Nordic Living

Nordic Living

Nordic Living is ontstaan vanuit een intense passie voor wonen!
In onze webshop vindt je een combinatie van pure, zuivere en veelal Scandinavische woonmerken. Merken die zich door zuiverheid, functionaliteit en eenvoud weten te onderscheiden.

Onze webwinkel is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk en biedt bovendien alle mogelijkheden om te vinden wat je zoekt. Leuke foto's van de producten in een totaal plaatje, duidelijke foto's van details en een duidelijke productomschrijving, moeten ervoor zorgen dat je altijd je weg vindt.

We stellen ons graag even aan je voor. Mascha is het gezicht achter Nordic Living. Nadat Mascha een aantal jaren geleden samen met haar echtgenoot Hugo startte met een eigen meubelcollectie PURE Wood Design werd het tijd voor een bijpassende lijn van heerlijke woonaccessoires. Het Scandinavisch wonen bleek perfect aan te sluiten op het warme en robuuste hout waar binnen PURE Wood Design mee wordt gewerkt. De woon webwinkel Nordic Living was een feit! Achter de schermen zorgen wij dat jij de fijne woonaccessoires op tijd ontvangt en staan we klaar voor al je vragen.

Wil je graag de producten uit de webwinkel eens in het echt bekijken, of ben je niet helemaal overtuigd van de kleur? Kom dan zeker eens langs in een van onze winkellocaties in Diest of Merelbeke.

Lidmaatschap per 02-03-2020 stopgezet