Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

OfficePro

Grote Beerstraat 32-34
2516BZ Den Haag
0703069595
KvK 27190778

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
OfficePro

Gemiddelde beoordeling

8,3

621 beoordelingen

Beoordeling van klanten

70%

7%

23%

Mystery shopper

10,0

Lees
waarom

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Trustpilot 5 7,7
Bol.com 586 8,4
2018
OfficePro

martin ijsebaert beoordeelde op 2018-09-19

beste
mijn bestelling geplaatst op 9 augustus uiteindelijk geannuleerd op 29/08 wegens nog niet geleverd waar beloofd werd dat het geld teruggestort zou worden
op 19/09 nog altijd geen geld teruggezien
op 27/09 nog eens gebeld en er wordt niet teruggebeld

OfficePro

Frits Dekker beoordeelde op 2018-01-18

Aantal vulpennen besteld, helaas waren niet alle exemplaren direct leverbaar. Daar kreeg ik dezelfde dag nog bericht van en heb de bestelling aangepast.
Twee dagen later alles in huis. Chapeau!

Prijs/kwaliteit-verhouding
Verzendtijd
Assortiment
Nazorg en garantie
OfficePro

svdm beoordeelde op 2018-01-18

Maand na bestelling (volgens website 3-5 dagen levertijd) nog steeds niets ontvangen. Drukke decemberdagen wellicht... Na precies een maand maar eens e-mail gestuurd. Week lang geen enkele reactie. Toen maar klacht ingediend via Webwinkelkeur. Daarop volgde ineens wel heel snel reactie: sorry, iets misgegaan met bestelling én met e-mailbeantwoording. Uiteindelijk na 6 weken (!) eindelijk de bestelling ontvangen.

Prijs/kwaliteit-verhouding
Verzendtijd
Assortiment
Nazorg en garantie
OfficePro

S J beoordeelde op 2017-12-04

Opbergboxen besteld voor 75 euro, levertijd 3-5 werkdagen. Na 6 werkdagen nog niets vernomen. Twee keer geprobeerd te bellen, maar twee keer na keuzemenu voor eeuwig in de wacht gezet: er wordt nooit opgenomen. Daarna e-mail gestuurd met vraag naar status van de bestelling. Ook daarop geen reactie. Toen geschil geopend via Webwinkelkeur en binnen een uur werd ik al opgebeld; het was erg druk, maar bestelling was onderweg. Inderdaad, 2 weken na bestelling werden boxen alsnog afgeleverd. Drukte en vertraging kan gebeuren, maar stuur dan even een berichtje... Nog een teleurstelling: er zit geen deksel op de opbergboxen. De foto's op de website zijn wat onduidelijk; er staat wel een deksel afgebeeld, maar er staat niet of die wel of niet bijgeleverd wordt. Niet dus, die moet je apart bijkopen. Kortom: traag, slechte communicatie en onduidelijke foto's/beschrijvingen. Geen aanrader.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van OfficePro:
Beste SJ,

Bedankt voor je reactie. Helaas is de levering niet helemaal gelopen zoals het zou moeten.
Inmiddels hebben we de deksels tegen een gereduceerde prijs geleverd en we hopen dat je veel plezier hebt van je aankoop.

Met vriendelijke groeten,
klantenservice Shop-Pro.nl
OfficePro

Jeannette beoordeelde op 2017-10-13

Een aantal potjes verf besteld,helaas waren er een aantal kleuren niet leverbaar.Er werd hierover keurig telefonisch contact met mij opgenomen.Ik koos ervoor om door officepro mijn bestelling compleet te maken met soortgelijke kleuren en dit is ook naar volle tevredenheid gebeurt.Dus keurig opgelost,middels een zeer vriendelijk persoonlijk contact.Top 👍👍👍

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
OfficePro

R van Helmond beoordeelde op 2017-09-06

Na het bestellen van diverse producten bij OfficePro waren er wat problemen met de bezorging en het contact. Na een week heb ik besloten om de bestelling te annuleren.

