Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beëindigd.

Ravenswade 54 B

Snel geleverd
Produkt is super
Prijs is goed

Amanda van Rijn zei op 2017-05-07

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden middels track&trace

R Wassenberg zei op 2017-05-06

Super goed uitgeleverd.
Zeer tevreden.

D Hassoldt zei op 2017-05-06

Ik heb het product op tijd binnen gehad en ik ga zkkr meer producten kopen als ik uit de schulden ben in ieder geval ik heb nog veel nodig van jullie webshop

R Bezema zei op 2017-05-03

Goed

Ilse zei op 2017-05-03

LET OP: MEN LEVERT NIET. Koffer besteld op 24 mrt 2017, maar niet geleverd. Bellen lukt niet, men geeft niet thuis. Telkens weer dat men terug zal bellen, hetgeen men niet doet. Geld terug gevraagd, nog niks ontvangen. Ik raad iedereen aan aangifte te doen bij de politie, hetgeen ik zeker ga doen. En dien een klacht in.

A Dijk van zei op 2017-05-02

Het klantencontact heb ik als zeer plezierig ervaren, ondanks dat de bestelling een dag te laat was.

Henri Grobben zei op 2017-05-02

Goed

mg mercadal valdivieso zei op 2017-04-29

het duurde een maand,voordat ik het ontving.

E van heel zei op 2017-04-28

Heel tevreden. Belofte snelle levering ook ingelost

I.s.j.m Willemsen zei op 2017-04-28

Behalve dat je vrij lang moet wachten voor je bestelling er is was het heel goed en ben ik tevreden.

H. Schouten zei op 2017-04-21

Zeer redelijke prijs en de volgende dag geleverd, super!

M.h. Giebels zei op 2017-04-16

Heel tevreden echt top

A Felen zei op 2017-04-15

Twee koffers besteld, die online "op voorraad" stonden. Ik wilde ze zelf afhalen omdat ik ze snel nodig had en het was bij mij in de buurt.
Na een aantal dagen nog steeds geen contact gehad, dus ik ben gaan bellen en appen. Op beide geen reactie. Na een aantal dagen gelukkig via de app contact. Bleken de koffers helemaal niet "op voorraad" te zijn, maar eerst nog uit London te moeten komen! Dus ze konden niet zeggen wanneer de koffers binnen zouden zijn. Via de app eerst een hoop miscommunicatie en geen vriendelijkheid of behulpzaamheid te bekennen. Daarna gelukkig via de telefoon wel goed geholpen, maar dat heeft wel wat voeten in de aarde gehad.
Ik vind het misleidend dat er online staat dat het op voorraad is. Zet dan bijv. neer "levering tussen 3 en 7 dagen", of "meer dan twee weken". Dan weet je als koper waar je aan toe bent. De koffers had ik snel nodig ivm een vakantie.
Een koffer was leverbaar en uiteindelijk hebben ze mij een andere koffer aangeboden. We zijn er dus wel uit gekomen, maar ik bestel niets meer via deze site!

A Drees zei op 2017-04-14

Goed product en snel geleverd

Randy zei op 2017-04-12

Zeer snelle levering (2dagen). Kippenvoer scherp geprijsd van Kasper. Zeer tevreden klant.

Reactie van OVStore:
Bedankt voor uw review, geweldig om te horen dat u tevreden bent.

H Kila zei op 2017-04-12

Prima product, levering duurde wel eventjes, maar dat wist ik van te voren.

Reactie van OVStore:
Bedankt voor uw review, we vinden het netjes dat u vermeld dat u gekozen had voor een langere levertijd.

P. Derks zei op 2017-04-11

Produkt naar behoren afgeleverd en functioneert fatsoenlijk.

Reactie van OVStore:
Bedankt voor uw review, we zijn blij om te horen dat u tevreden bent over het functioneren van uw bestelde artikel.

E Erdal zei op 2017-04-09

bestelling te laat gekomen

Reactie van OVStore:
Excuses voor de vertraging van uw bestelling.

J. Wentzel zei op 2017-04-09

Product was precies wat ik wilde, helaas zonder overleg wel verschillende kleuren maar netjes binnen de voorwaarden geleverd.

Reactie van OVStore:
Bedankt voor uw e-mail, helaas komt het soms voor dat het gewenste kleur niet direct leverbaar is. Als we dan een voorradige alternatieve kleur hebben beslissen wij intern of het een artikel is waarbij overleg vereist is. Indien wij inschatten dat dit het geval is zullen we eerst contact opnemen, helaas hebben we bij uw bestelde artikel de conclusie genomen dat dit niet nodig was. Hiervoor onze excuses voor het ongemak. We zullen er in de toekomst zorgvuldiger na kijken, per post ontvangt u een klein geschenk.