Fedinand Bolstraat 111
+31639198989

8,5

van der Sanden beoordeelde op 2019-07-18

Atalay beoordeelde op 2019-07-07

Alles in orde goede kwaliteit

Jans beoordeelde op 2019-06-28

A2I beoordeelde op 2019-06-27

Snel bestelproces snel in huis. Lage prijs goede verhouding.

Ilman beoordeelde op 2019-06-26

van der meide beoordeelde op 2019-06-26

ik had zaterdag een apple opladerkabel besteld het zou maandag komen maar door de hittegolf en de grote drukte werd het dinsdag bezorgd ik wilde weten hoe laat het ongeveer word bezorgd dus ik belde oem producten in amsterdam op en kreeg iemand die alleen engels sprak en moest maar een mail sturen en via dat konden ze het uitleggen ik vind dat er ook iemand moet zijn die ook nederlands praat als je oemproducten via de telefoon een vraag wil stellen maar dezelfde middag werd alsnog de kabel in een bubbeltjes envelop bezorgt dus als we weer iets willen bestellen doen we dat voortaan doordeweeks

Fortuin beoordeelde op 2019-06-26

Van den Bosch beoordeelde op 2019-06-25

Bij ontvangst bleek het product defect. Na doorgegeven snel reactie gehad dat er een vervangend product opgestuurd werd. Vervangend product met reguliere bezorgtijd van post NL ontvangen en werkt naar behoren.

Wal beoordeelde op 2019-06-24

Prima

van der Bij beoordeelde op 2019-06-23

Victor beoordeelde op 2019-06-22

CS beoordeelde op 2019-06-21

Prima produkt en levering, maar niet de volgende dag als beloofd, maar dag later. Geen probleem, maar daarom goed!

de Witte beoordeelde op 2019-06-19

van Emmen beoordeelde op 2019-06-19

Simpel en snel, geen gedoe

Biesen beoordeelde op 2019-06-17

Ik wacht op een opnieuw verstuurd product
Deze vandaag ontvangen gelukkig.

Zijlstra beoordeelde op 2019-06-14

Snelle afwikkeling van de bestelling. Het product was hier duidelijk goedkoper dan bij andere shops, een fijn voordeel.

Moreaux beoordeelde op 2019-06-13

Super snelle afhandeling en levering van het door mij bestelde!!!

Stubbe beoordeelde op 2019-06-13

Heel tevreden! Ze houden je keurig op de hoogte van de status van je bestellingen ze zijn heel snel

Miedema beoordeelde op 2019-06-12

Levering en bestelde produkten prima.

Ten Hoopen beoordeelde op 2019-06-12