Verwersstraat 27

Google Plus/Places - 8,0
KiyOh 69 7,7
Trustpilot 2 7,7

Erwin de Wit beoordeelde op 2019-01-30

Snel geleverd en juiste informatie

Esther Ross beoordeelde op 2019-01-18

Tyrone Tjung-Agnie beoordeelde op 2019-01-16

Jan De Smet beoordeelde op 2018-12-22

Vlot geleverd. Prima service

Febe Vanhauwaert beoordeelde op 2018-12-10

Jan Verhagen beoordeelde op 2018-12-06

Nino de Boer beoordeelde op 2018-11-26

Nico Henrard beoordeelde op 2018-11-09

Gewoon goed zoals een webwinkel behoort te zijn. Bestellen, betalen en het juiste produkt wordt op tijd geleverd.

snoeijen apwa beoordeelde op 2018-10-27

Lida Westdorp beoordeelde op 2018-09-29

Goed

Jem Van Dijke beoordeelde op 2018-09-23

Filip Clyncke beoordeelde op 2018-09-23

Snelle en correcte levering.

Ilona Aveskamp beoordeelde op 2018-09-17

Heb een bestelling geplaatst, na een week nog niet binnen! Na telefonisch contact te hebben gehad zou ik terug worden gebeld, ook dit is niet gebeurd, eind van de dag zelf weer gebeld! Pakketje was al bezorgd, hier niks ontvangen. Weer opnieuw heeft het bedrijf deze verzonden en na 1,5 dag toch wel bezorgd!

Maddy Dijkers beoordeelde op 2018-09-14

alles prima bedankt