Groothandelsweg 29
2645EH Delfgauw

Leon Paul Bulthuis beoordeelde op 2019-02-17

Matige kwaliteit met matige afwerking.

ismail citil beoordeelde op 2019-02-11

goede kwaliteit en netjes

h courtz beoordeelde op 2019-02-04

snelle service

Arnoud Timmermans beoordeelde op 2019-02-03

Snel geleverd

Niels Knol beoordeelde op 2019-01-20

Super, Netjes en goed ingepakt. Binnen 2 dagen op de mat!

Jos Coenmans beoordeelde op 2019-01-18

Goed

Hesing Kuo beoordeelde op 2019-01-16

Ik heb de CLA diffuser besteld via de telefoon en bij de garage laten inbouwen. Dat is me goed bevallen. Sam is vakkundig en doet nauwkeurig zijn werk.

JOUKE DE BORGER beoordeelde op 2019-01-14

snel geleverd , tracking

A Zeynal beoordeelde op 2018-12-26

Tevreden!!

Bram beoordeelde op 2018-12-18

De kwaliteit van het product valt tegen. De zwarte lak op de VW logo’s dekte niet overal even goed. Op sommige plekken schijnt het grijze plastic nog door.
Ik ben wel tevreden over de snelheid van de levering!

Prins beoordeelde op 2018-12-18

vlotte service

Ad Kamman beoordeelde op 2018-12-15

Wederom met ten volle tevredenheid een zending van OEM tuning mogen ontvangen, dit maal een door mij bestelde achterbumper voor mijn Mercedes. Wederom zeer blij met dit artikel. Past perfect en wordt met alle nodige onderdelen geleverd. Gezien de grote van de pakketten ben ik ook zeer blij met de gratis verzending.

Raymond Wildschut beoordeelde op 2018-12-08

Keurig verpakt en een snelle levertijd! Helemaal tevreden!

Marlon beoordeelde op 2018-12-04

Zeer goede service. Helaas geen beschrijving erbij voor het monteren maar eigenlijk wijst het voor zich. Erg tevreden over de communicatie en probleem oplossing!

Raymond Crijns beoordeelde op 2018-12-02

Snel geleverd, netjes verpakt, correct afgehandeld ! Alleen....de omschrijving van het bestelde onderdeel was op de website iets te compact waardoor het pakket uiteindelijk niet helemaal voldeed aan mijn verwachtingen. Ik bestelde een "Mercedes look diffuser C63 AMG" . Op de website stond deze afgebeeld met verchroomde uitlaatstukken. Bij ontvangst bleken deze uitlaatstukken in "zwarte" inox te zijn, hetgeen ik wel jammer vond.

Reactie van OEMTUNING:
Beste Raymond, ik jouw bestelling nagekeken en normaliter wordt deze idd met chrome siertukken aangeleverd, echter staat een optie voor zwarte sierstukken en jij hebt gekozen voor de zwarte sierstukken, welk wij ook geleverd hebt.

Indien je chrome sierstukken had gewenst was het goed geweest om ons te contacten, direct na ontvangst.

mvg Oem tuning

Ronald Molendijk beoordeelde op 2018-11-24

Pasvorm van het product kan niet slechter zijn.

Rick van Lieshout beoordeelde op 2018-11-12

Goede kwaliteit en service!

Ad Kamman beoordeelde op 2018-11-07

Snelle levering, goede producten en uitstekende klantenservice.

Rick de Bruin beoordeelde op 2018-11-05

Reeds achterlichten voor een Golf 7 besteld .
Uitstekende service !!
Snelle reactie via mail contact .
Zeker een aanrader !

D Van Leeuwen beoordeelde op 2018-10-30