´s Gravenzandseweg 20 M
2291PE Wateringen
0612194162

9,9

J.C. beoordeelde op 2018-11-04

Een bijzonder prettige ontvangst en een goed advies.
De aangeschafte laptop was zeer gunstig geprijsd en toch voorzien van een garantie van 6 maanden.
Ik ben erg tevreden met mijn aankoop.
Zeker de moeite waard, ook met een kleine beurs, eens een bezoek te brengen aan "Not 2 Much"

Nico Tilgenkamp beoordeelde op 2018-11-03

Gekocht een uitstekend HP beeldscherm van 24 Inch dat eruit ziet als nieuw en ook zeer goed bevalt. Service ronduit uitstekend.
Verkoop vanuit een magazijn dat naast dit beeldscherm nog veel meer interessante aanbiedingen had staan. Voor mensen die een goede betrouwbare computer zoeken van professionele kwaliteit kan ik een bezoek aan Not2much zeker aanbevelen.

Cor beoordeelde op 2018-11-03

Deskundig en een prettig contact. Perfecte service! Graag tot de volgende keer.

R.M. Hoestlandt beoordeelde op 2018-11-03

Zeer tevreden en snel geleverd !

Patrick beoordeelde op 2018-10-26

Vandaag besteld, morgen in huis! Product werd erg netjes en schoon aangeleverd.

Iwan beoordeelde op 2018-09-12

Snelle levering. Levert wat op de site staat.

B v Buuren beoordeelde op 2018-09-03

Ben tevreden doet wat hij moet doen dus tot nog toe geen negatief gebeuren.

Eric beoordeelde op 2018-08-31

Vandaag een laptop gekocht hier. Erg kundige en klantvriendelijke mevrouw en een goede service tegen schappelijke prijzen.
Geen groot concern maar juist daarom goed contact onderling.

Ewout beoordeelde op 2018-07-31

Refurbished laptop in goede staat voor aantrekkelijke prijs.

Taco beoordeelde op 2018-06-10

Voor mijzelf, mijn kinderen en familieleden én zakelijke relaties haal ik al mijn hardware bij Not2Much. Zonder uitzondering goede service !

Bvk beoordeelde op 2018-03-04

Uitermate corrrect. Alles naar wens afgehandeld. Aanbevolen

Rakesh beoordeelde op 2018-02-28

Geweldige service en zijn op mijn verzoek ook speciaal naar me toe gereden, thanx en keep it up

camping de grutto beoordeelde op 2018-02-28

Prima. Pc voor. weinig geld. Goede service

Hans Man beoordeelde op 2018-02-28

Not2Much verkoopt goeie spullen voor een redelijke prijs. Dat doen veel bedrijven. Het onderscheid met de andere webshops: de menselijke kant. Als je een vraag stelt krijg je een persoonlijk antwoord. Ook als de vraag niet helemaal standaard is, denken ze goed met je mee. Hier staat de klant centraal!

Brouwer beoordeelde op 2018-02-28

Prima service. Ook na aankoop prima service. En belangrijkste: snelle reactie.

Robert beoordeelde op 2018-02-28

Snelle levering, alles naar tevredenheid. Aanrader!!!!

Mick beoordeelde op 2018-02-28

Prima en snelle afhandeling, erg tevreden!

Laurens beoordeelde op 2018-02-28

Snelle levering en snel reactie op vragen. Spullen zagen er goed uit en werkt prima.

Gerard beoordeelde op 2018-02-28

Alles werkt nog goed

Boterman beoordeelde op 2018-02-28

Snelle reactie met afhandeling en na een dag in huis.
Perfect