Sonnevancklaan 3
3847 LW Harderwijk

Lea van de Pol beoordeelde op 2018-12-06

geweldig apparaat! Alleen wel in omschrijving even duidelijk aangeven dat je hem weer moet loskoppelen van computer na formateren anders denk je dat hij helemaal niets meer doet, pfffff gelukkig ontdekt zodat het kado op tijd in de zak van Sinterklaas kon! Oma vindt hem fantastisch!

José Kuijer beoordeelde op 2018-12-04

Ontzettend makkelijk bedienbare ‘radio’! Met geweldige nostalgische muziek erop gezet! Mijn vader vindt hem prachtig!

Jos Witte beoordeelde op 2018-12-03

Tot nu toe, een goede ervaring. Weergave LP,s valt tegen

Ronald Lubken beoordeelde op 2018-12-02

Op zich allemaal prima maar ik had verwacht dat de prijs in lijn zou zijn met andere webwinkels, nadat ik had besteld zag ik dat de radio van 59 euro bij de mediamarkt 49 euro kost, ik vind dit prijsverschil eigenlijk veel te groot.

Meintje walstra beoordeelde op 2018-11-30

De bestelling was snel binnen met 4 dagen al dus lekker snel. Het was goed verpakt.
Het was een andere kleur dan we verwacht hadden waar de fout ligt weten we niet.
We meenden dat we een rode hadden besteld maar het kan zijn dat het per vergissing
verkeerd besteld is.Maar we maken er verder geen punt van het gaat om het geluid en dat is prima.
De radio op zich is echt SUPER, zonder knopjes geweldig!!! Eindelijk kan moeder nu naar muziek luisteren
met deze simpele manier van aanzetten en uitdoen. Geen knopjes meer om je in te vergissen zo gaaf.
We geven het moeder als cadeau en ik denk dat ze er super blij mee zal zijn net als ons, haar kinderen.

Kees Horvers beoordeelde op 2018-11-21

De aflevering viel wat tegen ik was gewoon thuis maar ze konden het op een of andere manier niet afleveren, misschien was de chauffeur
niet bekent bij de Heyhoef in Tilburg. En de volgende dag moest ik het zelf op gaan halen nog geen 500 meter van mijn adres af.
Ten tweede bij de radio ontbreken de knopjes om het geluid harder of zachter te zetten, daar heb ik zelf 'n plastic staafje bij gezocht.
Verder was alles perfect geregeld.

Jolanda Akkerman-Boekhout beoordeelde op 2018-11-10

Razendsnelle levering en alles werkt precies zoals beschreven waardoor we er direct plezier aan konden beleven.

Robert Bleker beoordeelde op 2018-11-01

Prima simpel apparaat met goed geluid. Ook snelle en te traceren levering

Geke Mol beoordeelde op 2018-11-01

Ik heb hem voor mijn moeder gekocht en ze vind hem geweldig! :)

Harry van Ruler beoordeelde op 2018-10-22

Mooi product. Met muziek erop besteld. Tot nu toe 1 nummer gehoord die haperde. Verder tevreden.

Wessel beoordeelde op 2018-10-04

Prima apparaat, makkelijk te bedienen

h.j.a.m. verhagen-arts beoordeelde op 2018-10-03

snelle levering. goed telefonisch contact fijn om zo geholpen te worden.
Mijn vader is er heeeeeel blij mee en wij zijn blij dat we hem een stukje van zijn herinnering van zijn geliefde muziek hebben kunnen geven.

Wim Juwett beoordeelde op 2018-10-01

Prima product met een geweldige uitstraling!
Heel veel mogelijkheden en makkelijk te bedienen.
Het geluidskwaliteit zou "iets "meer mogen zijn maar voor deze prijs zeker niet verkeerd.
Ben zeer tevreden.
Wim

Marinus Houweling beoordeelde op 2018-10-01

Prima geregeld snel.in huis en goede kwaliteit

Ria Hilhorst beoordeelde op 2018-09-30

In dit geval is de audio bestemd voor mijn zus met een verstandelijke beperking. Ze kan er goed mee overweg en is er erg blij mee.

Thea Blijleven beoordeelde op 2018-09-28

Was al enige tijd op zoek naar een digitale fotolijst en was blij dat ik deze op de 50+ beurs vond en met het doorgeven van de code kunnen onze kinderen nu hun foto's doorsturen.

Cornelia Baks-de Jong beoordeelde op 2018-09-21

Zeer tevreden over mijn bestelling en de bezorging!

Dave Kooymans beoordeelde op 2018-09-17

Zeer snel ontvangen. Meer/betere kwaliteit verwacht.

PS van der Hooft beoordeelde op 2018-09-12

Een prachtig geschenk, wat een uitvinding voor demente ouderen. De muziek die ze herkennen, de herinneringen die daarmee terug komen, en de bediening van het apparaat zo aangepast zodat ze dit zelf nog kunnen doen. Geweldig!!

Chantal beoordeelde op 2018-09-10

Goede site, snelle afhandeling, prima verpakt.