Denestraat 5
5541 RL Reusel

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Astrid P. beoordeelde op 2017-08-18

Heel tevreden, snelle levering en leuke (gratis) cadeau verpakking!

Gast beoordeelde op 2017-08-08

Uitstekende service ; één artikel was niet meer verkrijgbaar, er is navraag gedaan bij de leverancier en ik kreeg ook nog eens 10 procent korting op het andere artikel ! Keurig!

Lotte Slangen beoordeelde op 2017-07-02

Heel tevreden. Een mooi extra bandje erbij gekregen dus hartstikke leuk

Vivian Timmers beoordeelde op 2017-07-01

Leuk dat er nog een verrassing bij zat!

Erwin van der Waart beoordeelde op 2017-06-03

Snel en correct!

Jannie beoordeelde op 2017-05-28

Zeer netjes verpakt met een aardigheidje er bij!
Kortom, zeer tevreden en snelle levering.

Lieke Van Helvoirt beoordeelde op 2017-05-28

Yvette van der Weide beoordeelde op 2017-05-26

Er zat een plekje op wat ik niet mooi vond. En mocht hem zonder problemen terug sturen. Ook zat er een super leuk armbandje bij als cadeautje. Dat vond ik natuurlijk wel heel jammer want die heb ik ook mee terug gestuurd.

Tevreden klant beoordeelde op 2017-05-19

Tevreden klant, vrijdag besteld dinsdag de producten in huis. Goed verpakt waardoor beschadiging zo goed als onmogelijk is. Bedankt voor de service, ik ga genieten van de tas!

Sabine Van der Elst beoordeelde op 2017-05-15

Mooie handtas maar verkeerde kleur geleverd

APM Maathuis beoordeelde op 2017-04-25

Prima levering, mooi op tijd..

Carlo van Diesen beoordeelde op 2017-04-15

Tevreden, snelle levering

p fvd beoordeelde op 2017-04-11

zeer goed geholpen door personeel

A.T. Polderman beoordeelde op 2017-04-02

Na het prettige telefoongesprek de bestelling gedaan. Alleen wat jammer dat de Post NL niet goed meewerkte.
Maar voor Ocho8 niets dan lof. Een keurig pakje met daarin de bestelde dingen en met toevoeging van een pen en leuke leren 8tjes.

Marianne Van Dijk beoordeelde op 2017-03-27

Tweede keer dat ik mijzelf op een horloge trakteer via Ocho8. Had zelf per abuis een verkeerd mailadres opgegeven, maar ben snel en klantvriendelijk geholpen om dit recht te zetten. Verder gewoon goede levering.

Ella Jansen beoordeelde op 2017-03-27

Vlotte levering, geen verzendkosten. Alle producten zijn goed te beoordelen of de website.

Rachel van Schijndel beoordeelde op 2017-03-27

Heel tevreden, super service en de levering was prima op tijd!

Aad Bouwman beoordeelde op 2017-03-21

Goed beoordeeld omdat de levering van het bestelde op redelijke korte termijn werd uitgevoerd.
Alleen de bestelling / betaling via Beltstyle en Mollie ging niet helemaal goed. Maar na een e-mail in die richting kwam het goed.

monique dummer beoordeelde op 2017-03-21

Veel keuze en de volgende dag al in huis en gratis verzendkosten

J Weijts beoordeelde op 2017-03-20

Snel in huis, netjes geregeld.