Groothandelsweg 29
2645EH Delfgauw

9,1

Gullentops Tony beoordeelde op 2019-06-12

Stuukken snel geleverd en goede service.

kevin dekeyser beoordeelde op 2019-06-05

De communicatie en levering was top enkel jmmr van mn grills die niet goed gespoten waren en een stuk af was. Maar na dit voor te leggen werd direct aangeboden om die in te ruilen voor nieuwe. Verder was alles dik inorde wel! Zeer tevreden

Brian beoordeelde op 2019-06-05

Bij OEM-Tuning een AMG diffuser laten plaatsen onder mijn 2018 c coupe. Sam is een op en top vakman. Neemt zijn tijd om vakwerkwerk af te leveren. Pietje Precies. 100% tevreden

Akaash Ramasray beoordeelde op 2019-06-03

Heel tevreden snel bezorgd!

MJ De Koning beoordeelde op 2019-06-03

goede voorlichting over het product en goede service

B Bakker beoordeelde op 2019-05-27

M Van Baggum beoordeelde op 2019-05-21

Prima service!

Jorie Haagsman beoordeelde op 2019-05-20

Ontzettend tevreden, levering was keurig optijd binnen, goed en netjes verpakt. Zeker niet de laatste bestelling.

Desly Geuns beoordeelde op 2019-04-29

Product past niet, schilt 1cm van de bevestigings punten langs 1 kant

Randy Koslowski beoordeelde op 2019-04-28

-Niet reageren op mail
- een week moeten wachten op ontvangen van pakket

Reactie van OEMTUNING:
Beste Randy,

op 18 apr. 2019 20:36:46 heb je order bij ons geplaatst, echter 19/4 op goede vrijdag heeft gls geen pakketten opgehaald bij ons. wij hebben teslefonisch contact hierover gehad, waarbij je aangaf geen enkel mail te hebben ontvangen, echter zelfde email hebben wij de track and trace verstuurd

echter maandag 22/4 2e paasdag is , is op 23/4 jouw pakket verstuurd naar gls en deze hebben pas 25/4 afgeleverd.

Kortom wij hebben telefonisch contact met je gehad mbt pakket en goede vrijdag en pasen waardoor vertraging zal kunnen ontstaan, dus uw reactie is zwaar overtrokken helaas.

Andre Mugie beoordeelde op 2019-04-20

alles vlot verlopen.

Ronald H beoordeelde op 2019-04-09

Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Snelle service

A Van Pelt beoordeelde op 2019-03-21

Snelle en correcte levering.

jim van der meulen beoordeelde op 2019-03-19

perfecte service. ik had het onderdeel snel nodig waarop meneer uit zichzelf zei, ik breng hem voor 6 uur nog snel even naar de post.

Marco Nikkels beoordeelde op 2019-03-19

Ik was vergeten het huisnummer in te vullen en ze belden me op om die te vragen. En pakketje was een dag eerder dan verwacht bezorgd

Brian De ruiter beoordeelde op 2019-03-16

Snelle levering en klantvriendelijk, helpen ze je goed met evt. Vragen. Mijn ervaring.

martijn brink beoordeelde op 2019-03-13

Zeer snelle levering en zeer goede pasvorm.

Ronnie Vuurens beoordeelde op 2019-03-04

een artikel wat niet los te leveren was
toch een los artikel van gemaakt
super blij mee bedankt