Sonnevancklaan 3
3847 LW Harderwijk

9,0

hans van de Brug beoordeelde op 2019-02-18

Snelle levering. Top.
Beknopte slechte gekopieerde gebruiksaanwijzing. Staat niet alles in. Helaas geen Track & Tracé code.

A.T. De Wildt beoordeelde op 2019-02-03

Prima levering, mooi product. Werd met veel plezier ontvangen en direct ingebruikgenomen.

sandra van Groezen beoordeelde op 2019-01-25

Goede service, vriendelijk personeel en goede afhandeling

PM beoordeelde op 2019-01-22

Goed

Von beoordeelde op 2019-01-21

De oer-audio is een stevig apparaat. Het werkt prima. Ik werd goed geholpen bij een probleem. Prettig bedrijf.

Trix beoordeelde op 2019-01-16

De radio werd snel geleverd. De favoriete muziek van mijn moeder werd er via de computer op gezet. Nu is ze heel blij met haar radio die ze moeiteloos kan bedienen. Het was een cadeau voor haar 96ste verjaardag. Ideaal geschenk voor ouderen die geen apparatuur meer kunnen bedienen en nog steeds heel blij worden van een stukje muziek.

Jos Sluijs beoordeelde op 2019-01-05

Nog steeds niet geleverd, duurt erg, erg lang

Marga Van der Voort beoordeelde op 2019-01-01

De radio is net binnen,dus verder nog geen ervaring.

Vincent Wijnands beoordeelde op 2018-12-27

Goed product en snel geleverd. Al met al helemaal tevreden!

Mary Dudink beoordeelde op 2018-12-17

Prima, snelle bezorging

Hennie Hakkers beoordeelde op 2018-12-13

hen niets besteld en ook niets gekregen

Lea van de Pol beoordeelde op 2018-12-06

geweldig apparaat! Alleen wel in omschrijving even duidelijk aangeven dat je hem weer moet loskoppelen van computer na formateren anders denk je dat hij helemaal niets meer doet, pfffff gelukkig ontdekt zodat het kado op tijd in de zak van Sinterklaas kon! Oma vindt hem fantastisch!

José Kuijer beoordeelde op 2018-12-04

Ontzettend makkelijk bedienbare ‘radio’! Met geweldige nostalgische muziek erop gezet! Mijn vader vindt hem prachtig!

Jos Witte beoordeelde op 2018-12-03

Tot nu toe, een goede ervaring. Weergave LP,s valt tegen

Ronald Lubken beoordeelde op 2018-12-02

Op zich allemaal prima maar ik had verwacht dat de prijs in lijn zou zijn met andere webwinkels, nadat ik had besteld zag ik dat de radio van 59 euro bij de mediamarkt 49 euro kost, ik vind dit prijsverschil eigenlijk veel te groot.

Meintje walstra beoordeelde op 2018-11-30

De bestelling was snel binnen met 4 dagen al dus lekker snel. Het was goed verpakt.
Het was een andere kleur dan we verwacht hadden waar de fout ligt weten we niet.
We meenden dat we een rode hadden besteld maar het kan zijn dat het per vergissing
verkeerd besteld is.Maar we maken er verder geen punt van het gaat om het geluid en dat is prima.
De radio op zich is echt SUPER, zonder knopjes geweldig!!! Eindelijk kan moeder nu naar muziek luisteren
met deze simpele manier van aanzetten en uitdoen. Geen knopjes meer om je in te vergissen zo gaaf.
We geven het moeder als cadeau en ik denk dat ze er super blij mee zal zijn net als ons, haar kinderen.

Kees Horvers beoordeelde op 2018-11-21

De aflevering viel wat tegen ik was gewoon thuis maar ze konden het op een of andere manier niet afleveren, misschien was de chauffeur
niet bekent bij de Heyhoef in Tilburg. En de volgende dag moest ik het zelf op gaan halen nog geen 500 meter van mijn adres af.
Ten tweede bij de radio ontbreken de knopjes om het geluid harder of zachter te zetten, daar heb ik zelf 'n plastic staafje bij gezocht.
Verder was alles perfect geregeld.

Jolanda Akkerman-Boekhout beoordeelde op 2018-11-10

Razendsnelle levering en alles werkt precies zoals beschreven waardoor we er direct plezier aan konden beleven.

Robert Bleker beoordeelde op 2018-11-01

Prima simpel apparaat met goed geluid. Ook snelle en te traceren levering

Geke Mol beoordeelde op 2018-11-01

Ik heb hem voor mijn moeder gekocht en ze vind hem geweldig! :)