Marinus Spronklaan 49 A
4205CG Gorinchem

8,5

Guest beoordeelde op 2019-07-02

Ze doen wat ze beloven plus snelle levering. Het product werk zoals het hoort

Jordi Amor beoordeelde op 2019-06-29

Snel, goed, correct.

jeroen springelkamp beoordeelde op 2019-06-25

Hoi

Joël Bogaert beoordeelde op 2019-06-25

Niet zo tevreden. Zaterdag besteld, donderdag geleverd.

Reactie van OBD24U:
Beste, uw product was niet op voorraad op moment van bestelling, dit kon u weten, wordt per product aangegeven en ook bij het maken van de order krijgt u hier nog een melding van. Daarnaast doet een zending van Nederland naar Belgiƫ er altijd langer over, dinsdag verzonden / donderdag geleverd is nog best snel.

jeroen molthoff beoordeelde op 2019-06-24

Snel geleverd

niels beoordeelde op 2019-06-20

Top

Peter beoordeelde op 2019-06-16

Bestelde artikel functioneerde niet met de geleverde CD
Mail contact gehad nieuwe download deze funtioneerde niet en starte niet eens op

Reactie van OBD24U:
De kabel en software die u besteld heeft werkt prima, deze wordt al meer dan 10 jaar verkocht! Met de juiste ervaring zou installatie geen probleem moeten zijn. Daarnaast leveren wij ook support waar u geen gebruik van gemaakt heeft, support is eenvoudig aan te vragen via de website / mail.

Leslie Riske beoordeelde op 2019-06-16

Snelle levering heel blij mee!

Nadya beoordeelde op 2019-06-16

Snelle levering, goed geholpen bij vragen. Erg tevreden

Gast beoordeelde op 2019-06-16

Prima order en bezorging afhandeling, uitermate tevreden

Terry Bult beoordeelde op 2019-06-12

Kabel werkt niet goed. 2x een retourneer formulier ingevuld maar geen reactie binnen 1 week.

Reactie van OBD24U:
Beste, er staat duidelijk op de website dat u na het invullen van een retourformulier het product kunt retourneren. Ook staat erbij dat u geen reactie verder van ons krijgt, u krijgt dus inderdaad geen reactie van ons. dit is de normale procedure.

Harry van Zwieten beoordeelde op 2019-06-09

Prima geregeld en snel in huis.
Ik vind alleen één dingetje iets minder en dat is de bereikbaarheid, vooral telefonisch.
En als je een vraag hebt zou dat wel lekker zijn als daar op gereageerd wordt.

a.g. de haan beoordeelde op 2019-06-03

Zeer ontevreden ik heb nog steeds niks ontvangen.

Reactie van OBD24U:
Uw zending is op 4 juni geleverd. Helaas doet PostNL en DHL er soms langer over dan dat zij aangeven. Wij als webshop zijn geen vervoersbedrijf en hebben daar zoals u zult begrijpen geen invloed op.

J Bunk beoordeelde op 2019-06-01

Op tijd geleverd, goede, correcte telefonische afhandeling op vragen.

Gast beoordeelde op 2019-05-29

Ik heb het product goed ontvangen en ik miste alleen nederland als taal ze hebben het netjes geregeld top

Tom Verbeken beoordeelde op 2019-05-27

Goede en eerlijke service

LOUIS ANDRIES beoordeelde op 2019-05-26

Wordt niet bijgezegd dat het China-clone is maar werkt wel. Geen enkele indtallatiehandleiding erbij.

Reactie van OBD24U:
De installatie handleiding staat op de cd als een txt bestand. Mochten er problemen zijn dan kunt u altijd contact opnemen met ons.

Bas Van veen beoordeelde op 2019-05-18

Jurgen. Oris beoordeelde op 2019-05-15

Snelle levering en goed ingepakt, Perfect dus !!!

Jan Vriend beoordeelde op 2019-05-14

Snelle levering en artikel komt overeen met afbeelding en omschrijving op website.