Na een hoop gedoe heeft het bedrijf persoonlijk contact gezocht en mij laten weten dat ze het heel jammer vonden dat de ervaring zo moeizaam ging. Ze hebben hun fout netjes hersteld en er echt moeite voor gedaan wat mij toch het gevoel gaf een gewaardeerde klant te zijn.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
OfficePro

Bram beoordeelde op 2017-05-23

Etiketten besteld. Is uitstekend bevallen. Snelle service, goed geholpen door de medewerkers. Ik kan het zeker ieder ander aanbevelen. Eerder bestelde we ze bij www.etiketconcurrent.nl . Dit is zeker ook een perfecte webshop voor etiketten. Volgende keer weer, aanrader.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van OfficePro:
Beste Bram,

Hartelijk dank voor je leuke reactie, graag tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,
Klantenservice OfficePro
OfficePro

Ano123 beoordeelde op 2017-02-05

Overzichtelijke website, doet wat het moet doen. Prijzen zijn ook zeker goedkoper dan andere sites.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
OfficePro

Leon beoordeelde op 2017-01-19

Ik ben al drie weken bezig om een offerte te krijgen. Ondanks toezeggingen, geen resultaat.

OfficePro

Gábor Ajtay beoordeelde op 2016-12-09

goede noticieboek doorzichtig en stevig genoeg

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
OfficePro

Karel beoordeelde op 2016-10-12

superservice

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
OfficePro

Cindy beoordeelde op 2016-05-24

Super tevreden, stond bij het product een levertijd van 3-5 dagen, werd binnen twee dagen al geleverd. Top!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
OfficePro

Rene beoordeelde op 2016-04-18

kleine bestelling geplaats omdat ik wat voedingsadapters nodig had een paar euro dan maar een paar netwerkstopcontactjes meebesteld om de verzend kosten te drukken.

adaptertjes bleken bij deze leverancier niet meer leverbaar werd na een maand medegedeeld dat de kosten van de adaptors worden terug gestort zit ik alsnog met hoge verzend kosten

ik wil dat er soortgelijke adaptors alsnog worden verstuurd of dat ze ook de helft van verzendkosten vergoeden.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van OfficePro:
Beste Rene,

Uiteraard is het vervelend dat de bestelling niet compleet werd geleverd. Zoals ook al per mail is aangegeven is de distributeur van het door u bestelde item failliet gegaan met als gevolg dat de items niet meer komen. U heeft van ons daarom een volledige vergoeding ontvangen van de verzendkosten in de vorm van een shoptegoed.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice OfficePro


OfficePro

M V beoordeelde op 2016-03-20

Ik heb nooit al mijn bestelde en reeds betaalde artikelen ontvangen. Gelukkig gaat het over een paar euro, maar toch vind ik dit erg slecht.
Om de levering überhaupt te krijgen heeft me meerdere mailtjes en telefoontjes gekost. In één van mijn telefoontjes aan dit bedrijf deed iemand van dit bedrijf er erg lacherig over. "Ik kon toch vast aan de gang met het inmiddels wel geleverde spul?" Inmiddels 4 maanden later en ik heb het maar opgegeven.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van OfficePro:
Geachte mevrouw,

U heeft in bovenstaande recensie aangegeven dat u de bestelling niet heeft ontvangen.
Volgens onze (track en trace)gegevens is de bestelling op 10 december afgeleverd.
Er ontbraken twee stiften uit het doosje en deze hebben de eerste week van januari per post nagezonden. Graag horen wij welke artikelen nog niet zijn geleverd, dan kunnen we het oplossen.

met vriendelijke groet,

Michel van der Velde
Klantenservice OfficePro
OfficePro

Claassen beoordeelde op 2016-02-15

website kan duidelijker, levering keurig binnen de termijn

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
OfficePro

Jacobien beoordeelde op 2015-11-10

Snel geleverd

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van OfficePro:
Bedankt!!!
OfficePro

Mahida beoordeelde op 2015-03-30

Netjes en snel geleverd

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
OfficePro

M.L. Dekker beoordeelde op 2014-09-22

Gewoon top!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
OfficePro

Kimberley beoordeelde op 2014-08-21

:)

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
OfficePro

ton aries beoordeelde op 2014-07-13

duidelijk een bedrijf van afspraak is afspraak we gaan er zeker vaker bestellen.
we kunnen dit bedrijf ook zeker andere mensen aanbevelen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.