Steenstraat 112

kom terug

Onbekend beoordeelde op 2019-01-31

Top!

Sebastiaan Kolijn beoordeelde op 2019-01-16

Heel tevreden. Snel in huis en goede kwaliteit!

jeam Joosten beoordeelde op 2018-12-29

Hoge verzendkosten en als je alles doorlopen hebt komt de BTW er nog bovenop. Dat wordt nergens, of iig zeer slecht zichtbaar, vermeld.

Reactie van OLB Sports:
Goedendag Jeam,

Onze verzendkosten zijn €6.95 vanaf €75,- zijn de verzendkosten gratis.
Alle prijzen zijn netjes aangegeven in de btw.
Bij het afrekenen word de btw apart getoond, Zodat u weet wat u aan btw betaald heeft.
De btw komt er dan niet nog een keer bovenop, maar deze zat al bij de verkoop prijs in.

Paul Van Rompaey beoordeelde op 2018-12-07

Snelle levering. Top! Tot de volgende keer!

Kay Mennings beoordeelde op 2018-12-04

Overzichtelijke website en een correcte levering.

Jeffrey Theunissen beoordeelde op 2018-11-19

Ik bestel een artikel wat bij jullie op de site gewoon te bestellen was, ik kreeg heel snel bericht dat het niet leverbaar was en in bestelling werd gezet en dat ik ongeveer 1,5 zou moeten wachten. Natuurlijk wel erg jammer dat ik het gewoon heb kunnen bestellen terwijl er geen voorraad beschikbaar was!

Cynthia Zeegers beoordeelde op 2018-11-17

Netjes, correct en snel

Huize Kuijpers beoordeelde op 2018-11-17

Nu al voor 2 kinderen basketbalschoenen besteld. Voldoende keus, uitstekende prijs, rappe levering ;-)

Jorge Van Pelt beoordeelde op 2018-10-27

Gewoon goed

Barry Duijndam beoordeelde op 2018-09-27

Prima, duidelijk omschreven, snel geleverd

Helga van Dijck beoordeelde op 2018-09-24

Duidelijke site. Goedkoop en snel in huis!

AJA Sannes beoordeelde op 2018-09-09

Het product werd snel geleverd. Voldoet aan de verwachtingen en is een goed product

Frank Stam beoordeelde op 2018-09-01

Netjes en snel afgehandeld

Malu Knippenberg beoordeelde op 2018-07-19

Snel en netjes verpakt geleverd.

Julia Janssen beoordeelde op 2018-07-16

M.S. Dost beoordeelde op 2018-07-10

Zeer snelle levering

Yvette de Groot beoordeelde op 2018-06-01

Schoenen besteld, teleurstelling dat alles rond leek, maar ze toch niet meer op voorraad waren. Uiteindelijk heel goed opgelist door zelfde (duurdere) schoen in andere kleur aan te bieden voor zelfde prijs als degene die besteld was.

Dirk De Jong beoordeelde op 2018-04-13

Mark Bereklauw beoordeelde op 2018-03-06

Snelle levering én reactie op vragen.