Obatala Coffee

Over ons

Wij zijn Obatala Coffee, en we werken met waar we van houden: koffie!
Een verscheidenheid aan heerlijke maar ook ecologische koffiesoorten van over de hele wereld vinden en importeren. Onze missie is het vinden van Specialty koffiebonen van lokale boeren en door het inkopen van hun bonen daarmee ondersteunen van het microklimaat en de lokale habitat.

Veel variabelen bepalen een goede kop koffie of espresso.
Zo zorgen wij voor alleen de hoogste kwaliteit koffiebonen en worden de groene bonen wekelijks handmatig gebrand in kleine batches om de hoogste kwaliteit te kunnen blijven waarborgen.
Om nu uiteindelijk ook de lekkerste espresso of macchiato te drinken, is een goede espressomachine van belang, ook daarin kunnen we u voorzien. Net zoals alle barista benodigdheden
Ook hebben we nog vele andere keukenapparaten welke een aanvulling zullen zijn naast uw espressomachine.

Natuurlijk eindigt het proces van genieten van een epische kop koffie daar niet, daarom hebben we onze favoriete espressomachines geselecteerd om te combineren met onze single origin-bonen. Wij zijn officiële dealer van merken zoals ECM, La Marzocco, MoccaMaster en Lelit.

Onze klanten
Koffie is een drankje dat wereldwijd wordt genoten en dat voor iedereen beschikbaar moet zijn! Wij verkopen B2B zowel als rechtstreeks aan de consument. We nemen speciale verzoeken als het gaat om het leveren, installeren en onderhouden van espressomachines om u te helpen bij het creëren van uw perfecte koffiehoek!

De zekerheden van https://www.obatalacoffee.com

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018