Sonnevancklaan 3
3847 LW Harderwijk

9,1

A.H. Pat beoordeelde op 2019-04-17

Snelle levering top !!!! Ouders blij met radio waar nog knoppen aan zitten.
Gekocht : DAB radio ze genieten weer van hun favoriete zenders.

Marijke Poppen beoordeelde op 2019-04-12

Knoppen van de radio doen het alleen als je er heel snel even op drukt. Niet echt handig voor senioren.

Sonja Inklaar beoordeelde op 2019-04-12

Zeer makkelijk te bedienen apparaat

Bep Van donk beoordeelde op 2019-04-08

Goed produkt, snelle levering

Edwin Langhorst beoordeelde op 2019-04-05

Wat een uitkomst. Geweldig apparaat voor mijn vader. Kwalitatief goed geluid. Zeer gebruiksvriendelijk. Zeker dementie vriendelijk. Aanrader!

Richard Groenendijk beoordeelde op 2019-04-02

Product is precies zoals omschreven. Woensdag besteld en vrijdag in huis.

Jos Corstjens beoordeelde op 2019-03-19

Prima "radio" voor ouderen. Eenvoudig muziek aan toe te voegen. Beetje vreemd dat de muziekspeler niet afspeelt als hij aan de computer is gekoppeld. Bestellen gaat makkelijk en de levering is conform toezegging. En de prijs is lager dan bijvoorbeeld bij bol.com.... aanrader dus.

m k beoordeelde op 2019-03-10

Heel tevreden snelle levering uitstekende instructies

Hiske Rockx beoordeelde op 2019-03-09

Levering op tijd op afgesproken adres

hans van de Brug beoordeelde op 2019-02-18

Snelle levering. Top.
Beknopte slechte gekopieerde gebruiksaanwijzing. Staat niet alles in. Helaas geen Track & Tracé code.

A.T. De Wildt beoordeelde op 2019-02-03

Prima levering, mooi product. Werd met veel plezier ontvangen en direct ingebruikgenomen.

sandra van Groezen beoordeelde op 2019-01-25

Goede service, vriendelijk personeel en goede afhandeling

PM beoordeelde op 2019-01-22

Goed

Von beoordeelde op 2019-01-21

De oer-audio is een stevig apparaat. Het werkt prima. Ik werd goed geholpen bij een probleem. Prettig bedrijf.

Trix beoordeelde op 2019-01-16

De radio werd snel geleverd. De favoriete muziek van mijn moeder werd er via de computer op gezet. Nu is ze heel blij met haar radio die ze moeiteloos kan bedienen. Het was een cadeau voor haar 96ste verjaardag. Ideaal geschenk voor ouderen die geen apparatuur meer kunnen bedienen en nog steeds heel blij worden van een stukje muziek.

Jos Sluijs beoordeelde op 2019-01-05

Nog steeds niet geleverd, duurt erg, erg lang

Marga Van der Voort beoordeelde op 2019-01-01

De radio is net binnen,dus verder nog geen ervaring.

Vincent Wijnands beoordeelde op 2018-12-27

Goed product en snel geleverd. Al met al helemaal tevreden!

Mary Dudink beoordeelde op 2018-12-17

Prima, snelle bezorging

Hennie Hakkers beoordeelde op 2018-12-13

hen niets besteld en ook niets gekregen