Verwersstraat 27

Maartje van Heugten beoordeelde op 2019-04-06

frits van toor beoordeelde op 2019-03-25

Piet Weemaes beoordeelde op 2019-03-10

Jens Brauhardt beoordeelde op 2019-03-04

Da die Ware nicht oder noch nicht hier eingetroffen ist, versendet am 1.3.19 noch Tracking Daten übersendet wurden, kann ich nichts positives berichten.
14 Tage nach Bestellung ist außer dem Geldfluss nach den Niederlanden nichts passiert.

Henk Wolthuis beoordeelde op 2019-03-04

Goed en vlot geregeld.

SJEF van der VLIET beoordeelde op 2019-03-03

Erwin de Wit beoordeelde op 2019-01-30

Snel geleverd en juiste informatie

Esther Ross beoordeelde op 2019-01-18

Tyrone Tjung-Agnie beoordeelde op 2019-01-16

Jan De Smet beoordeelde op 2018-12-22

Vlot geleverd. Prima service

Febe Vanhauwaert beoordeelde op 2018-12-10

Jan Verhagen beoordeelde op 2018-12-06

Nino de Boer beoordeelde op 2018-11-26

Nico Henrard beoordeelde op 2018-11-09

Gewoon goed zoals een webwinkel behoort te zijn. Bestellen, betalen en het juiste produkt wordt op tijd geleverd.

snoeijen apwa beoordeelde op 2018-10-27

Hugo Stokmans beoordeelde op 2018-10-25