Noodgevallen.com

Noodgevallen.com

noodgevallen.com is uw webwinkel voor personenalarmering.
De SOS personenalarmering heeft GEEN duur abonnenment, is NIET verbonden aan een thuiscentrale, en WERKT altijd, zolang er dekking is van het GSM netwerk.
Naast deze voordelen heeft de SOS personenalarmering de mogelijkheid om een VAL te DETECTEREN zodat u ALTIJD ALARM kunt slaan ook al bent u er zelf niet tot in staat.

Wij van noodgevallen.com streven naar 100% klanttevredenheid. Wij zullen u dan ook bij staan tijdens de installatie en tijdens het gebruik van deze unieke SOS personenalarmering. Uw tevredenheid is onze winst!

U kunt ons bereiken via e-mail: klantenservice@noodgevallen.com

of bellen naar onze klantenservice op het nummer: 0636096664

De zekerheden van https://www.noodgevallen.com