Ravenswade 54 B, 3439 LD Nieuwegein

7,6

R Hamerpagt zei op 2017-03-27

Het liep allemaal goed

L. de Roo zei op 2017-03-25

Bij het plaatsen van mijn bestelling aangegeven dat ik gebruik wilde maken van gratis verzending. De order wordt dan niet meteen verstuurd. Ik ben per mail keurig op de hoogte gehouden van mijn orderstatus. De spullen waren met anderhalve week in huis. Keurig verpakt met een leuk cadeautje erbij.

L Bootsma zei op 2017-03-15

Zeer tevreden. Online werd mijn vraag direct beantwoord via chat. En de bezorging was snel.

MHJ Jacobs zei op 2017-03-15

het duurde even voor ik wist hoe ik moest bestellen op de site.
Toen ik het had gevonden was alles prima en snel geregeld en met goede informatie voorzien.

J Cornelissen zei op 2017-03-14

De producten zijn tamelijk gunstig geprijst, maar van de 5 bestelde mollenverjagers waren er 2 defect.

Maykel zei op 2017-03-14

Op vrijdag 10 februari 2017 beeldschermverhogers besteld.
Deze zouden op zaterdag 11 februari geleverd worden.
Inmiddels zijn we meer dan een maand verder, maar buiten een aantal beloftes leveren ze geen beeldschermverhogers, en krijg ik ook mijn geld niet terug.

Na het indienen van een klacht bij de geschillencommissie word ik 'ineens' wel teruggebeld.
Er volgde een vervelend gesprek, waarbij mij verzocht werd om het geschil eerst te sluiten voordat zij de order zouden annuleren en het bedrag terug zouden betalen. Toen ik daar niet mee instemde kwam er nog een nieuw voorstel om gelijktijdig op de knop te drukken (zij om de order te annuleren en ik het geschil sluiten ?????????????)
Uiteraard opnieuw geweigerd, waarbij ik beloofd heb het geschil te sluiten als ik het geld terug ontvangen had.
Hiena is de order geannuleerd en terugbetaald. Na ontvangst van het geld de klacht gesloten....

Echter krijg ik er nog wel een mailtje overheen dat de order nog niet gesloten zou zijn (??????)

Steek maar zoveel energie in het tevreden houden van klanten !!!!!

Voor mij geen OVStore meer !!!!!

Tevreden klant zei op 2017-03-14

Ik ben tevreden. Spullen zijn snel geleverd.

Reactie van OVStore:
Goed om te horen, bedankt voor uw review!

M Winnubst zei op 2017-03-12

Kapstok was te koop in 3 kleuren; ik ontving de verkeerde kleur, en als reactie kreeg ik te horen dat het aan het licht van de foto's lag. Ook was er een stukje afgebroken. Om terug te sturen moest een video via een andere site gestuurd worden, waar ik nog nooit van had gehoord. Bij retourneren stond in de tekst van OVstore dat het geld kost, als reactie van hen kreeg ik te horen dat, als ik de PayPal regels kende, dat ik dan wist dat ik het via hen kosteloos terug gestuurd kan worden, een x aantal keren per jaar, ook nog nooit van gehoord. Geen excuses van de winkel ontvangen. Al met al erg ontevreden met zowel de aankoop als de aftersale / klachtregeling van deze winkel.

Ellen zei op 2017-03-12

Super tevreden. De volgende dag al in huis.
Duidelijke mail, aan te bevelen dus!

Reactie van OVStore:
Bedank voor uw positieve review!

Ria Versteeg zei op 2017-03-10

Bestelling 's avonds laat besteld en werd al twee dagen later bezorgd.
Voldeed ook aan de verwachting. Dus tevreden.

H van Nieuwburg zei op 2017-03-10

Naar huidige maatstaven een redelijk normale bezorgtijd. De relatie tussen de naam van deze webshop ('alles voor de OV-reiziger' o.i.d.) en een fluitketel ontgaat mij echter en dat maakt de naam niet erg professionieel, eerder argwanend.

Bianca zei op 2017-03-10

Chat niet bereikbaar voor vragen, vertragING van pakket ( wordt er gezegd) en nog steeds niks binnen. Bestel er niet meer

K de Bruin zei op 2017-03-09

Levering is niet binnen de beloofde tijd. De telefonist, Roy, zei dat het volgens hem snel genoeg was en anders had ik maar een andere aflevermethode moeten kiezen. Zowiezo raar, beloofd is immers beloofd en de aflevermethode heeft daar niets mee te maken, maar de andere aflevermethode had ook nog eens een nog langere levertijd!
Slecht bedrijf, ik bestel er never nooit meer iets.

mwb Kitzen zei op 2017-03-09

gewoon goed.

Reactie van OVStore:
Mooi om te horen, Bedankt voor uw review!

N Van der Velde zei op 2017-03-08

Erg lang (25dagen) op het product moeten wachten. De afspraak om
Op de hoogte te worden gehouden omtrend de bestelstatus werd niet nagekomen.

M Veen zei op 2017-03-08

Bestelling geplaatst die uiterlijk 22februari 2017 geleverd zou worden. Nu is het 05 maart 2017 en nog steeds geen pakket. Na bellen krijg ik te horen hij is onderweg. Al meerdere keren..

M Karssies zei op 2017-03-08

5 februari wat besteld en nog steeds niets ontvangen. Zeer slechte service!

Ronny Breyssens zei op 2017-03-07

Heel snelle levering

Reactie van OVStore:
Bedankt voor uw positieve review! tot de volgende keer.

Jitske De Vries zei op 2017-03-06

Mijn bestelling werd pas na 2 maanden bezorgd. Dit was helaas 1.5 maand te laat (het feestje waarvoor ik de bestelling had gedaan was inmiddels al lang geweest). Hier werd niet over gecommuniceerd. Wel ontving ik bij ontvangst van mijn bestelling een doosje thee ter compensatie. Een mooi gebaar, maar ik zou OVStore aanraden om eerder en duidelijker te communiceren wanneer een bestelling langer duurt dan de voorgeschreven 1-2 dagen.

Reactie van OVStore:
Bedankt voor uw Feedback, wij zullen dit zeker gaan toepassen. Hopelijk tot de volgende keer!

J.D. Menzo zei op 2017-03-06

Bestellen op een donderdag was simpel. Op de site stond dat de levering de volgende dag zou plaatsvinden. In de bevestiging later stond dat de levering de maandag daarop zou plaatsvinden. Ook werd er een trace and tracking code meegestuurd. De link in de mail verwees naar de site waar moeilijk te vinden was hoe je dan bij de code kwam. Bleek helemaal onderaan de pagina te staan. Na het klikken daarop kon je de code invullen. Echter..........werkte niet.
De levering zou dus maandag plaatsvinden maar.............werd plotsklaps toch de vrijdag al geleverd.
Overigens allemaal niet zo'n probleem maar wel een beetje "slordig".

Bedankt voor uw Review!