Groothandelsweg 29
2645EH Delfgauw

Raymond Wildschut beoordeelde op 2018-12-08

Keurig verpakt en een snelle levertijd! Helemaal tevreden!

Marlon beoordeelde op 2018-12-04

Zeer goede service. Helaas geen beschrijving erbij voor het monteren maar eigenlijk wijst het voor zich. Erg tevreden over de communicatie en probleem oplossing!

Raymond Crijns beoordeelde op 2018-12-02

Snel geleverd, netjes verpakt, correct afgehandeld ! Alleen....de omschrijving van het bestelde onderdeel was op de website iets te compact waardoor het pakket uiteindelijk niet helemaal voldeed aan mijn verwachtingen. Ik bestelde een "Mercedes look diffuser C63 AMG" . Op de website stond deze afgebeeld met verchroomde uitlaatstukken. Bij ontvangst bleken deze uitlaatstukken in "zwarte" inox te zijn, hetgeen ik wel jammer vond.

Reactie van OEMTUNING:
Beste Raymond, ik jouw bestelling nagekeken en normaliter wordt deze idd met chrome siertukken aangeleverd, echter staat een optie voor zwarte sierstukken en jij hebt gekozen voor de zwarte sierstukken, welk wij ook geleverd hebt.

Indien je chrome sierstukken had gewenst was het goed geweest om ons te contacten, direct na ontvangst.

mvg Oem tuning

Ronald Molendijk beoordeelde op 2018-11-24

Pasvorm van het product kan niet slechter zijn.

Rick van Lieshout beoordeelde op 2018-11-12

Goede kwaliteit en service!

Ad Kamman beoordeelde op 2018-11-07

Snelle levering, goede producten en uitstekende klantenservice.

Rick de Bruin beoordeelde op 2018-11-05

Reeds achterlichten voor een Golf 7 besteld .
Uitstekende service !!
Snelle reactie via mail contact .
Zeker een aanrader !

D Van Leeuwen beoordeelde op 2018-10-30

Gewoon goed, bestelling binnen 1 dag geleverd

Matteo Traina beoordeelde op 2018-10-29

Bonjour à tous,

Je suis très satisfait du produit ( Diffuseur plus embout d'échappement Mercedes CLA 2017 )
Je le recommande vivement.

Matteo de liège Belgique.

Benny Crick beoordeelde op 2018-10-20

Heel vlugen levering . En mooi materiaal

Kurt Van de Velde beoordeelde op 2018-10-07

Stukken zijn zeker niet passend , na heel veel zwoegen kan plaatsen.... en zelfs door n proffesionele carrossier

Reactie van OEMTUNING:
Beste Kurt, waarom heb je niet eerder contact met ons opgenomen, wij hebben deze zo vaak geplaatst, het is iets meer werk omdat achterbumper af moet maar alles is passend, zie onze laatste witte cla.

Neem ff contact met ons op.

Shelly Luttikhuis beoordeelde op 2018-10-06

Heel tevreden! Snelle service.

Mohammed said Maftouhi beoordeelde op 2018-09-28

De afwerking van het onderdeel was niet Goed maar de service was wel goed

mehmet ali Yildirim T5 beoordeelde op 2018-09-22

aanrader

Lammert Boer beoordeelde op 2018-09-04

Uitstelemde service en snel. Kwaliteit van het product is ook uitstekend Aanrader.

Bredh Mokono beoordeelde op 2018-09-04

Goeie site, snelle reactie en aardige mensen die klanten goed helpen

Remco Stremmelaar beoordeelde op 2018-09-04

Producten zijn goed alleen de beloftes zijn niet nagekomen.

Reactie van OEMTUNING:
Beste Remco, voor een heel pakket met koplampen is een afspraak gemaakt en een mooi prijsje afgesproken, echter neem je 1 artikel uit het pakket en koplamp, terwijl wij deze pakket niet los verkopen, toch help ik je ermee, echter zijn dan de prijzen anders, heb ik je uitgelegd, maar je gaat nu vanuit voor de mooie prijs terwijl je maar 1 a 2 artikel neemt.

Dennis Polmans beoordeelde op 2018-08-26

Top snelle levering pas vorm van diffuser perfect

Chris Garrido beoordeelde op 2018-08-16

Super goed de man daar help jou goed en geeft jou duidelijk uitleg, heb geeb klacht derover.

T Keller beoordeelde op 2018-08-12

Het product was makkelijk te monteren . Wel achteraf rekening houden dat de uitlaat eindstuk moet aanpassen