Waldeck Pyrmontstraat 1a
5652 AD Eindhoven

2015

Raymond beoordeelde op 2015-12-02

Uitstekend geholpen na mijn telefonische vraag over een baby miller (voor mijn dochtertje), die ik niet zo makkelijk ergens anders kon krijgen. Een dag later kon ik het board al op komen halen , zodat ik het zeker nog kon toevoegen aan de sinterklaaspakjes. Top geholpen, fijn meegedacht, prettig contact....Odyssey-Lifestyle is een aanrader!!!

Leotine Dungen beoordeelde op 2015-11-25

skateboard zag er goed uit. Ik kon alleen het gewilde skateboard op deze site vinden. levertijd was prima

Mitch beoordeelde op 2015-11-24

Odyssey-Lifestyle kende ik nog niet, maar ik was verrast door het aanbod coole boards. Uiteindelijk ben ik voor een mini cruiser gegaan. Binnen 2 dagen had ik hem in huis. Top!

De Klerk beoordeelde op 2015-11-24

Snelle levering! Wij hebben een Baby Miller oceaan blue voor onze zoon gekocht.
Verder nog geen contact gehad met de klantenservice.

Rob beoordeelde op 2015-11-24

Ik kon mijn board (marvel) nergens in Nederland vinden, tot ik in deze winkel terecht kwam. Mooi product en niet te duur.

2015