Ocram Natuurproducten

Ocram Natuurproducten

Ocram Natuurproducten is leverancier van unieke balsems & crèmes met natuurzuivere oliën en heilzame kruiden & plantenextracten. Wij laten deze naar ambachtelijk recept zelf produceren in Duitsland naar hoge kwaliteitseisen voor natuurcosmetica.
Het uitgangspunt voor onze producten is dat deze géén parfum, parabenen, kleurstoffen en minerale olie bevatten zodat ook mensen met een gevoelige huid en huidproblemen deze kunnen gebruiken. Daarnaast vinden wij dat natuurcosmetica betaalbaar moet zijn en heeft een goede prijs/kwaliteitsverhouding altijd onze aandacht.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017