Denestraat 5
5541 RL Reusel

Mieke Brouwer beoordeelde op 2017-12-10

Bestelling werd een paar dagen later geleverd met garantiebewijs. Heel persoonlijk met nog een handgeschreven kaartje van Paul. Horloge zat mooi verpakt in kartonnen koker met als extra een leren armbandje.

Will Cramer beoordeelde op 2017-12-03

Snelle service. En mooi verpakt.

Angela Geerts beoordeelde op 2017-12-02

Heel tevreden. Telefonisch ook goed geholpen n.a.v. een door mezelf verkeerd besteld artikel.

Linda beoordeelde op 2017-12-02

Snel thuis, mooi ingepakt en zelfs een handgeschreven berichtje erbij! Super leuk!

Sander Ariens beoordeelde op 2017-12-01

Niks op aan te merken!

Curls beoordeelde op 2017-11-13

Het contact via internet verloopt heel prettig. Reageren snel. Daarnaast vond ik het heel leuk hoe het was verpakt met inclusief een persoonlijk geschreven kaartje oftewel er is aandacht aan besteed.

Charlotte van Mierlo beoordeelde op 2017-11-07

super leuk om op deze manier is binnen te krijgen met een handgeschreven kaartje/

Marleen Van den wijngaert beoordeelde op 2017-10-29

Gewoon zoals het hoort !

Henk Koen beoordeelde op 2017-10-28

Ik ben zeer verrast, heel positief verrast door Ocho8. Ik kocht een horloge uit de oozoo Junior collectie. Dat het horloge van 29.95 euro gratis bezorgd werd vond ik al bijzonder. Maar bij ontvangst werd ik nog meer verrast. Er zat als verrassing nog iets meer in het doosje dan ik besteld had. Het horloge was gratis in cadeaupapier verpakt met een strik er op. Vervolgens nog in een zwart doosje met een mooie vorm. Een luxe ogend plastic kaartje als garantiebewijs erbij. Een prachtige luxe ogend horloge dat al voorzien was van de batterij en keurig op tijd was gezet. Alles bij elkaar leek het wel of ik een heel kostbaar horloge had gekocht. Een werkelijk schitterend cadeau. Bedankt Ocho8!

Ronald Van Rompaey beoordeelde op 2017-10-22

Snelle levering goed verpakt

Michelle Renet beoordeelde op 2017-10-21

Goede snelle service! Mooie producten :)

Theo Voeten beoordeelde op 2017-10-13

Goede kwaliteit en snelle levering.

Mira van Leur beoordeelde op 2017-10-10

Mooi product en zeer goede, snelle en klantvriendelijke service!

WSC beoordeelde op 2017-10-10

Eenvoudig bestel- en betaalproces
Gratis leren armbandje in pakketje bijgeleverd
Snelle reactie klantenservice per e-mail

Duurt enkele dagen tot de bestelling thuis is ontvangen (gedurende het proces is de verzend- en verwerkingstijd ook niet duidelijk).

martijn jansen beoordeelde op 2017-10-09

Goed

Peter beoordeelde op 2017-10-09

Snelle levering, goed verpakt. Horloge was helaas te groot. In de winkel vriendelijk geholpen en ander horloge gekozen

Monica van Baarle beoordeelde op 2017-10-02

keuig op tijd en netjes afgeleverd

Nelly Theunissen-de Vries beoordeelde op 2017-09-16

Snelle levering , netjes en veilig verpakt . ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿผ

Maxim Wermuth beoordeelde op 2017-09-08

Horloge was netjes opgestuurd in een stevige verpakking. Betaalde factuur zat er keurig bij. Communicatie via e-mail, ik had een vraag gesteld, is ook keurig beantwoord. Zeer tevreden oer alles,

lea van van kroonenburg beoordeelde op 2017-09-08

hele goede stevige tas, en een hele mooie kleur, ook een mooi formaat voor kinderen op het voortgezet onderwijs.