Schokker 39

Prima ervaring mee

E Steinhart beoordeelde op 2019-02-03

Mooie spullen. Snelle levering

Desiree Smit beoordeelde op 2019-01-06

Snelle levering. Ik werd keurig via email op de hoogte gehouden.

Ellen de Bie beoordeelde op 2019-01-06

Fijne webshop, heel snel geleverd en uitstekende service

J. Reekers beoordeelde op 2018-12-03

Snel in huis en prima kwaliteit!

Esther van der Heiden beoordeelde op 2018-12-03

Snelle levering ondanks de drukte rond sinterklaas en black friday was het pakketje op tijd geleverd. En de verschillende soorten thee uit de adventkalender smaken tot nu toe heerlijk.

Sarah Vinck beoordeelde op 2018-11-04

Levering prima volgens afspraak

Mariël Richardson beoordeelde op 2018-10-07

Snelle service; duurzaam verpakt en de inhoud beschernd met oude kranten upv plastic

Paula Kinkelaar beoordeelde op 2018-10-07

Snelle levering, leuke webshop met mooie spullen

Anouk Hopstaken beoordeelde op 2018-10-02

Supper snelle levering. Alles was goed verpakt en in orde. Ga er zeker vaker bestellen

Katharina Pronk-Ritzel beoordeelde op 2018-09-06

Snel verzonden, goede kwaliteit!

E.J. Blaauw-Wijsman beoordeelde op 2018-08-27

Het duurde ruim 2 weken voor ik de bestelling binnen kreeg en ik kreeg geen verzendinformatie/track and trace. Vroeg me al af of het nog zou komen.

Reactie van Oermensjes:
Beste mevrouw Blaauw- Wijsman,
dank voor de beoordeling. Ten tijde van het plaatsen van uw bestelling, was Oermensjes op vakantie. Dit stond duidelijk op de site, in het afrekenproces én in de bevestiging die gestuurd werd na bestelling: levering zou twee weken duren. Daarnaast worden T&T code's altijd automatisch verzonden, mogelijk zijn deze in de spam terecht gekomen? Bij twijfel over de voortgang van de bestelling mag altijd gemaild of gebeld worden, Oermensjes helpt dan graag.

Joost Backx beoordeelde op 2018-08-25

Prima levering en fraai verpakt

Foekje Nienhuis-Greydanus beoordeelde op 2018-07-03

Leuke website met leuke ideeën voor bewuster leven.

Marlies Westerhof beoordeelde op 2018-05-19

Snel binnen, goede kwaliteit

Viola Hilberink beoordeelde op 2018-05-09

top kwaliteit

Janneke Brinks beoordeelde op 2018-04-12

De bestelling was heel snel de ene dag besteld de andere dag in huis. Er stond bovenaan de website vanaf € 50,00 geen verzendkosten, ik had voor € 69,90 besteld maar kreeg er wel verzendkosten bovenop. Tot op heden ook nog geen reactie gehad op de mail.

Reactie van Oermensjes:
Hallo Janneke,
wat vervelend dat je nog geen reactie op je mail hebt gekregen. Dat heb ik even nagezocht, maar ik heb er ook geen ontvangen van je... dan wordt het lastig er op te antwoorden. ;) Zou je me opnieuw je bericht willen sturen? Dankjewel! Groeten Brechje/ Oermensjes

Aline Vroon - vd Blom beoordeelde op 2018-03-18

Het bestelde artikel was niet op voorraad. Binnen een paar uur kreeg ik een email waarbij een alternatief werd aangeboden of het bestelde artikel bij de leverancier werd nabesteld een een paar dagen later verstuurd zou worden.

Nadèche Helmich beoordeelde op 2018-03-17

Oprijd geleverd met een leuke attentie. Prima!

Roxanna Keizer Buitenwerf beoordeelde op 2018-03-12

Geweldige service en het pakketje was snel verzonden!