Graaf Florisstraat 93c

Bol.com 6 8,7
Bol.com 1 9,0
Bol.com 1 9,0

Anja Rietveld beoordeelde op 2019-04-15

Snelle levering van prima olie!

Mariska Schoonhoven beoordeelde op 2018-12-28

Lekkere olijven-oliën en heel goede klantbehandeling. Perfect geregeld!

Geert van Mierlo beoordeelde op 2018-11-13

Helemaal goed. Gemakkelijk om op deze website te bestellen en er werd snel geleverd. En de olijfolie is fantastisch !!

Daniel Le comte beoordeelde op 2018-10-23

Super snelle bezorging top

Reactie van OLIVA OIL BIJ BIOLOGISCH PAKHUIS:
Blij om te horen dat het goed is gegaan.
mvg,

El mourabit beoordeelde op 2018-10-20

Zeer snel aangekomen en netjes verpakt. Ik wou dat deze delicatessen goedkoper waren .. ze zijn te mooi om zoveel te kosten!
de olijfolie van een hoge kwaliteit.