Oer Audio

Oer-Audio is een bedrijf opgericht voor en door liefhebbers van het leven en muziek. Muziek zorgt voor ontroering, verbinding, herinneringen en soms zelfs voor verandering. Oer-Audio wil dit mogelijk maken en richt zich specifiek op de ouderen in Nederland. In een wereld vol technologie vinden wij het belangrijk dat iedereen toegang heeft tot de juiste apparatuur en daarom focust het team van Oer-Audio zich op kwaliteitsproducten die simpel, eenvoudig en herkenbaar zijn. De tweesleutelwoorden voor de producten van Oer-Audio zijn dan ook gebruiksgemak en kwaliteit.

Onze missie is alle ouderen toegang te geven tot hun eigen muziek of boeken en hen in verbinding te brengen met hun familie.

De zekerheden van https://www.oer-audio.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018