Verwersstraat 27

John Drost beoordeelde op 2019-08-05

Andre Kruyt beoordeelde op 2019-07-18

Jacqueline Otten beoordeelde op 2019-07-04

Yvan Clément beoordeelde op 2019-06-29

Uitstekend, ook in België na twee dagen geleverd.

Martijn Stouten beoordeelde op 2019-06-27

P. Kleintjens beoordeelde op 2019-06-19

Het porselein was goed verpakt.

Tim Koers beoordeelde op 2019-06-17

Een online bestelling gedaan, hierbij stond dat het product voorradig was. Vandaar dat ik bij non food company had besteld. Uiteindelijk bleek dit niet zo te zijn en heb ik 1,5 week moeten wachten en tussendoor zelf nog een keer contact op moeten nemen waar de producten bleven.
Niet hele goeie service. paar keer gebeld en toen nam er niemand op.
Heel jammer.

Maartje van Heugten beoordeelde op 2019-04-06

frits van toor beoordeelde op 2019-03-25

Piet Weemaes beoordeelde op 2019-03-10

Jens Brauhardt beoordeelde op 2019-03-04

Da die Ware nicht oder noch nicht hier eingetroffen ist, versendet am 1.3.19 noch Tracking Daten übersendet wurden, kann ich nichts positives berichten.
14 Tage nach Bestellung ist außer dem Geldfluss nach den Niederlanden nichts passiert.

Henk Wolthuis beoordeelde op 2019-03-04

Goed en vlot geregeld.

SJEF van der VLIET beoordeelde op 2019-03-03

Erwin de Wit beoordeelde op 2019-01-30

Snel geleverd en juiste informatie

Esther Ross beoordeelde op 2019-01-18

Tyrone Tjung-Agnie beoordeelde op 2019-01-16