Sonnevancklaan 3
3847 LW Harderwijk

9,1

P Apelboom beoordeelde op 2019-08-18

Werkt perfect. Goede kwaliteit geluid komt eruit. Mijn moeder is er erg blij mee.

Hans Ebbers beoordeelde op 2019-08-02

Snel bezorgd. Graag wel even aan bezorgberichtje vooraf of anders track and trace

Paul de Vries beoordeelde op 2019-07-10

Goed apparaat Mijn demente vrouw vindt hem mooi en beter nog, ze kan hem ook bedienen.
De handleiding kan op diverse punten wel beter. Bij Toevoegen muziek: Stroom van de Oerradio af, Computer aansluiten op de Oerradio, Kopiëren. Misscien zijn er nog wel meer puntjes. Maar ik had het gelukkig snel in de gaten.

Dirk zwikker beoordeelde op 2019-07-05

Het zou handig zijn de maten van het toestel te vermelden.

Anita de Wit beoordeelde op 2019-06-20

Prima service, snelle levering en een heel goed product voor demente vader, maar als hij hem niet meer gebruikt, dan zet ik er mijn eigen muziek op en heb een heerlijk muziekje tijdens mijn eigen activiteiten.

Sietske van den Akker beoordeelde op 2019-05-28

Snelle levering, prima product, zeer tevreden.

Peter Berendse beoordeelde op 2019-05-21

Snelle levering, mooi product

Ybèl Zuiderveld beoordeelde op 2019-05-16

Uitermate klantvriendelijk en bereid mee te denken aan oplossingen i.v.m. installatie. De bestelde Lenco is keurig en adequaat verpakt. Het product zelf ziet er prachtig uit en biedt vele mogelijkheden tot gebruik op een zeer toegankelijke manier. Een aanwinst voor de iets minder begaafde digitale mens.

Cora Smits beoordeelde op 2019-05-16

Snelle levering; nu nog kijken of het product ons bevalt.

Anton Doornekamp beoordeelde op 2019-05-13

Prima ontvangen, en mijn moeder is er heel blij mee

Jack Rijks beoordeelde op 2019-05-08

Echt een top product. Zeer innovatief. De eenvoud zelf. En een superoplossing voor mijn vader.
Daarbij, prima prijs en snelle service!

A.H. Pat beoordeelde op 2019-04-17

Snelle levering top !!!! Ouders blij met radio waar nog knoppen aan zitten.
Gekocht : DAB radio ze genieten weer van hun favoriete zenders.

Marijke Poppen beoordeelde op 2019-04-12

Knoppen van de radio doen het alleen als je er heel snel even op drukt. Niet echt handig voor senioren.

Sonja Inklaar beoordeelde op 2019-04-12

Zeer makkelijk te bedienen apparaat

Bep Van donk beoordeelde op 2019-04-08

Goed produkt, snelle levering

Edwin Langhorst beoordeelde op 2019-04-05

Wat een uitkomst. Geweldig apparaat voor mijn vader. Kwalitatief goed geluid. Zeer gebruiksvriendelijk. Zeker dementie vriendelijk. Aanrader!

Richard Groenendijk beoordeelde op 2019-04-02

Product is precies zoals omschreven. Woensdag besteld en vrijdag in huis.

Jos Corstjens beoordeelde op 2019-03-19

Prima "radio" voor ouderen. Eenvoudig muziek aan toe te voegen. Beetje vreemd dat de muziekspeler niet afspeelt als hij aan de computer is gekoppeld. Bestellen gaat makkelijk en de levering is conform toezegging. En de prijs is lager dan bijvoorbeeld bij bol.com.... aanrader dus.

m k beoordeelde op 2019-03-10

Heel tevreden snelle levering uitstekende instructies

Hiske Rockx beoordeelde op 2019-03-09

Levering op tijd op afgesproken adres