´s Gravenzandseweg 20 M
2291PE Wateringen
0612194162

9,9

Iwan beoordeelde op 2018-09-12

Snelle levering. Levert wat op de site staat.

B v Buuren beoordeelde op 2018-09-03

Ben tevreden doet wat hij moet doen dus tot nog toe geen negatief gebeuren.

Eric beoordeelde op 2018-08-31

Vandaag een laptop gekocht hier. Erg kundige en klantvriendelijke mevrouw en een goede service tegen schappelijke prijzen.
Geen groot concern maar juist daarom goed contact onderling.

Ewout beoordeelde op 2018-07-31

Refurbished laptop in goede staat voor aantrekkelijke prijs.

Taco beoordeelde op 2018-06-10

Voor mijzelf, mijn kinderen en familieleden én zakelijke relaties haal ik al mijn hardware bij Not2Much. Zonder uitzondering goede service !

Bvk beoordeelde op 2018-03-04

Uitermate corrrect. Alles naar wens afgehandeld. Aanbevolen

Rakesh beoordeelde op 2018-02-28

Geweldige service en zijn op mijn verzoek ook speciaal naar me toe gereden, thanx en keep it up

camping de grutto beoordeelde op 2018-02-28

Prima. Pc voor. weinig geld. Goede service

Hans Man beoordeelde op 2018-02-28

Not2Much verkoopt goeie spullen voor een redelijke prijs. Dat doen veel bedrijven. Het onderscheid met de andere webshops: de menselijke kant. Als je een vraag stelt krijg je een persoonlijk antwoord. Ook als de vraag niet helemaal standaard is, denken ze goed met je mee. Hier staat de klant centraal!

Brouwer beoordeelde op 2018-02-28

Prima service. Ook na aankoop prima service. En belangrijkste: snelle reactie.

Robert beoordeelde op 2018-02-28

Snelle levering, alles naar tevredenheid. Aanrader!!!!

Mick beoordeelde op 2018-02-28

Prima en snelle afhandeling, erg tevreden!

Laurens beoordeelde op 2018-02-28

Snelle levering en snel reactie op vragen. Spullen zagen er goed uit en werkt prima.

Gerard beoordeelde op 2018-02-28

Alles werkt nog goed

Boterman beoordeelde op 2018-02-28

Snelle reactie met afhandeling en na een dag in huis.
Perfect

Luuk Bonges beoordeelde op 2018-02-28

Heel prettig bedrijf om zaken mee te doen. Hoog kennisniveau en super service !

Gerard beoordeelde op 2018-02-28

Snelle en prima service, aanrader!!

Peter beoordeelde op 2018-02-28

Not2much, but as many as you like!

Jeroen beoordeelde op 2018-02-28

Ik had snel een core i5 desktop nodig. Voor een prima prijs een quad core HP gevonden bij not2much. Flexibel in de mogelijkheid buiten kantoortijden op te komen halen. De SSD van de oude computer overgezet, windows 10 gedownload, kunnen activeren met de Windows 7 OEM sticker. Verloopstekker van DVI naar DisplayPort aangesloten. Desktop draait als een zonnetje. Prima oplossing. Monique is vriendelijk en denkt ook met je mee. Ik raad not2much aan.

Raymond Spoor beoordeelde op 2018-02-28

Top computertje gekocht voor een zacht prijsje.
Zeer vriendelijke service, duidelijke communicatie.
Wanneer ik weer wat nodig heb, zal ik Not 2 Much zeker even meenemen bij het zoeken.