zo heeft mijn dochter elke dag vers fruit! Echt een aanrader.

Knippels beoordeelde op 2019-03-11

Super! Ik had doorgegeven dat het een cadeautje was en ze hebben hem zelfs spontaan ingepakt! Ook zat er een persoonlijk briefje bij en een kleinigheidje. Feestje om je bestelling van nomnomkids te ontvangen!!

Irma mehmedovic beoordeelde op 2019-03-07

Mijn bestelling geplaatst en binnen een paar dagen had ik het thuis! Uitstekende service.

Nathalie van Doorn beoordeelde op 2019-02-20

Snelle levering van een mooi en kwalitatief hoogwaardige product. Wat handig is in gebruik.

Kat Galland beoordeelde op 2019-02-12

Aanrader

Sabrina Rams-de Vos beoordeelde op 2019-02-08

Snelle levering, en het product voldoet aan mijn verwachtingen. Fijn ook dat er een uitleg bij zit.

Stephanie Lankester beoordeelde op 2019-01-16

Communicatie verloopt heel fijn.
Bestelling snel binnen.
Goede kwaliteit.
Blij mee!!

Maaike beoordeelde op 2019-01-10

Snelle levering en goede service bij vragen. En een fijn product!

Lysanne beoordeelde op 2018-12-21

Super snelle levering, erg goed verpakt met zelfs een persoonlijk bedank kaartje en recepten kaartjes. De knijpzakjes zijn super ideaal en we zijn zeer tevreden met onze aankoop!

Sibelle Cobbaut beoordeelde op 2018-11-30

Heel goed, zeer snelle levering

P. Pieters beoordeelde op 2018-11-16

Goed contact, snelle en nette levering

Lieke beoordeelde op 2018-08-16

Netjes thuis ontvangen

Mirjam Heij beoordeelde op 2018-06-19

Prima service. Snel geleverd

Van de sande yasmien beoordeelde op 2018-02-21

Snelle levering, goed en handig product... alleen de eerste keer de open is een beetje moeilijk

Natascha Cox - van Holten beoordeelde op 2018-02-13

Geweldige service

Tanja beoordeelde op 2017-11-07

Snelle levering. Veel betere kwaliteit knuipfruitzakjes dan ander bekend merk. Deze gaan veel langer mee en springen niet open. Blijven ook goed in de diepvries.

Alexandra Straub beoordeelde op 2017-11-03

Fantastische.

Lian beoordeelde op 2017-10-10

Zeer snelle levering, de zakjes zijn erg prettig in gebruik en mijn dochtertje van 16 maanden werd binnen één week al heel enthousiast als ze de zakjes zag. Ze moest er 2 keer aan wennen omdat ze net iets harder moet zuigen dan aan de gekochte knijpzakjes maar dat ging na 2 keer al helemaal goed. We gebruiken beide maten zakjes en ze gaan nu ook mee naar het kdv. Daar zijn ze er ook enthousiast over omdat ze zelf uit zo'n zakje eet en ze dus niet meer met de lepel gevoerd hoeft te worden. Ze zijn gemakkelijk schoon te maken met de flessenborstel en ik vond het erg leuk dat er een handgeschreven berichtje bij de bestelling zat. Helemaal blij dus!

Els Van Bogaert beoordeelde op 2017-09-23

Wat een ontdekking! De kindjes, 1 en 3 jaar, kunnen vlot om met de zakjes. En ook voor de mama gaat het vullen en afwassen makkelijk.