Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

OSW

Nijemonde 4
3434 AZ Nieuwegein
030 - 760 10 16
KvK 52924742

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
OSW

Gemiddelde beoordeling

8,4

15 beoordelingen

Beoordeling van klanten

75%

6%

19%

2017
OSW

Yvan beoordeelde op 2017-10-06

OSW reageert niet op vragen via de email, ze beloven zaken in gang te zetten en terug te bellen maar bellen nooit terug ( drie keer gebeurd nu), ons voertuig bleek op een gegeven moment niet meer op actief te staan en wij dachten dat ze nog aan de slag waren. Heel onduidelijke werkwijze en slechte communicatie. Jammer.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
OSW

Roland beoordeelde op 2016-08-15

Het begint een beetje vreemd, op de site staat "Direct een bod? Bel 030 - 760 10 16" maar als je belt wordt je terugverwezen naar de site. Ik ga nu maar eerst de AV lezen voordat ik me aanmeld.


Reactie van OSW:
Beste Roland,

Telefonisch aanmelden is zeer zeker wel een mogelijkheid bij ons. Echter, de verkoop wordt bevorderd door foto's, welke u zelf dient toe te voegen aan uw aanmelding. U kunt de foto's ook naar ons mailen of via Whatsapp versturen, dan maken wij uw aanmelding compleet voor u.

Hulp nodig bij het aanmelden? Bel met 030 - 76 010 16. Onze medewerkers staan voor u klaar!
OSW

rse beoordeelde op 2016-07-18

deze organisatie belooft 'zorgeloos en snel uw motorvoertuig verkopen'

deze organisatie belooft 'binnen 24 uur een bieding'
---

ik heb twee hele verschillende (motor)voertuigen aangemeld en heb na een dag alleen de mededeling ontvangen dat 'we geen passend bod hebben kunnen vinden' en of ik zelf contact met ze kon opnemen gevolgd door:

"Ook als u uw motor uit ons systeem wilt halen, dan vernemen wij dat graag van u. Houdt er wel rekening mee dat de inruilwaarde vaak lager uitvalt dan verkopen via OSW. Onze dienst is geheel gratis en een stuk zorgelozer dan wanneer u de verkoop in eigen handen neemt"

kortom een organisatie die haar kernbelofte in de praktijk niet na blijkt te komen en dus onjuiste verwachtingen wekt richting consumenten. naast deze stichting webwinkelkeur zijn de reclamecodecommissie en thuiswinkel.org inmiddels op de hoogte gebracht.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van OSW:
Beste RSE,

Middels andere kanalen hebben wij reeds contact met u gehad.

Ons bod is vaak gerelateerd aan de handels marktwaarde. Als uw vraagprijs zodanig hoog ligt, kopen onze inkopers natuurlijk liever diezelfde voertuigen in ons systeem, met een lagere, meer relevante vraagprijs.

Ik kan u garanderen dat wij in die 24 uur ons uiterste best doen om dat hoogste bod boven tafel te krijgen voor u.
OSW

Alders beoordeelde op 2016-03-14

Waardeloos.....reageert niet op mail.
Telefonisch niet te bereiken.
Kan niet inloggen na een plaatsing.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van OSW:
Onze klantenservice wordt door onze klanten als zeer goed beoordeeld met een 8,6. Wij zijn op zoveel manieren bereikbaar, telefonisch, per email, via whatsapp en social media, en reageren vrijwel direct.
OSW

Caravan beoordeelde op 2015-09-18

Geweldig snel, accuraat en vriendelijke service. Ook ophalen perfect geregeld

OSW

Nol beoordeelde op 2015-09-18

goede ervaring met OSW, het was voor mij de 1e keer, volledig aan mijn verwachting voldaan.
Ik zou iedereen OSW aanbevelen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
OSW

Pieter Neinhuis beoordeelde op 2015-09-17

Binnen een half uur hadden we een goed bod op onze caravan en binnen een uur was de verkoop rond. Fantastisch geregeld

OSW

Nick beoordeelde op 2015-09-16

Bod natuurlijk niet wat je er voor zou willen hebben, maar als je snel van je motor af wil ideaal.
De chauffeur was ruim op tijd en belde keurig vooral om aan te geven dat hij onderweg was.
Snel afgehandeld en meteen het geld en een vrijwaringsbewijs ontvangen.

OSW

Harrie en Anjo beoordeelde op 2015-09-15

Goede service, inlevingsvermogen, snelle afwikkeling. Kan het iedereen aanbevelen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
OSW

c van as beoordeelde op 2015-09-14

snel verkocht te weinig voor gevangen maar dat zit er in opgesloten dat de caravan snel weg moest.

OSW

Hans Blommendaal beoordeelde op 2015-09-09

Mijn ervaringen zijn zeer goed n.a.v. Jullie bemiddeling. Mijn hartelijke dank hiervoor. Gezien de bij mijn geconstateerde ziekte (niet te genezen kanker) geeft dit voor mij weer een extra geruststelling, dat mijn vrouw dit t.z.t. Niet meer hoeft te doen. Nogmaals mijn dank hiervoor.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
OSW

W.Kocken beoordeelde op 2015-09-09

Goed nette prijs gekregen en prima afhandeling

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
OSW

HUISMAN beoordeelde op 2015-09-05

Na inschrijving werden we snel en correct geholpen door een vriendelijke medewerker.
Hetgeen ze beloven te doen, wordt ook echt waargemaakt en ben zeer tevreden over de gang van zaken.
MET OSW GAAN WIJ ZEKER NOG IS IN ZEE.

Bedankt voor de snelle afhandeling m.b.t. de verkoop van onze caravan.

OSW

H.C.Bareveld beoordeelde op 2015-09-03

De verkoop is vlot verlopen doch niet voor de geboden prijs.
Het model van de caravan was 1 jaar ouder als opgegeven en er waren ook wat geconstateerde gebreken.
Toch een redelijke prijs met de koper overeengekomen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
OSW

Claudia de Leeuw beoordeelde op 2015-09-01

Vriendelijke mensen en ze komen hin afspraken na.

OSW

Albert beoordeelde op 2015-08-28

Snelle reactie en goede hulp

2015

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.