Stationsstraat 26

Snelle levering helemaal top

HITPersonalTraining beoordeelde op 2019-07-05

Snelle levering en goede kwaliteit! Erg Fijn

Anita Habets beoordeelde op 2019-02-12

Prima afgeleverd. zaterdag bestedl donderdag in huis. Prima

Gerard Nielsen beoordeelde op 2019-02-01

Het matras is keurig afgeleverd, maar wij wisten niet wanneer het bezorgd zou worden. Het zou prettig zijn op de hoogte gehouden te worden van de levering.

Reactie van Novion:
Beste Gerard,
Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn het met u eens dat het prettig is om een track & trace code te ontvangen van uw levering. Via ons klantsysteem hebben wij een track&trace code toegevoegd en verstuurd. Het kan echter zijn dat de mail hierover in uw ongewenste mail terecht is gekomen of dat het niet aangekomen is. Dat is vervelend. Wij gaan dit controleren. Dank voor uw feedback!
M.v.g.
Joost - Novion.nl

Adam Bobel beoordeelde op 2018-12-30

Ik ben zeer tevrden

Zahra beoordeelde op 2018-09-03

Snelle levering, vriendelijke bezorgers, uitstekend!

Marcel van Doorn beoordeelde op 2018-03-11

Het beddengoed dat ik bij Qouse besteld heb, werd zeer snel geleverd en heeft een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Hier kom ik zeker terug!

Robert beoordeelde op 2017-12-18

Zeer tevreden met de kwaliteit van de matrassen en bedden. Vooral voor deze lage prijzen!

Roos beoordeelde op 2017-09-29

Heel tevreden, fijne snelle service en goede producten.
Aanrader!

Kees beoordeelde op 2017-09-29

Ik ben heel tevreden met de goede spullen en de service van qouse

Piet beoordeelde op 2017-05-04

Zeer tevreden met geleverde stapelbedden en lockerkasten! P.s. transport flexibel en snel geregeld!

Jan beoordeelde op 2017-04-20

Opvallend scherpe prijzen, goede levering!

Manfred beoordeelde op 2017-04-14

Zeer tevreden. Het bestellen van de artikelen was zeer eenvoudig en de producten werden op tijd geleverd.