Ravenswade 54 B, 3439 LD Nieuwegein

7,8

irma victoor zei op 2017-02-25

Top

W Steneker zei op 2017-02-25

Netjes geholpen en op tijd geleverd, koop zeker vaker bij deze aanbieder en kan ik aanbevelen bij familie en vrienden. Bravo!!!!

A Verkerk zei op 2017-02-25

Voor het eerst besteld bij OVstore. Alles in goede staat ontvangen. Het duurde wel iets langer dan verwacht maar niet storend. Toch werden wij verblijd met een kadootje in verband met het iets later bezorgen. Heel attent

v coolen zei op 2017-02-23

Snelle levering, goeie prijs, en het juiste product als op de site

J Kerkveld zei op 2017-02-22

Supersnelle levering!

Reactie van OVStore:
Bedankt voor uw review, we zijn blij om te horen dat u tevreden bent.

Bryher Horgan zei op 2017-02-22

Erg tevreden en zeer snelle levering! What you order online is what you get, 1 tevreden klant erbij!

Stefanie Quisthoudt zei op 2017-02-22

Goed

Anoniem zei op 2017-02-22

Goed product, snel bezorgd

DOBLA Leonieke Bakker zei op 2017-02-20

Prima levering en zeer voordelig

D.G. van der Walle-Krosenbrink zei op 2017-02-20

Heel tevreden op zaterdag een dienblad met inklapbare pootjes besteld en op dinsdagochtend in huis. Ook het dienblad voldoet aan onze verwachtingen.
Dini van der Walle

v. dijk zei op 2017-02-20

Grundig bel gekocht: 1x bel 2x ontvangers; eentje voor boven en eentje in de woonkamer. de bel doet wat het moet doen. tevreden mee en snelle levering. vorige draadloze bel werkte niet. deze is plug&play. dus kortom tevreden mee.

Brian Kragt zei op 2017-02-16

Het artikel was goed alleen jammer dat het een dag later werdt bezorgd.

G van der . Velde zei op 2017-02-16

Het was mooi op tijd en goed verpakt

Antoinette zei op 2017-02-15

Product optijd in huis, Leuk product goede prijs dus ik ben tevreden. Als iedereen zo zijn producten krijgt en ik geen uitzondering ben dan raad ik iedereen deze winkel aan!

Philippe Verschuren zei op 2017-02-15

Product optijd in huis, duidelijke e-mails ben tevreden. Als iedereen zo zijn producten krijgt en ik geen uitzondering ben dan raad ik iedereen deze winkel aan!

P. Van Nieuwenhuijzen zei op 2017-02-14

De prijs van het product was uitstekend . De leveringdatum klopte perfect.
Deze web shop zou ik iedereen aanraden

Q Olthoff zei op 2017-02-14

Zeer snel en goed

R. Bruining zei op 2017-02-14

De beschermers voor de gasfornuis leek mij een leuke oplossing. Maar als je een zes pits gasfornuis hebt dan werkt het echt niet. Zou leuk geweest zijn. Jammer! !!!!

Reactie van OVStore:
Bedankt voor uw recensie, jammer dat de gasfornuis beschermers niet passen. Wij zullen opzoek gaan naar gasfornuis beschermers die wel passen!

A Gramsma zei op 2017-02-13

De service van de OV store is goed alleen heb ik bijna 4 maanden op mijn bestelling moeten wachten.

CMOSIS Vanschoenbeek zei op 2017-02-11

Ik wacht nog steeds op mijn 2de deel vd bestelling. Ik heb daar zelfs geen bericht over gehad. Wel alles al betaald