Vijzelstraat 147

goede ervaring

marian vogels beoordeelde op 2018-11-13

duidelijke telefonische uitleg gekregen

Freddy beoordeelde op 2018-11-13

Werd niet geinforfmeerd dat levertijd zo lang zou zijn. Vervelend gezien ik het apparaat direct nodig had.

Reactie van OXY BV:
Beste,

We proberen ervoor te zorgen dat de goederen uiterlijk binnen 3-5 werkdagen worden geleverd helaas zat er een weekend tussen zodat u de bestelling pas maandag mocht ontvangen. Zoals besproken ontvangt u bij uw volgende bestelling een presentje.

Ilona Schaareman beoordeelde op 2018-11-13

OXY BV is altijd bereikbaar en er wordt, zelfs in het weekend, altijd direct een oplossing geboden.
Uitmuntende en supervriendelijke service!!

I. vd B. beoordeelde op 2018-11-13

Zeer vriendelijke en uitstekende service. Mijn dank hiervoor!!!!

Frans van kerkhoven beoordeelde op 2018-11-13

Prima service

Eddy Martens beoordeelde op 2018-11-13

Zeer vriendelijk,behulpzaam en zeer goede kwaliteit .
Levering alles vlot verlopen.
Zeker een aanrader .

Inge beoordeelde op 2017-06-21

super goede service!! Zeer goed en vriendelijk geholpen. Bedankt!

John Op 't Veld beoordeelde op 2017-03-22

Kundig en bijzonder behulpzaam. En snelle levering.

G.Gooren beoordeelde op 2017-03-22

Snelle en perfecte levering

R. van den Munckhof beoordeelde op 2017-03-22

Ik had een aantal vragen over een draagbare zuurstofconcentrator. De responstijd na het invullen van het vragenformulier op de website was minder dan 15 minuten! Meteen kundig en vooral ook eerlijk advies gekregen. Na het plaatsen van mijn bestelling ontving ik vrijwel direct een overzicht van de verzendstatus en de factuur. Levertijd was minder dan 24 uur. Komt erg betrouwbaar over.

Daphne van Grunsven beoordeelde op 2017-03-22

Goede en ter zake doende informatie over de (on) mogelijkheden van de diverse apparatuur. zeer snelle levering van reserve onderdelen, supervriendelijke contacten, prima service bij onderhoud en reparatie.

Henk Smid beoordeelde op 2017-03-22

een goede en snelle levering .

Joop ten Barge beoordeelde op 2017-02-27

Snelle en correcte afhandeling.

Ton van de Ven beoordeelde op 2017-02-21

Bestelling geplaats na vriendelijke advisering over een product,snelle levering, volgende dag in huis.

Ilona Schaareman beoordeelde op 2017-02-13

Een betere service bestaat niet!!

Andre De Graeve beoordeelde op 2017-02-01

Vlotte en vlugge levering

e zirkzee beoordeelde op 2017-02-01

snelle levering zonder bijkomende spoedleveringkosten, bereid om mee te denken in oplossing

Angela beoordeelde op 2017-01-31

We zijn heel blij met de zuurstofconcentrator. De bestelling verliep ook heel voorspoedig.

Herman vervoort beoordeelde op 2017-01-31

ik heb op11/01besteld en geleverd op 20/01/2017 daarom beoordeling goed normaal was de afspraak leveren op 16/04/2017