Maasdijk 62

Bol.com 7 9,1

Ferry beoordeelde op 2019-05-06

Snelle service

Simon beoordeelde op 2018-10-30

Na de bestelling werd er een bevestigingsmail verstuurd wat in orde is, maar ik had daar graag een link in gezien zodat ik de bestelling kan opvolgen via de bezorger. Dit gebeurt ook bij andere webshops.

Mirjam Franssen beoordeelde op 2018-10-30

Super service snelle levering en makkelijk contact.We zijn heel tevreden en hebben veel plezier van onze lelit espresso machine.

B. van Beek beoordeelde op 2018-09-14

Obatala vind ik de lekkerste koffie die ik ooit geproefd heb. Het heeft een volle smaak waardoor suiker en melk toevoegen echt niet meer nodig is. Ik drink sindsdien alleen nog koffie zwart.

Maurits Leenheers beoordeelde op 2018-09-07

Meteen mee kunnen nemen en uitzonderlijk goed geadviseerd en geholpen. Wat nog nageleverd moest worden kwam de dag erop al binnen.

Therese beoordeelde op 2018-09-07

Heel tevreden, snel afgeleverd en erg klantvriendelijk

Stefan Plattel beoordeelde op 2018-09-06

Zeer positief. Snel, goed verpakt en prima communicatie. Goed voorbeeld van service voor veel bedrijven

Bart Hermsen beoordeelde op 2018-09-06

super!