Grote Beerstraat 32-34

Trustpilot 5 7,7
Bol.com 586 8,4

martin ijsebaert beoordeelde op 2018-09-19

beste
mijn bestelling geplaatst op 9 augustus uiteindelijk geannuleerd op 29/08 wegens nog niet geleverd waar beloofd werd dat het geld teruggestort zou worden
op 19/09 nog altijd geen geld teruggezien
op 27/09 nog eens gebeld en er wordt niet teruggebeld

Frits Dekker beoordeelde op 2018-01-18

Aantal vulpennen besteld, helaas waren niet alle exemplaren direct leverbaar. Daar kreeg ik dezelfde dag nog bericht van en heb de bestelling aangepast.
Twee dagen later alles in huis. Chapeau!

Assortiment

svdm beoordeelde op 2018-01-18

Maand na bestelling (volgens website 3-5 dagen levertijd) nog steeds niets ontvangen. Drukke decemberdagen wellicht... Na precies een maand maar eens e-mail gestuurd. Week lang geen enkele reactie. Toen maar klacht ingediend via Webwinkelkeur. Daarop volgde ineens wel heel snel reactie: sorry, iets misgegaan met bestelling én met e-mailbeantwoording. Uiteindelijk na 6 weken (!) eindelijk de bestelling ontvangen.

Assortiment

S J beoordeelde op 2017-12-04

Opbergboxen besteld voor 75 euro, levertijd 3-5 werkdagen. Na 6 werkdagen nog niets vernomen. Twee keer geprobeerd te bellen, maar twee keer na keuzemenu voor eeuwig in de wacht gezet: er wordt nooit opgenomen. Daarna e-mail gestuurd met vraag naar status van de bestelling. Ook daarop geen reactie. Toen geschil geopend via Webwinkelkeur en binnen een uur werd ik al opgebeld; het was erg druk, maar bestelling was onderweg. Inderdaad, 2 weken na bestelling werden boxen alsnog afgeleverd. Drukte en vertraging kan gebeuren, maar stuur dan even een berichtje... Nog een teleurstelling: er zit geen deksel op de opbergboxen. De foto's op de website zijn wat onduidelijk; er staat wel een deksel afgebeeld, maar er staat niet of die wel of niet bijgeleverd wordt. Niet dus, die moet je apart bijkopen. Kortom: traag, slechte communicatie en onduidelijke foto's/beschrijvingen. Geen aanrader.

Beste SJ,

Bedankt voor je reactie. Helaas is de levering niet helemaal gelopen zoals het zou moeten.
Inmiddels hebben we de deksels tegen een gereduceerde prijs geleverd en we hopen dat je veel plezier hebt van je aankoop.

Met vriendelijke groeten,
klantenservice Shop-Pro.nl

Jeannette beoordeelde op 2017-10-13

Een aantal potjes verf besteld,helaas waren er een aantal kleuren niet leverbaar.Er werd hierover keurig telefonisch contact met mij opgenomen.Ik koos ervoor om door officepro mijn bestelling compleet te maken met soortgelijke kleuren en dit is ook naar volle tevredenheid gebeurt.Dus keurig opgelost,middels een zeer vriendelijk persoonlijk contact.Top 👍👍👍

R van Helmond beoordeelde op 2017-09-06

Na het bestellen van diverse producten bij OfficePro waren er wat problemen met de bezorging en het contact. Na een week heb ik besloten om de bestelling te annuleren.

Na een hoop gedoe heeft het bedrijf persoonlijk contact gezocht en mij laten weten dat ze het heel jammer vonden dat de ervaring zo moeizaam ging. Ze hebben hun fout netjes hersteld en er echt moeite voor gedaan wat mij toch het gevoel gaf een gewaardeerde klant te zijn.

Bram beoordeelde op 2017-05-23

Etiketten besteld. Is uitstekend bevallen. Snelle service, goed geholpen door de medewerkers. Ik kan het zeker ieder ander aanbevelen. Eerder bestelde we ze bij www.etiketconcurrent.nl . Dit is zeker ook een perfecte webshop voor etiketten. Volgende keer weer, aanrader.

Beste Bram,

Hartelijk dank voor je leuke reactie, graag tot een volgende keer!

Ano123 beoordeelde op 2017-02-05

Overzichtelijke website, doet wat het moet doen. Prijzen zijn ook zeker goedkoper dan andere sites.

Leon beoordeelde op 2017-01-19

Ik ben al drie weken bezig om een offerte te krijgen. Ondanks toezeggingen, geen resultaat.

Gábor Ajtay beoordeelde op 2016-12-09

goede noticieboek doorzichtig en stevig genoeg

Karel beoordeelde op 2016-10-12

superservice

Cindy beoordeelde op 2016-05-24

Super tevreden, stond bij het product een levertijd van 3-5 dagen, werd binnen twee dagen al geleverd. Top!!

Rene beoordeelde op 2016-04-18

kleine bestelling geplaats omdat ik wat voedingsadapters nodig had een paar euro dan maar een paar netwerkstopcontactjes meebesteld om de verzend kosten te drukken.

adaptertjes bleken bij deze leverancier niet meer leverbaar werd na een maand medegedeeld dat de kosten van de adaptors worden terug gestort zit ik alsnog met hoge verzend kosten

ik wil dat er soortgelijke adaptors alsnog worden verstuurd of dat ze ook de helft van verzendkosten vergoeden.

Beste Rene,

Uiteraard is het vervelend dat de bestelling niet compleet werd geleverd. Zoals ook al per mail is aangegeven is de distributeur van het door u bestelde item failliet gegaan met als gevolg dat de items niet meer komen. U heeft van ons daarom een volledige vergoeding ontvangen van de verzendkosten in de vorm van een shoptegoed.

M V beoordeelde op 2016-03-20

Ik heb nooit al mijn bestelde en reeds betaalde artikelen ontvangen. Gelukkig gaat het over een paar euro, maar toch vind ik dit erg slecht.
Om de levering überhaupt te krijgen heeft me meerdere mailtjes en telefoontjes gekost. In één van mijn telefoontjes aan dit bedrijf deed iemand van dit bedrijf er erg lacherig over. "Ik kon toch vast aan de gang met het inmiddels wel geleverde spul?" Inmiddels 4 maanden later en ik heb het maar opgegeven.

Geachte mevrouw,

U heeft in bovenstaande recensie aangegeven dat u de bestelling niet heeft ontvangen.
Volgens onze (track en trace)gegevens is de bestelling op 10 december afgeleverd.
Er ontbraken twee stiften uit het doosje en deze hebben de eerste week van januari per post nagezonden. Graag horen wij welke artikelen nog niet zijn geleverd, dan kunnen we het oplossen.

met vriendelijke groet,

Michel van der Velde

Claassen beoordeelde op 2016-02-15

website kan duidelijker, levering keurig binnen de termijn

Jacobien beoordeelde op 2015-11-10

M.L. Dekker beoordeelde op 2014-09-22

Gewoon top!

Kimberley beoordeelde op 2014-08-21

ton aries beoordeelde op 2014-07-13

duidelijk een bedrijf van afspraak is afspraak we gaan er zeker vaker bestellen.
we kunnen dit bedrijf ook zeker andere mensen aanbevelen